Spring naar inhoud

- - - - -

mijn lieverds hun lievelingsspeeltjes

• Log in om te reageren
11 reacties op dit onderwerp
mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#1 Geplaatst 24 januari 2013 - 18:58

Sinds vandaag hebben ze ook crazybugs xD  (& ze zijn er alle 8zot van xD)
heb ze in de 6kleuren maar de blauwe hadden ze al van de tafel geritst xD
speeltjes 013.JPG

Ons Maxxy haar lievelingsspeeltjes;
speeltjes 001.JPG     'pluimpje'
speeltjes 003.JPG     'pomponnetje'

Ons peppy haar lievelingsspeeltje
speeltjes 006.JPG    'sterretje'   (zoals je ziet al goed oud en zelf door d ehond al kapotgebeten xD)
speeltjes 016.JPG

Onze Ice zen lievelingsspeeltjes
speeltjes 004.JPG
speeltjes 015.JPG
speeltjes 012.JPG
speeltjes 018.JPG

Pruts
speeltjes 019.JPG
ons pruts is geen echte speler ze is alleen zot van haar tunnel ;)

Mike
speeltjes 010.JPG    zijn libelletjes (heeft er meerdere xD)
speeltjes 008.JPG

Meems
speeltjes 007.JPG

dat zijn elk hun lievelingsspeeljes,
voor de rest hebben ze er nog een heleboel ter beschikking ;)
om een voorbeeld te geven; de overige van den beneden (en dan zijn er nog heel wat boven die nog niet op foto staan)
speeltjes 014.JPG
Prutsemieke , I still love and miss you my bbygirl in heaven <3

CVR
CVR
  • 572 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 24 januari 2013 - 19:27

Haha jij hebt ook een mand speeltjes :lol: komen je poezen ook mee kiezen als je er in rommelt? :lachen:

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#3 Geplaatst 24 januari 2013 - 19:33

haha ze rommelen ze er om de vijf botten uit xD
van zodra ik er een paar in de mand steek gelijk op de foto,
spurten ze ernaartoe en gooien ze ze helemaal rond XD
Hihi*  denk dat die mand op foto nog geen vierde is van de speeltjes die ze hie rliggen hebben xD haha
VEEL te veel dus,  maar kan het toch niet laten h eer af en toe NOG bij te halen xD

ze hebben nu uren met de crazy bugs gespeeld er zijn er nu 4 van de 6 al volledig plat xD haha

Sanqu
Sanqu
  • 209 berichten

#4 Geplaatst 24 januari 2013 - 19:36

Heb elk speeltje van je foto's ook in mijn assortiement... alleen speelt ons Fem met geen van allen.  Soms, als ik er enkele druppeltjes kattekruid op doe kan ik haar overtuigen om toch een minuutje aandacht te geven aan de speeltjes. :catplay
Hoewel ze constant zeurt om samen te spelen is er geen enkel kattespeeltje waarvan ze houdt.
Waar ze dan wel mee speelt : dopjes van een fles (eventjes toch), een rubbere dopje uit een speelgoedgeweertje van de zoon (is ze verslaafd aan, maar ze is aan het laatste bezig en ik kan ze nergens in de winkel nog vinden) en veters.

Ben aan het twijfelen of ik een tunnel zou aanschaffen, maar ik ben bang dat ook dat weer zotte kosten zouden zijn....

Telkens ik iets nieuws koop (bijna wekelijks :wish: ) hoop ik dat ze zich er even mee kan amuseren, maar telkens ben ik een beetje teleurgesteld en neem ik me voor om voorlopig niets nieuws meer aan te schaffen.....

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#5 Geplaatst 24 januari 2013 - 19:42

Sanqu, op 24 januari 2013 - 19:36, zei:

Heb elk speeltje van je foto's ook in mijn assortiement... alleen speelt ons Fem met geen van allen.  Soms, als ik er enkele druppeltjes kattekruid op doe kan ik haar overtuigen om toch een minuutje aandacht te geven aan de speeltjes. :catplay
Hoewel ze constant zeurt om samen te spelen is er geen enkel kattespeeltje waarvan ze houdt.
Waar ze dan wel mee speelt : dopjes van een fles (eventjes toch), een rubbere dopje uit een speelgoedgeweertje van de zoon (is ze verslaafd aan, maar ze is aan het laatste bezig en ik kan ze nergens in de winkel nog vinden) en veters.

Ben aan het twijfelen of ik een tunnel zou aanschaffen, maar ik ben bang dat ook dat weer zotte kosten zouden zijn....

Telkens ik iets nieuws koop (bijna wekelijks :wish: ) hoop ik dat ze zich er even mee kan amuseren, maar telkens ben ik een beetje teleurgesteld en neem ik me voor om voorlopig niets nieuws meer aan te schaffen.....

ik weet wat je bedoeld,
hier is het ook een hele tijd zo geweest xD
het zijn vooral de kleinsten die hier liggen te ravotten hoor,
alleen de crazy bugs spelen ze dus echt ALLEMAAL mee xD  (was super om te zien ;) )
sommige dingen liggen hier ook maar t eliggen hoor xD
heb alle speeltjes van zooplus ook minstens 8keer liggen xD   egyptian mous, knisperballetjes, knispermuisjes,..
hihi welke vallen er bij jou dan niet in de smaak? mocht je ervanaf moeten xp

CVR, op 24 januari 2013 - 19:27, zei:

Haha jij hebt ook een mand speeltjes :lol: komen je poezen ook mee kiezen als je er in rommelt? :lachen:

hihi in de plastieken bak werden ze vroeger ondergeplast vandaar nu in de mandjes ;)
staan zo 4 rieten mandjes,   op den boven liggen ze allemaal gewoon op de grond in het rond in de kinder/poezel-kamer xD hihi
anders moetek om de 5 minuten speeltjes opruimen xD

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 5.282 berichten

#6 Geplaatst 24 januari 2013 - 19:52

Mooi om te zien al de speelgoedmandjes ...ik ben dan toch ook niet alleen met mandjes vol speelgoed hier.... mag er ook niet in rommelen ....de poezels zijn dan ook direkt daar om mij op de vingers te tikken ( afblijven , is van ons hoor ) !!! :lachen: :lachen: :lachen:
Geplaatste afbeelding

anja1
anja1
  • 1.172 berichten
  • 7 katten

#7 Geplaatst 24 januari 2013 - 20:10

Amaai, die hebben dus ook veel speeltjes! Ik ben blij dat ze hier niet de enigen zijn met zoveel speeltjes! Ik heb er hier ook zo een paar waar ze heel veel mee spelen. Ons Mojito heeft zo een groene inktvis, of wat er nog van overblijft. Ik heb er al een paar nieuwe gekocht, maar ze wil alleen die groene hebben. En Juno is zot van haar Kongspeeltje! Met hun speelrail (zo een ding met een balletje erin) vinden ze ook heel leuk!
Inti Juno, Pipo, Patch, Mushi, Ziggy, Mojito

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 25 januari 2013 - 09:25

leuke speeltjes :thumb: die crazy bugs, daar zijn ze ook echt zot van hier :ha :ha maar soms werken ze niet altijd of maken ze veel lawaai
banner

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#9 Geplaatst 25 januari 2013 - 10:58

Liz, op 25 januari 2013 - 09:25, zei:

leuke speeltjes :thumb: die crazy bugs, daar zijn ze ook echt zot van hier :ha :ha maar soms werken ze niet altijd of maken ze veel lawaai

awel het eerste uur maken ze hier megaveel lawaai,
dan beginnen er al 2 uit te vallen, en na een uur of 4 zijn ze allemaal plat xD haha
deze morgen werkten er dan 4 van de 6 opnieuw wel weer ;)
en met 3 ervan zijn ze nu nog aan het spelen xD
denk dak elke week nieuwe zal mogen halen XD
Ben blij dat ik ze eindelijk een sheb meegenomen om uit te testenXD

en da groen balleke me die blauwe veren op en daarboven da vlinderke op
das nen bounce bal iedere tik da ze geven speelt er een vogel geluidje af xD
vinden ze ook super maar moetk jammer genoeg voortdurend wegsteken omdat menne snoopy(woef)  da wilt opeten xS

anja1, op 24 januari 2013 - 20:10, zei:

Amaai, die hebben dus ook veel speeltjes! Ik ben blij dat ze hier niet de enigen zijn met zoveel speeltjes! Ik heb er hier ook zo een paar waar ze heel veel mee spelen. Ons Mojito heeft zo een groene inktvis, of wat er nog van overblijft. Ik heb er al een paar nieuwe gekocht, maar ze wil alleen die groene hebben. En Juno is zot van haar Kongspeeltje! Met hun speelrail (zo een ding met een balletje erin) vinden ze ook heel leuk!

zo speelrails is het volgende datk eens ga uittesten ;) ben gewoon is ant rondkijken om er een paar op de kop t etikken xD
want voor 8 kattern hebk er meteen genoeg nodig he ;)

Casper-Cartouche, op 24 januari 2013 - 19:52, zei:

Mooi om te zien al de speelgoedmandjes ...ik ben dan toch ook niet alleen met mandjes vol speelgoed hier.... mag er ook niet in rommelen ....de poezels zijn dan ook direkt daar om mij op de vingers te tikken ( afblijven , is van ons hoor ) !!! :lachen: :lachen: :lachen:

hhihi denk dat er heel veel mensen op KS zijn met zoveel speeltjes hoor xD hihi*
ik kan ni gaan shoppen zonder voor hun iets mee te brengen (en dan altijd 6-voudig xD)
hahah de ene keer zijn het mandjes, de andere keer speeltjes xD

Sanqu
Sanqu
  • 209 berichten

#10 Geplaatst 25 januari 2013 - 11:08

mellemeis, op 24 januari 2013 - 19:42, zei:

ik weet wat je bedoeld,
hier is het ook een hele tijd zo geweest xD
het zijn vooral de kleinsten die hier liggen te ravotten hoor,
alleen de crazy bugs spelen ze dus echt ALLEMAAL mee xD  (was super om te zien ;) )
sommige dingen liggen hier ook maar t eliggen hoor xD
heb alle speeltjes van zooplus ook minstens 8keer liggen xD   egyptian mous, knisperballetjes, knispermuisjes,..
hihi welke vallen er bij jou dan niet in de smaak? mocht je ervanaf moeten xp

Wel, alles wat een muisje voorsteld ziet ons Fem niet staan, die spulletjes gaan meestal naar een vriendin die ook 8 poesjes heeft.  Alles wat balletjes betreft, gaat naar mijn zusje.

Het is zelfs zo erg dat een lasertje haar niet interesseerd.. ze is daar volgens mij te slim voor (huisdier lijkt toch op z'n baasje, niet :jump:), ze volgt dan mijn hand waarin ik het lasertje heb, ipv het lichtje op de grond :catattackball

Ga mss toch nog eens proberen met zo'n crazy bug.. die ziet er best leuk uit.. en wie weet is dit het ultieme speeltje voor ons Fem!

hihi in de plastieken bak werden ze vroeger ondergeplast vandaar nu in de mandjes ;)
staan zo 4 rieten mandjes,   op den boven liggen ze allemaal gewoon op de grond in het rond in de kinder/poezel-kamer xD hihi
anders moetek om de 5 minuten speeltjes opruimen xD

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#11 Geplaatst 25 januari 2013 - 11:54

Sanqu, op 25 januari 2013 - 11:08, zei:

zeker eens uitproberen ;)
nadeel is dat er hie rnu maar 3meer werken van de 6 dus magk morgen al om nieuwe xD
maar ze zijn er echt ZOT van xD

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 25 januari 2013 - 20:21

:dance: :dance: :dance:

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag