Spring naar inhoud

- - - - -

Mis sommige KS-ertjes...

• Log in om te reageren
37 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#31 Geplaatst 23 januari 2013 - 09:56

Amai Kiki mooi verwoord! :thumb:

spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#32 Geplaatst 23 januari 2013 - 21:22

dan ben ik nog piepjong (lid sedert aug 2012), jiepieee :eDance: :lachen: :bleh:

Misschien een onderverdeling maken in: seniors, middle en juniors :)

en ja, ik heb ook wel het gevoel dat ik een blijver ben, ook ik kom met periodes op KS , maar da's door t werk,
en inderdaad, we hebben een gemeenschappelijk punt: we zijn allemaal dikke kattenvrienden en dierenvrienden :rub: :)
en da's ook al iets waard he :)
:) :)

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#33 Geplaatst 27 januari 2013 - 12:52

Ook al ben ik minder aanwezig wegens drukte en verminderde interesse in de discussies zal ik zeggen, toch piep ik nog regelmatig naar de dingen die mij boeien :) De katjes volgen is altijd leuk! En voor de vele die ik minder hoor, waar ik minder contact mee heb dan vroeger ' uit het oog, maar niet uit het hart :d '

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 27 januari 2013 - 12:53

Bekijk berichtclyde, op 27 januari 2013 - 12:52, zei:

Ook al ben ik minder aanwezig wegens drukte en verminderde interesse in de discussies zal ik zeggen, toch piep ik nog regelmatig naar de dingen die mij boeien :) De katjes volgen is altijd leuk! En voor de vele die ik minder hoor, waar ik minder contact mee heb dan vroeger ' uit het oog, maar niet uit het hart :d '

Heel mooi gezegd...!!!! :loveshower:

Bewerkt door Mauro, 27 januari 2013 - 12:54.

Geplaatste afbeelding

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#35 Geplaatst 27 januari 2013 - 20:39

Bekijk berichtkiki, op 23 januari 2013 - 09:25, zei:

Ook in het echte leven gaat dat toch zo, tenminste in mijn ervaring: mensen komen en mensen gaan...
Vriendschappen, waarvan ik in m'n jonge jaren dacht dat het voor eeuwig zou zijn, werden en worden ook verbroken.
Heel vaak door roddel, discussie, afgunst maar ook door verhuizing, geen tijd en/of geen interesse meer.
Als je niet te veel van een ander verwacht, word je zelf ook niet rap teleurgesteld.
Ik vind dat je dit allemaal niet te serieus mag nemen, haal eruit wat je nodig hebt, goede raad bv, deel de leuke dingen met mekaar.
Eén ding hebben we hier gemeenschappelijk: onze liefde voor katjes, voor dieren.
En toch gaan we hier ook nog vaak in de clinch met mekaar.
Maar ook heb ik dankzij KS geweldige nieuwe vrienden gekregen, degenen die afgehaakt hebben, om wat voor reden dan ook, mis ik een beetje maar er komen ook weer nieuwe leden waar ik een goed gevoel bij heb en waarvan ik denk: "tiens... die zou ik wel eens willen ontmoeten, lijkt me een toffe peer".

Ik ben het helemaal met je eens :)

Zelf ben ik hier nu ook al een hele tijd, en kan me niet voorstellen om weg te gaan, maar denk dat er gewoon ook periodes zijn waarin en actief forumgebruik soms gewoon niet haalbaar is.
Als ik nu naar mijn leven kijk, waarin in vaak veel uren van huis ben, maar de avonden vrij heb is dit zeker (en met heel veel plezier) goed te doen, maar ik kan me ook voorstellen dat er ooit periodes aanbreken waarin dit minder zal zijn. (bevoorbeeld als we kinderen mogen krijgen).

Er zijn inderdaad mensen die je gaat waarderen hier op de site, mensen die zelfs al ken je ze niet prive, altijd vol liefde overkomen of hun kennis op een geweldige manier delen en daar kan ik persoonlijk dan ook enorm van genieten.
Als ze dan niet meer on-line komen is dat dan ook jammer en hoop ik ook altijd dat het goed met ze gaat.

Geplaatste afbeelding

Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#36 Geplaatst 29 januari 2013 - 14:19

Bekijk berichtPixel, op 22 januari 2013 - 17:00, zei:

Dat is nu eenmaal een forum. Mensen komen en gaan heel de tijd door. Sommigen blijven eventjes, sommigen maanden, sommigen misschien zelfs jaren. Maar dat laatste is al zeldzamer.

Maar toch ... er zijn er nog ... zeldzame ;)
Moet eerlijk toegeven, heb er soms ook al aan gedacht te stoppen ... maar kan die kattenverhalen niet missen.

Ik post evenwel niet zoveel dus denk niet dat velen mij goed kennen.

Bewerkt door Mika, 29 januari 2013 - 14:28.

Groetjes, Mika, Gucci, Frisbie

Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#37 Geplaatst 29 januari 2013 - 14:29

Bekijk berichtSolotje, op 22 januari 2013 - 22:47, zei:

joehoe :hoi: , ik ben nog wel één van de oude garde :p

Wij zijn van de stokoude garde ;) :dancer:

Groetjes, Mika, Gucci, Frisbie

Taptrut
Taptrut
  • 1.223 berichten
  • 5 katten

#38 Geplaatst 29 januari 2013 - 14:57

Maai ik ben dan weer omgekeerd. :trance: Ik heb juist mijn FB-account verwijdert. Teveel mensen die ertussen stonden waar ik eigenlijk al jaren geen contact mee heb en heel veel die gewoon maar komen kijken (en liefst als het effe niet goed gaat). Ook de ex van mijn man vond mijn FB interessant, zij kwam via de zoon alles uitpluizen. En voor iedereen die privacy instellingen te doen was mij te veel werk en ook het werd mij iets te ingewikkeld. :wall:  Hier vind ik altijd toffe verhalen en ze delen vooral mijn liefde, namelijk onze monstertjes :loveshower: . Ik vind het spijtig dat de Party zo ver weg is van ons, want anders had ik zeker eens langsgeweest. :(
Het is hier verslavend, het levende bewijs is mijn ventje die normaal nooit op een forum komt,of eigenlijk nooit op de pc komt,tenzij het voor muziek en foto's is. :x