Spring naar inhoud

- - - - -

Kat op universiteitskot

• Log in om te reageren
16 reacties op dit onderwerp
Kimporters
Kimporters
  • 465 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 24 januari 2013 - 13:40

Hallo allemaal

Zoals sommige weten heb ik een sphynx gekocht voor mij gezelschap te houden op mijn kot. Ik studeer in Leuven en heb maar 16u les de week dus veel alleen gaat hij er niet zitten.

Ik heb voor alle zekerheid het huisreglement nogmaals (wel 1000x) nagelezen om er zeker van te zijn. Nergens staat er in vermeld dat een huisdier NIET mag. Dus denk ik zo dat het wel toegelaten is.

Het voordeel van een sphynx is dat ie nooit naar buiten moet en heel veel slaapt. Mijn kot is een tweedelige kamer waardoor hij sowieso wel ruimte heeft om te lopen en rollebollen.

Ik wil er wel even bijzeggen dat mij kot van de universiteit zelf is. Is er iemand die in dezelfde situatie zit of gezeten heeft en die me hierop kan verderhelpen ?

Het zou heel fijn zijn :)
Liefdevolle pootjes van Gin*, Latté en Lou

Syntara
Syntara
  • 3.249 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 24 januari 2013 - 14:41

Ik vind het wel vreemd dat er gewoon huisdieren mogen, zeker als het van de universiteit zelf is. Ik heb een tijd heel veel gezocht naar koten, in leuven waar je dieren mag hebben en ik vond er echt helemaal geen. Ik heb nu twee hamsters op een kot waar het eigenlijk niet mag, maar ik heb er dan wel voor gezorgd dat ze een stil radje enzo hebben zodat niemand er last van heeft.
Maar wel fijn voor jou dat het bij jou op kot wel mag dan :d

Kimporters
Kimporters
  • 465 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 24 januari 2013 - 14:51

Ja het staat ook nergens vermeld in het reglement, dus ga ik er dan ook vanuit dat het geen probleem is.
En zolang het niet stoort en teveel lawaai maakt is dat voldoende denk ik zo.

Ilona_13
Ilona_13
  • 1.870 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 24 januari 2013 - 16:14