Spring naar inhoud

- - - - -

Vandaag 90 jaar!

• Log in om te reageren
32 reacties op dit onderwerp
Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 28 januari 2013 - 10:39

Mijn papa wordt vandaag 90 jaar!!!
Hij is kei-fier daarop!!
Daarnet wou ik hem opbellen om hem te feliciteren, maar niet thuis, Hij is naar de markt met zijn autootje, 5 km ver!! 't Is nen "kastaar" he!!  Volgende maand gaat hij zelfs voor 1 maand naar Turkije (met Okra)!!!!
Tot 4 jaar geleden zorgde hij nog voor ons mama die MS had en dement geworden was!! Sindsdien trekt hij zijn plan gelijk een echte vrijgezel!! In het bejaardentehuis wil hij niet gaan, dat is voor oude mensen zegt hij :lachen: , en daarbij, hij wil genoeg ruimte hebben!!
Jaja, ik ben fier op zo'n papa!!
Hier zie je hem op een foto van september, samen met mij
pa1.jpg DSCN2434.JPG DSCN2435.JPG DSCN2435.JPG

Bewerkt door Lut, 28 januari 2013 - 20:09.

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#2 Geplaatst 28 januari 2013 - 10:44

is altijd nen kloeke vent geweest .. je zou hem toch nog geen 90 geven ... en als je zo oud mag worden in goede gezondheid zouden er veel willen voor tekenen denk ik.... gaat ie nog op reis zoals andere jaren????

Karianne
Karianne
  • 4.655 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 28 januari 2013 - 10:45

Proficiat voor uw papa!! Hij ziet er nog hééééél goed uit voor zijn leeftijd!

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 28 januari 2013 - 10:45

Wat ziet je vader er nog geweldig uit voor zijn leeftijd!!
En je ziet zeer duidelijk dat je een dochter van hem bent :)

Proficiat!! op nog gezonde jaren voor je vader!!

Geplaatste afbeelding

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#5 Geplaatst 28 januari 2013 - 10:50

Amaai, daar mag je fier op zijn zeg!!!! Een heel gelukkige 90e verjaardag gewenst!

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 28 januari 2013 - 10:57

Bekijk berichtmiranda, op 28 januari 2013 - 10:44, zei:

is altijd nen kloeke vent geweest .. je zou hem toch nog geen 90 geven ... en als je zo oud mag worden in goede gezondheid zouden er veel willen voor tekenen denk ik.... gaat ie nog op reis zoals andere jaren????

Aja he, ik zei het al, hij gaat binnenkort voor een maand naar Turkije!
Maar daar blijft het niet bij hoor!! Hij gaat een paar keer op 't jaar voor een week naar Nieuwpoort , en hij doet ook regelmatig een reisje van een week! Zo is hij vorig jaar een week naar Oostenrijk geweest, een week naar de Vogezen, 2 keer een week naar zee, en 2 keer ergens in de Kempen (of LImburg??). Hij zou zelfs nog met zijn auto willen gaan, maar we hebben hem dat nu verboden, want hij is een gevaar op de weg geworden!! Hij rijdt supertraag, kijkt niet goed uit, blijft soms heel de tijd in 2de of 3de versnelling rijden, en geeft véél te veel gas bij het manoeuvreren. Maar hem zijn auto afpakken, dat wil hij echt niet; hij wil nog naar de markt, en naar het kerkhof kunnen rijden om mama te bezoeken!! Hij is ook bijna potdoof...! Hij heeft hoorapparaatjes hoor, maar hij prutst er de hele tijd aan en ontregelt ze altijd... . Hij vindt het trouwens toch ambetant dat hij dan alle geluiden hoort...

Bekijk berichtgrumpje, op 28 januari 2013 - 10:45, zei:

Wat ziet je vader er nog geweldig uit voor zijn leeftijd!!
En je ziet zeer duidelijk dat je een dochter van hem bent :)

Proficiat!! op nog gezonde jaren voor je vader!!

Dankjewel!! Eigenlijk lijk ik nog meer op mijn mama, maar ik heb inderdaad ook sommige trekken van papa mee; bv mijn tenen :lachen: !! Ik heb wat wij noemen "Lobeau-tenen": dat is wanneer je grote teen een stuk langer is dan de andere tenen! Héél ambetant om schoenen te kopen!!

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#7 Geplaatst 28 januari 2013 - 10:59

Bekijk berichtLut, op 28 januari 2013 - 10:55, zei:

Aja he, ik zei het al, hij gaat binnenkort voor een maand naar Turkije!
Maar daar blijft het niet bij hoor!! Hij gaat een paar keer op 't jaar voor een week naar Nieuwpoort , en hij doet ook regelmatig een reisje van een week! Zo is hij vorig jaar een week naar Oostenrijk geweest, een week naar de Vogezen, 2 keer een week naar zee, en 2 keer ergens in de Kempen (of LImburg??). Hij zou zelfs nog met zijn auto willen gaan, maar we hebben hem dat nu verboden, want hij is een gevaar op de weg geworden!! Hij rijdt supertraag, kijkt niet goed uit, blijft soms heel de tijd in 2de of 3de versnelling rijden, en geeft véél te veel gas bij het manoeuvreren. Maar hem zijn auto afpakken, dat wil hij echt niet; hij wil nog naar de markt, en naar het kerkhof kunnen rijden om mama te bezoeken!! Hij is ook bijna potdoof...! Hij heeft hoorapparaatjes hoor, maar hij prutst er de hele tijd aan en ontregelt ze altijd... . Hij vindt het trouwens toch ambetant dat hij dan alle geluiden hoort...

groot glijk heeft ie om nog op reis te gaan zolang hij kan.... de auto is natuurlijk een ander ding... toen ik ooit zei tegen men overgrootvader die 87 j was moe je niet gaan kaarten daar kreeg ik als antwoord wa moet ik doen bij al die ouwen... (ouwe mensen toch he!)

Pegske
Pegske
  • 581 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 28 januari 2013 - 11:08

Heel dikke proficiat voor jouw papa !! :party:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 28 januari 2013 - 11:19

:bday: :thumb: :thumb: , leuke leeftijd als je nog zo goed mag zijn. Dat hij maar volop geniet van zijn reisjes
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Shivan
Shivan
  • 610 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 28 januari 2013 - 11:25

Van harte gefeliciteerd en dat hij nog maar een aantal zo gezonde jaren mag doormaken :) (zolang hij t leven nog leuk vind dan toch he )
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#11 Geplaatst 28 januari 2013 - 11:35

Rijd hij zelf nog? Wauw :lol2:

Je vader ziet er fantastisch uit en nog zo goed op de been, echt fantastisch, ik ben heel blij voor jouw Lut! :thumb:

Een dikke proficiat met zijn verjaardag! :proost:

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#12 Geplaatst 28 januari 2013 - 11:54

Knap dat hij nog zo kras is op die leeftijd, hopelijk heb je ook die genen van hem geërfd hé, en niet enkel die tenen... En nu we het daar toevallig toch over hebben, fotootje?   :x
Geplaatste afbeelding

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#13 Geplaatst 28 januari 2013 - 12:05

Proficiat aan je papa!
Het ziet er echt nen hele toffe uit!

anja1
anja1
  • 1.172 berichten
  • 7 katten

#14 Geplaatst 28 januari 2013 - 12:54

Dikke proficiat voor je papa!!! En amaai je zou dus niet zeggen dat hij 90 jaar is!!!
Inti Juno, Pipo, Patch, Mushi, Ziggy, Mojito

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 28 januari 2013 - 13:00

Een dikke proficiat voor je papa, daar wil ik dadelijk voor tekenen
Geplaatste afbeelding