Spring naar inhoud

- - - - -

Vandaag 90 jaar!

• Log in om te reageren
32 reacties op dit onderwerp
lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#31 Geplaatst 29 januari 2013 - 11:52

Bekijk berichtmiranda, op 28 januari 2013 - 10:59, zei:

groot glijk heeft ie om nog op reis te gaan zolang hij kan.... de auto is natuurlijk een ander ding... toen ik ooit zei tegen men overgrootvader die 87 j was moe je niet gaan kaarten daar kreeg ik als antwoord wa moet ik doen bij al die ouwen... (ouwe mensen toch he!)

Ik zit in de yoga les bij allemaal gepensioneerden, mij kan dat absoluut niet geven maar degene die alles organiseert kwam mij vorige keer vragen of ik niet liever in de afdeling zat waar jongere mensen zaten (ze dacht dat ik nog maar in de dertig was terwijl ik toch al de veertig gepasseerd ben)
Toen ik dat vertelde tegen mijn schoonmoeder die zelf gepensioneerd is en ik zei dat ik liever bij de gepensioneerden bleef kreeg ik te horen dat zij absoluut niet tussen de gepensioneerden wou gaan staan, zij wou bij de dertigers en veertigers zitten, terwijl ze zelf verdikke gepensioneerd is...
Hoe kan je nu je neus optrekken voor iets dat je zelf ook bent alé?

Lut, van harte gefeliciteerd voor je papa !
Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#32 Geplaatst 30 januari 2013 - 06:01

Wat een kranige man je papa Lut ,hij ziet er nog goed uit .
Hartelijke gelukwensen voor je... Papa  Lut. :birthday: :birthday: :birthday: :birthday: :birthday:

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#33 Geplaatst 30 januari 2013 - 09:39

Een dikke proficiat voor je vader. :birthday: Geweldige levensgenieter. :duim:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk