Spring naar inhoud

- - - - -

Probleem vervoerbox opgelost :D

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
Louis&Ella
Louis&Ella
  • 473 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 26 januari 2013 - 11:56

De laatste tijd zijn we best vaak naar de DA moeten gaan met Ella. Elke keer brak mijn hart omdat ze zo luid aant miauwen was, en dat ze de dagen erna niets met me te maken wou hebben.
Vandaag moesten we haar draadjes laten verwijderen van haar sterilisatie. De weg heen was weer een en al gekrijs. De DA heeft haar nog hard aangepakt, per ongeluk in haar buikje gesneden toen hij de draadjes verwijderde, met als gevolg, een zeer van streek gebrachte Ella. Ik wou haar troosten in de auto, en had haar even uit de box gehaald. Direct begon ze te spinnen en kopjes te geven. Natuurlijk (domme ik) wou ze er niet meer in. Met als gevolg dat ik een handdoek op de passagiers zetel heb gelegd, Ella er op, en zo naar huis zijn gereden ! Het is niet zo'n lange rit en ze bleef braaf liggen ! Soms kwam ze eens recht om naar buiten te kijken, en daarna ging ze gewoon weer liggen. Ik heb haar gewoon terug naar boven gedragen, en allemaal zonder problemen :-D.

Volgende keer is Louis aan de beurt ;-).

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#2 Geplaatst 26 januari 2013 - 12:07

iK heb er hie rook 2 lopen die telkens met harnasje naar de DA gaan omdat ze dan inderdaad meer op hun gemak zijn xD
Prutsemieke , I still love and miss you my bbygirl in heaven <3

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#3 Geplaatst 26 januari 2013 - 16:29

Persoonlijk ben ik niet te vinden voor een huisdier los in de auto. Als iemand ze vastheeft met zo'n harnasje, dat is nog iets anders. Dan kan ze niet weg en kan ze ook de chauffeur niet storen.

Louis&Ella
Louis&Ella
  • 473 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 26 januari 2013 - 17:06

Het is ook het plan het later met een harnas te doen, maar ik had er geen bij. En het was niet ver, ze was zeer braaf, en ik kreeg het echt niet over mijn hart haar terug in de box te steken.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 27 januari 2013 - 16:18

Ik ben het eens met Pixel, zelfs op een klein stukje kunnen er nare dingen gebeuren. Een dier hoort vast te zitten in je auto, voor je eigen veiligheid, voor de veiligheid van het dier, maar ook voor anderen. Ik begrijp dat het niet fijn is om naar dat gekrijs te luisteren, maar hier is dat ook telkens zo hoor, maar ik haal hen niet uit hun box, voor dat klein stukje luister ik wel naar hun gezangen :lol2: .
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag