Spring naar inhoud

- - - - -

maand van de preventie voor honden/katten

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp
moranya
moranya
  • 131 berichten

#1 Geplaatst 21 januari 2013 - 20:41

Ik zag op de facebookpagina van onze dierenarts volgende staan:

http://www.maandvand...hrijving_po.htm

Voor sommige mensen kan dit misschien wel interessant zijn.

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 26 januari 2013 - 19:57

Ik had het overlaatst ook op de radio gehoord.
Ik ga me in elk geval inschrijven, kan nooit kwaad om een gratis check-up te laten doen :)

Time spent with cats is never wasted

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#3 Geplaatst 26 januari 2013 - 22:18

Hier geen da in de buurt die mee doet.

Kaprice
Kaprice
  • 4.999 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 27 januari 2013 - 13:46

mijn "nieuwe" dierenarts doet mee :jump: , ze kent witje al...

de moment dus om ook baloe en gipsy een gratis chekup te geven...

kwou me vorig jaar al inschrijven maar toen was ik nog niet mobiel genoeg met mijn enkel om mijn monsterkes bij de dierenarts te krijgen

dus voor volgende maand heb ik ze al ingeschreven!!! :catwalk

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 30 januari 2013 - 14:36

O leuk, mijn dierenarts doet ook mee! Bedankt om het te delen :thumb:

Taptrut
Taptrut
  • 1.223 berichten
  • 5 katten

#6 Geplaatst 30 januari 2013 - 20:46

Bekijk berichtcatherine, op 30 januari 2013 - 19:15, zei:

http://www.kattensit...ie#entry1384680

Hier was al een topic over begonnen. ;)

Dzu ik dacht weer eens slim te doen. Te rap geweest blijkbaar. De DA was daarjuist wel gecharmeerd als ik het vertelde dat zijn naam erbij stond. Hij zei wel dat het het laatste jaar was dat hij meedeed want blijkbaar komen er veel gevallen op af die anders nooit komen en daarna toch niets meer aan het probleem doen.

Kaprice
Kaprice
  • 4.999 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 22 februari 2013 - 18:03

mijn dierenarts deed of doet ook mee :goofy:

en aangezien mijn twee jongste al een aantal jaren geen controle meer hadden gehad, vond ik het wel de moment om ze eens die gezondheidscheck te geven!

baloe heeft overgewicht, want je zo al ziet :trance: , en een ietsie pietsie tandsteen, dus tandjes zijn een aandachtspunt voor in de toekomst, ook had hij schilfertjes in de huid maar kon komen door zijn overgewicht

gipsy werd totaal gezond verklaard :catyawn, de dierenarts wou ze al bijna catnippen...

wel stom dat als je dan toch beslist een behandeling/vaccinaties te geven die niet in die check inbegrepen zit, je toch nog een consult moet betalen,
dus wij wat centjes armer maar ze hebben dit jaar wel terug de nodige vaccinaties gehad

Kaprice
Kaprice
  • 4.999 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 22 februari 2013 - 18:08

vermits mijn twee jongste al een aantal jaren geen controle meer hadden gehad, vond ik het wel de moment om ze eens die gezondheidscheck te geven! vandaag was dus dé afspraak

baloe heeft overgewicht, wat je zo al ziet :trance: , en een ietsie pietsie tandsteen, dus tandjes zijn een aandachtspunt voor in de toekomst, ook had hij schilfertjes in de huid maar kon komen door zijn overgewicht

gipsy werd totaal gezond verklaard :catyawn, de dierenarts wou ze al bijna catnippen...

wel stom dat als je dan toch beslist een behandeling/vaccinaties te geven die niet in die check inbegrepen zit, je toch nog een consult moet betalen,
dus wij wat centjes armer maar ze hebben dit jaar wel terug de nodige vaccinaties gehad
(en 2€ extra voor de geleidehonden gesteund)

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#9 Geplaatst 22 februari 2013 - 18:18

Bekijk berichtTaptrut, op 30 januari 2013 - 20:46, zei:

Dzu ik dacht weer eens slim te doen. Te rap geweest blijkbaar. De DA was daarjuist wel gecharmeerd als ik het vertelde dat zijn naam erbij stond. Hij zei wel dat het het laatste jaar was dat hij meedeed want blijkbaar komen er veel gevallen op af die anders nooit komen en daarna toch niets meer aan het probleem doen.

dat moet inderdaad wel frustrerend zijn
Ik weet niet of mijn dierenarts er aan meedoet, als hij er aan meedoet doen wij dan toch niet mee.
We laten de dierenarts gewoon naar huis komen iedere keer om te vermijden dat de poezels extra stress hebben en om te vermijden dat ze in de wachtzaal iets oprapen van een ander
We betalen ons toch al blauw aan dierenarts en behandlingen en medicatie, t zal op die ene keer niet op aankomen dan zeker
Geplaatste afbeelding