Spring naar inhoud

- - - - -

Bozita natvoer

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
NiennaTasartir
NiennaTasartir
  • 438 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 21 januari 2013 - 19:59

Ik heb via de zoekfunctie al gezocht, maar vind niet direct het antwoord dat ik zoek.

Heeft er iemand van jullie ervaring met die bricks kattenvoer van Bozita?

Manu heeft een voorliefde voor junkfood, en ik hou het binnen de perken door ze enkel paté van Miamor (zonder soja, suiker,...) te geven ofzo, maar ik merk dat hij die wat beu geraakt.

Lola heeft een voorliefde voor de "puur natuur" smaken, dus 's morgens krijgen ze een blikje natvoer van Shesir, Almo Nature of Cosma, en 's avonds krijgen ze dan een vorm van paté of blokjes met saus.

Nu vroeg ik mij af of iemand die bricks hier geeft, en of ze daar tevreden van zijn, eten de katten dat vlotjes op?

Enfin, een uitgebreide review van Bozita natvoer gevraagd dus :-)
Geplaatste afbeelding

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 21 januari 2013 - 21:20

heb ik eens geprobeerd toen ze pas hier waren, geen succes....porta21 aten ze wel, nadien ben ik volledig overgeschakeld op KVV

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.915 berichten
  • 5 katten

#3 Geplaatst 21 januari 2013 - 21:34

Hier eten ze het graag. Wij voeren Bozita omdat het grotendeels uit water bestaat. Een van onze katjes, Indy heeft geen blaasproblemen meer gehad sinds hij dit eet. De DA ging toentertijd akkoord het te proberen vooraleer Indy op speciaal voer te zetten. Wij zijn dus zeer tevreden en geven dagelijks 1 brik voor 4 katten (maar Gini eet geen natvoer, dus eigenlijk 3).

NiennaTasartir
NiennaTasartir
  • 438 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 22 januari 2013 - 19:22

Bedankt voor de reacties, en hoe ziet het voer er uit? Qua consistentie? Zijn het brokjes in gelei of saus, of is het eerder richting paté?
Geplaatste afbeelding

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.915 berichten
  • 5 katten

#5 Geplaatst 22 januari 2013 - 19:25

Brokjes in gelei. Ze ruiken wel vrij fel (de brokjes, niet de ontlasting).

NiennaTasartir
NiennaTasartir
  • 438 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 22 januari 2013 - 19:52

Hmm, volgende keer dat ik ZooPlus leegkoop, zal ik er is 6 kopen. :-)
Manu is wel fan van eten dat fel ruikt.
Geplaatste afbeelding

NiennaTasartir
NiennaTasartir
  • 438 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 27 januari 2013 - 11:54

Ondertussen heb ik mijn bestelling van Zooplus in huis, en hebben de katten net de eerste keer Bozita Hair & Skin - Sensitive (190gr) gekregen.
Ik heb hen een half pakje gegeven, en ze hebben het met veel smaak opgegeten :-)
Het zijn inderdaad brokjes in een gelei-achtige saus, ze zijn vooral gek van de saus lijkt mij.

Ik heb ook nog Nature's Menu van Schmusy bijbesteld, en ook dat gaat er vrij vlotjes in :-)
Deze is van structuur een soort van grove paté.

Zo heeft manu een afwisseling op zijn paté (normaal altijd Miamor gevogelte & Lever) , is het toch nog vrij gezond, en ook gezond voor mijn budget :-)
Deze twee soorten zullen regelmatig aangekocht worden.
Geplaatste afbeelding