Spring naar inhoud

- - - - -

terug katloos

• Log in om te reageren
15 reacties op dit onderwerp
akiray
akiray
  • 341 berichten

#1 Geplaatst 21 januari 2013 - 14:39

Hoi ik heb me hier terug aangemeld omdat ik voor 2 maanden en kat op logement had. Maar ondertussen is ze hier 3 maand.
Het baasje is al sinds 5 januari terug in het land.  Hij vond het wel makkelijk zo zonder kat. en hij  twijfelde of hij de kat kwam halen.
Op 10 januari sprak hij mijn moeder aan, hij had mijn gegevens niet meer. Vandaag heeft hij me een sms gestuurd om een afspraak te maken om de kat te komen halen.
Donderdag om 18u30 vertrekt Ozzie.  :(

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 21 januari 2013 - 14:41

Pfff wat voor persoon ben je als je twijfelt om je kat terug te gaan halen?
Daar is mijn verstand toch te klein voor hoor...

Spijtig voor jou, je zal hem wel missen!
| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#3 Geplaatst 21 januari 2013 - 14:42

Dat is straf, eerst laat hij ze zo maar bij je zonder nog  nieuws te geven en nu wil hij ze terug.
Zou toch ook eerst eens vragen waarom, nu.

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 21 januari 2013 - 14:43

Ik weet eigenlijk niet of ik de kat nog zou willen afgeven in jouw plaats... Zeker niet aangezien het baasje 'm niet meteen is komen ophalen. Wat een liefde voor je diertje seg :trance:

CVR
CVR
  • 572 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 21 januari 2013 - 14:52

Ja dat begrijp ik niet.Al ben ik maar 1 dag weg heb ik haast om mijn schatten terug te zien!
Misschien ben ik wel een beetje te bezorgd ,maar zolang weg en nog niet de moeite doen om naar zijn poesje te komen zien! Dierenvriend??? :louche:

akiray
akiray
  • 341 berichten

#6 Geplaatst 21 januari 2013 - 15:00

ik vind het ook raar, maar hij is de eigenaar he

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 21 januari 2013 - 15:42

Wat een raar figuur (ik houdt het netjes vandaag :a ) ik zou beslist dezelfde dag nog mijn schatjes komen halen, tenzij het op dat moment midden in de nacht is dan moet je fatsoenshalve wel wachten tot de volgende morgen :catsleepy
Ik zou hem eens goed vragen of hij de kat werkelijk terug wil want, 5 januari terug, 10 januari tegen je moeder zeggen dat hij je gegevens niet meer heeft (ook al ronduit belachelijk natuurlijk) 21 januari neemt hij contact met jou op om de kat pas donderdag te komen halen, ik zou mooi niet thuis zijn en afwachten of hij weer contact opneemt

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

akiray
akiray
  • 341 berichten

#8 Geplaatst 21 januari 2013 - 15:54

door mij is het pas donderdag, ik heb een hee drukke week, en ik moet alles nog een keertje schoonmaken, daarom heb ik gezegd donderdag, dan heb ik woensdag de tijd om de potjes nog af te wassen, de kattenbak nog eens goed uit te kuisen en dan kan donderdag alles proper mee.

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#9 Geplaatst 21 januari 2013 - 15:55

Goh, het is niet omdat hij zijn kat niet op de allereerste plaats zet, dat hij ze ook niet goed verzorgd hé. Niet iedereen doet zoveel voor zijn kat zoals wij hier.
Ik zou gewoon idd eens polsen over hoe hij zijn kat verzorgd, maar het feit dat hij al een goede opvang zocht voor hij vertrok, zegt toch ook al wel wat.

There is no point in arguing with cats as they always get what they want...

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 21 januari 2013 - 15:58

Bekijk berichtNashota, op 21 januari 2013 - 15:42, zei:

ik zou mooi niet thuis zijn en afwachten of hij weer contact opneemt

Helemaal mee akkoord...  Proberen gaat mee.  Het is duidelijk dat Ozzie bij jou vééééél beter af is !
En het feit dat ie de gegevens kwijt speelt van de persoon die je kat bij houdt zegt al genoeg.  Laat staan dat je nog drie weken wacht tot je je huisdier gaat halen.  Onbegrijpelijk.  Ik ben vorig jaar met vriendinnen 2 weken op reis geweest en ik vond het al zo hatelijk dat ik eerst iedereen thuis moest gaan afzetten WANT IK WILDE NAAR MIJN POEZEN TOE !!
Is Ozzie gechipt ? :x

Bekijk berichtwea, op 21 januari 2013 - 15:55, zei:

Goh, het is niet omdat hij zijn kat niet op de allereerste plaats zet, dat hij ze ook niet goed verzorgd hé. Niet iedereen doet zoveel voor zijn kat zoals wij hier.
Ik zou gewoon idd eens polsen over hoe hij zijn kat verzorgd, maar het feit dat hij al een goede opvang zocht voor hij vertrok, zegt toch ook al wel wat.

Da's waar maar toch raar dat je drie weken wacht voor je je poezel gaat ophalen PLUS dat je de gegevens van de persoon die je kat opvangt kwijt speelt... ?
Ik heb me op vakantie moeten bedwingen om niet élke dag te bellen, ik zou graag hebben dat mijne catsitter nog komt en gene schrik pakt... :d

Bewerkt door Marjananas, 21 januari 2013 - 15:58.

Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 21 januari 2013 - 15:59

Bekijk berichtwea, op 21 januari 2013 - 15:55, zei:

Ja maar hij was de 5de januari al terug en neemt vandaag pas contact op, daar zet ik toch grote vraagtekens bij hoor, dat heeft niks te maken of je je katjes op de eerste plaats zet of niet :miauw:

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#12 Geplaatst 21 januari 2013 - 16:09

Bekijk berichtMarjananas, op 21 januari 2013 - 15:58, zei:

Da's waar maar toch raar dat je drie weken wacht voor je je poezel gaat ophalen PLUS dat je de gegevens van de persoon die je kat opvangt kwijt speelt... ?
Ik heb me op vakantie moeten bedwingen om niet élke dag te bellen, ik zou graag hebben dat mijne catsitter nog komt en gene schrik pakt... :d

zo zou ik ook zijn, maar niet iedereen is zo. Wat zijn nu 3 weken? Eer je kot opnieuw in orde is, de ijskast gevuld,... zijn we al gauw een week verder. Plus dan nog eens afspreken met vrienden, familie die je dan lange tijd niet hebt gezien.... Omdat hij wacht tot zijn leven hier weer helemaal is zoals voor zijn vertrek om de kat op te halen, dat maakt van hem niet noodzakelijk een slecht baasje.

enne, slordig zijn... ik heb ooit al eens per ongeluk een vliegtuigticket dat ik nog nodig had weggegooid. :wall: Dus een briefje met een telefoonnummer verliezen, lijkt iets dat mij ook nog wel kan overkomen.

There is no point in arguing with cats as they always get what they want...

akiray
akiray
  • 341 berichten

#13 Geplaatst 21 januari 2013 - 16:21

ik weet niet of Ozzy gechipt is. Het is een raskat die absoluut niet buiten mocht komen, wat bij mij geen probleem is want ik woon op een appartement.4
Ik heb ondertussen we vernomen dat het baasje 'iets' heeft opgelopen ginder en medicatie moest nemen, maar soite. Ik zelf zou in dat geval bellen om te vragen of het erg is dat het wat langer is want dat ik de kat wegens omstandigheden niet kan ophalen.
Hij kan mijn telefoon nummer inderdaad verliezenmaar het is per maill gestuurd, dan moet hij gewoon even opzoeken. Of het is een collega van mijn moeder en kan alle dagen  dus aan mijnn moeder mijn nummer vragen

akiray
akiray
  • 341 berichten

#14 Geplaatst 24 januari 2013 - 13:01

Vandaag vertrekt ozzy

Bijgevoegde thumbnails

• DSC01845.JPG

Kegi
Kegi
  • 1.341 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 24 januari 2013 - 17:25

Wat jammer dat hij toch nog moet vertrekken. Snap niet dat je als baasje zo lang wacht om je kat te gaan halen.
Ozzy is een prachtige kat...