Spring naar inhoud

- - - - -

De beste dag van de week?

• Log in om te reageren
22 reacties op dit onderwerp
Armani
Armani
  • 15.762 berichten

#1 Geplaatst 21 januari 2013 - 20:20

:hoi: Beste KS-ers,

wat is jouw favoriete dag van de week en waarom?

Voor mij is dat de dinsdag, :duim: ,
dat is voor mij een vrije dag en dan heb ik het huis eens voor mij 'alleen' O:) , zààaalig.
Dan doe ik wat huishoudelijke 'dingen', bijlezen op KS of kijk ik naar iets op tv dat ik opgenomen heb.
De dinsdag is altijd razendsnel voorbij :ha

En jullie?

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 21 januari 2013 - 20:29

Zaterdag. Meestal de enige dag dat ik eens lekker lang kan slapen.
Mijn wekker gaat dagelijks om 5.30 u. Op zondagen is het vaak wedstrijd met de paardjes en dan gaat de wekker ook ten laatste half 7.

Jana_23
Jana_23
  • 3.360 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 21 januari 2013 - 20:36

Hier is de donderdag de beste dag in de week.
Dat is hier dan de vrije dag!!
Heerlijk om te kunnen doen wat je wilt!!

Jammer genoeg moet ik de laatste weken ook af en toe op donderdag werken.

Geplaatste afbeelding

_ *Cats Leave Paw Prints On Our Hearts* _

superfristi
superfristi
  • 105 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 21 januari 2013 - 20:44

Zondag !

Meestal een rustige dag en veel tijd voor mijn ventje en de poesjes :)
Geplaatste afbeelding
Guinness & Muffin

Lunake
Lunake
  • 798 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 21 januari 2013 - 20:52

Zaterdag! Eerste dag van het weekend en maandag is nog ver :lachen:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#6 Geplaatst 21 januari 2013 - 20:56

Hier zijn alle dagen gelijk.  Ik hou wel helemaal niet van de zondag.

Shivan
Shivan
  • 610 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 21 januari 2013 - 22:40

Mijn favoriete dag in de week is als we een dag samen zijn en mijn ventje zich ook goed voelt! Die dagen zijn schaars, maar wel het leukst natuurlijk. En helaas, elke keer op een andere dag....
Geplaatste afbeelding

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 22 januari 2013 - 11:23

Mijn topdag is zondag; we werken maandag-vrijdag. Op zaterdag crossen we van hier naar daar om boodschappen te doen, is het onze kuisdag en vanaf volgende week heb ik dan 's morgens volwassenenonderwijs. De zondag daarentegen :love: lekker lang slapen, samen ontbijten of gaan eten bij mijn mama, met de poes op stap gaan, lezen of tv kijken... héérlijk.
Mijn absolute haatdag is woensdag :( het vorige weekend is al effe voorbij, en het volgende is ook nog niet in zicht...

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#9 Geplaatst 22 januari 2013 - 11:32

ik weet het niet zo goed omdat het een beetje dubbel is, ik denk dat zaterdag de  beste dag is alhoewel ik zondag ook heel leuk vind.
Zaterdag vind ik leuk omdat halve trouwboek dan eens hij thuiskomt  van zijn werk hij ook echt thuis is voor die dag en de volgende dag.
En dat vind ik natuurlijk plezant maar het dubbele er aan is dat je maar een halve zaterdag hebt eigenlijk omdat hij met de nacht werkt en hij zaterdagochtend dus ook nog aan t werk is en we niet weten om hoe laat hij thuis gaat zijn
Zondag vind ik dan ook heel leuk en gezellig alweer omdat hij thuis is en deze keer echt een hele volledige dag, we blijven dan op ons gemak thuis, t is meestal een pyjama dagje, maar s avonds moeten we heel vroeg gaan slapen omdat halve trouwboek de dag nadien heel vroeg opmoet voor de ene dag in de week dat hij met den dag op moet...
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#10 Geplaatst 22 januari 2013 - 12:30

Ik heb eigenlijk verschillende dagen :p

Zaterdag omdat je dan vrij bent en meestal ga je dan leuke dinges doen zoals shoppen, gaan eten, cinema , met vrienden optrekken enz... maar zondag is ook leuk, meestal een dagje om te luieren, eerst lang uitslapen dan voor ons middageten is het altijd gekookte eitjes en sandwich en pistolets met lekkers, de enigste dag dat we eigenlijk samen aan tafel zitten.  :lachen:
Maar woensdag vind ik ook wel leuk omdat het midden in de week is en ja vroeger had je dan een halve dag vrij op school, dat is wel al lang niet meer   bij mij O:) maar toch heb ik nog het "woensdag gevoel" :d vrijdag is ook leuk want dat is je laatste werkdag. :d

Bewerkt door Solotje, 22 januari 2013 - 13:18.

wilver
wilver
  • 5.237 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 22 januari 2013 - 13:08

Ik weet eigenlijk ook niet wat de beste/leukste dag van de week is  :louche:
Ik ben maandag en dinsdag thuis. Maandag is kuisen, boodschappen... Zondag in de zaak is het altijd leuk met de studenten = fun  :lachen:
Maar ik ben wel ééns graag thuis op een zaterdag, kan ik met mijn beste vriendin afspreken. Maar gelukkig kan ik mijn dagen zelf bepalen  :eDance:
Dus eigenlijk heb ik niet echt een favo dagje.
:lachen:  ja de dagen dat ik kan blijven liggen  :lachen:

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#12 Geplaatst 22 januari 2013 - 13:20

Oh ja uitslapen is zo zalig, deze ochtend was het weer heel vroeg maar zo lekker in dat hemels bedje :loveshower:

En dan te zwijgen van mijn berg poezen die op mij liggen :lachen: gelukkig volgen zij regelmatig de "wave" :lachen:

wilver
wilver
  • 5.237 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 22 januari 2013 - 13:34

Ja mijn bed  :loveshower:  die zie ik graag  :zz

:lachen:  :slach: haha de wave
Ik durf meestal niet bewegen  :)

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#14 Geplaatst 22 januari 2013 - 13:54

Je moet dat doen Véro, in het begin gaan ze weg maar eens ze het gewoon zijn gaan ze helemaal mee, zelfs als het een tsunami golf is :lachen:

Bewerkt door Solotje, 22 januari 2013 - 13:55.

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#15 Geplaatst 22 januari 2013 - 14:36

voor mij is de beste dag van de week, de dag dat ik amper pijn heb, maar jammergenoeg weet ik dat dus nooit op voorhand :8

Maar, ik probeer gewoon van elke dag te genieten. Tijdens de week ben ik alleen met mijn diertjes en geniet ik volop van hun gezelschap, tijdens de weekends wanneer mijn gezondheid het toelaat probeer ik iets leuks te doen met mijn partner.
Dus voor mij is er niet echt 1 dag die er bovenuit schiet