Spring naar inhoud

- - - - -

Bij deze koude dagen .

• Log in om te reageren
16 reacties op dit onderwerp
lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#16 Geplaatst 24 januari 2013 - 22:25

Bekijk berichtRosselJoke, op 24 januari 2013 - 17:00, zei:

Wij zijn een pas samenwonens koppel, dus elke extra kost kunnen we best missen.
Was trouwens niet persoonlijk bedoeld ;)

ik nam dat ook niet persoonlijk op hoor
Wij hebben trouwens ook geen geld teveel en kunnen extra kosten ook best missen, we zijn iedere maand een hele smak geld kwijt aan dierenartskosten, medicijnen, behandelingen en speciaal voeder (vorige maand alleen al 700 euro daar aan kwijt, anders is t iets minder maar niet veel minder) om nog maar te zwijgen van de dokterskosten en medicijnenkost en al de rest voor mij en ik heb ook maar een heel kleine invaliditeitsuitkering,
Maar ik heb altijd al gelezen en gehoord dat veel katten heel moeilijke drinkers zijn en ze meestal veel te weinig drinken dus als ik dan lees dat ze wel graag fris water drinken en je dat met een fontein kan bewerkstelligen dat hun water goed fris blijft en ze dan meer gaan drinken dan kopen we maar een fontein, als t moet klop ik zelf maar op mijn kin voor iets dan zolang zij dan genoeg drinken, ik ben doodsbenauwd van nierproblemen die kunnen opduiken
Geplaatste afbeelding

Guest_RosselJoke_*
Guest_RosselJoke_*

#17 Geplaatst 24 januari 2013 - 22:30

Zijn naaktkatten echt zo duur ? :o
Wij betaalde onze poes 800 euro bij de fokker, haar voeding valt nog mee qua kosten.
Mocht ze na enige tijd niet meer drinken uit haar huidig bakje, opteer ik ook wel voor een fontein.
Maar nu loopt alles perfect, dus houden zo ! ;)