Spring naar inhoud

- - - - -

Wat doen jullie vandaag ?

• Log in om te reageren
21 reacties op dit onderwerp
Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#16 Geplaatst 20 januari 2013 - 17:12

Bekijk berichtCarowlina, op 20 januari 2013 - 14:28, zei:

En ik kan hier geen sneeuwman maken! De sneeuw plakt niet.

Is hier ook niet gelukt, echte poeiersneeuw, dan maar twee sneeuwengels, sneeuwballengevecht en een wandeling en nu een heerlijk warme chocolademelk.
Vanavond onder het warme dekentje (en nog niet denken aan hoe we morgenvroeg op het werk gaan geraken)

Groetjes, Mika, Gucci, Frisbie

Kaprice
Kaprice
  • 4.994 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 20 januari 2013 - 17:25

nu ik een beetje beter te been ben na mijn open enkelfractuur, is het beetje bij beetje de garage opruimen, waar alle laatste spulletjes van de verhuis werden gedumpt, dus beetje grote opruimbeurt, en voor een en ander nog een plekje zoeken

deze namiddag lekker onder fleecedekentje en mijn drie monsters lekker warm voor de haard naar veldrijden op tv gekeken
en nu eventjes loeren op chat en de kattensite :jump:
voor mij ff geen kou of risico weer last te hebben in mijn enkel, maar zo af en toe eens naar buiten kijken is voor mij ook dagdromen...

Yossa
Yossa
  • 2.052 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 21 januari 2013 - 08:38

Ik ben supervroeg opgestaan omdat een vriend van ons meedeed aan die Qmusic wedstrijd voor de gouden schoen..

Zo heb ik EINDELIJK eens een foto met Maarten, die wilde ik al lang eens in het echt zien :dancer: :dancer:

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#19 Geplaatst 21 januari 2013 - 09:11

Bekijk berichtYossa, op 21 januari 2013 - 08:38, zei:

Ik ben supervroeg opgestaan omdat een vriend van ons meedeed aan die Qmusic wedstrijd voor de gouden schoen..

Zo heb ik EINDELIJK eens een foto met Maarten, die wilde ik al lang eens in het echt zien :dancer: :dancer:

Waren jullie dan de vrienden waar hij blijven slapen was, die met de examens op donderdag?  Of was het de andere kandidaat?

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#20 Geplaatst 21 januari 2013 - 09:47

Naar de rva de rest van mijn gedoe gaan recht trekken, brrrr, helemaal naar dendermonde. Daarna hopelijk lekker knus op de zetel met mijn lieve snoezels. :)

Yossa
Yossa
  • 2.052 berichten
  • 3 katten

#21 Geplaatst 21 januari 2013 - 10:21

Bekijk berichtEvyke81, op 21 januari 2013 - 09:11, zei:

Waren jullie dan de vrienden waar hij blijven slapen was, die met de examens op donderdag?  Of was het de andere kandidaat?

Nee, een vriend die hier in hetzelfde apartementsgebouw woont (we wonen op nog geen 400m van het jan breydelstadion)

Yossa
Yossa
  • 2.052 berichten
  • 3 katten

#22 Geplaatst 23 januari 2013 - 10:41

Vandaag gaan we het huurcontract gaan tekenen.. :d  :dancer: :dancer: :dancer:  
En al wat gevulde dozen beginnen verhuizen want onze gang staat hier al vol :lachen: :lachen: