Spring naar inhoud

- - - - -

krabpalen

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
Guest_carce_*
Guest_carce_*

#1 Geplaatst 21 januari 2013 - 21:46

Weet iemand of je meer dan één krabpaal moet zetten als je meer dan één kat hebt ? Want sinds ik een kitten heb gered wil wizzy men eerste kater de krabpaal niet meer gebruiken. En volgens de dierenarts is het niet lichamelijk dus...

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 21 januari 2013 - 21:53

Meerdere krabpalen is altijd beter. Zeker als het kitten nieuw is, wil de andere kat misschien wat rust of even op zichzelf zijn.
Als het kitten ligt te ravotten op die paal, zal hij een ander plaatsje zoeken.

Sowieso meerdere plaatsjes voorzien.

Guest_carce_*
Guest_carce_*

#3 Geplaatst 21 januari 2013 - 22:14

Plaatsen zijn er genoeg. Maar de kitten die ik heb gered daar reageer ik allergisch op en moet ik een nieuwe thuis voor gaan zoeken
dus weet ik niet goed of ik voor die korte periode een tweede krabpaal moet aanschaffen

Sabine2
Sabine2
  • 8.898 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 21 januari 2013 - 22:28

Je kan ergens een goedkoper exemplaar zoeken, iets echt basis zoals deze hier
http://www.zooplus.n...n/verdere/47969
Die is niet duur en de poezels vinden die meestal wel leuk (ik ben momenteel mijn derde aan het verslijten). Ze kunnen er goed aan rekken en strekken en dat vindt een poezel heel leuk.
Het is toch beter om ergens een extra krabmogelijkheid te voorzien, zeker omdat het niet alleen dient voor hun nageltjes te scherpen, maar vooral om hun geur af te zetten. Als ze ergens aan je meubelen gaan beginnen, zal je ze het met héél veel moeite (en soms helemaal niet) kunnen afleren, dus beter voorkomen.

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Guest_carce_*
Guest_carce_*

#5 Geplaatst 21 januari 2013 - 22:33

Dank je wel !