Spring naar inhoud

- - - - -

royal canin

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
meijden1983
meijden1983
  • 199 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 20 januari 2013 - 09:39

Pas heb ik een zak royal canin maine coon 31 open gemaakt. Nu trokken mijn katten meteen hun neus ervoor op. De brokken waren ook veel lichter van kleur dan normaal. Gaf ik ze brokken van een andere zak, aten ze het wel. Na een mail aan de zooplus kreeg ik een zak vergoed en kon ik de brokken weggooien. Heel netjes dus. Het probleem is dat ik toen 2 zakken heb besteld. De andere zak heb ik deze week open gemaakt en weer precies hetzelfde verhaal. De houdbaarheidsdatum en batchnummer waren hetzelfde. Heb de brokken ook aan iemand meegegeven om te kijken of ze bij hun aten. Daar aten ze er wel wat van maar ook niet veel. Vind het nogal vreemd. Heeft iemand dit vaker gahad?

Dit is het verschil van brokken. De linker eten ze niet terwijl ze een moord doen voor de rechter brokken

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_3488.JPG

Sabine2
Sabine2
  • 8.898 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 20 januari 2013 - 10:15

Raar hé. Misschien best opnieuw een mailtje doen naar Zooplus maar ook naar de klantendienst van RC, met je bevindingen over die bepaalde batch (nr best doorgeven). Wie weet is dat gewoon een slechte batch...
Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#3 Geplaatst 20 januari 2013 - 10:26

Vreemd. Ik zou ook opnieuw mailen naar Zooplus en RC.

meijden1983
meijden1983
  • 199 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 20 januari 2013 - 11:02

bedankt voor jullie reacties. donderdag heb ik de zooplus al gemaild maar nog geen reactie gehad. de vorige keer heb ik contact opgenomen met de royal canin maar die doen er niks mee omdat het bij de zooplus is besteld.

Sabine2
Sabine2
  • 8.898 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 20 januari 2013 - 11:08

Amai, da's ook dikke zever van RC.
Het blijft nu toch gelijk waar je die besteld hebt, als een batch verdacht is, is hij verdacht.
Heb je hun het nr van de batch doorgegeven en gezegd dat het al de tweede zak van die batch is die er zo uitziet en dat de poezels er niets van moeten hebben, kleurverschil enz...?

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

meijden1983
meijden1983
  • 199 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 20 januari 2013 - 12:21

dat ga ik nog wel doen want met 2 zakken van 10 kg is dat wel veel