Spring naar inhoud

- - - - -

Mouse racer

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp
Guest_xHope_*
Guest_xHope_*

#1 Geplaatst 28 januari 2013 - 23:55

Wauw,
Een muis met afstandsbediening leek ons enorm leuk om onze katjes cadeau te geven.
Niet dus, het is de grootste rommel die ik ooit in mijn leven gekocht heb!
Voor €14 is het veel als het half werkt.
We hadden de eerste al terug gebracht een nieuwe gekregen en na een week was ie weer stuk!

prittje
prittje
  • 4.655 berichten
  • 1 katten

#2 Geplaatst 29 januari 2013 - 21:38

heb het even opgezocht want ik kende het niet, maar ziet er wel een leuk speeltje uit!
spijtig dat het niet werkt :(

:hart:Het geluk ligt in een klein mandje :hart:
Geplaatste afbeelding

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 30 januari 2013 - 14:17

Bij ons was die ook rap kapot, en Joske had er dan nog 'ns schrik van ook. Meneer sprong altijd op tafel als de muis afkwam :ha

Uiteindelijk was mijn vriend de enige die er wat aan gehad heeft :lachen:

Taptrut
Taptrut
  • 1.223 berichten
  • 5 katten

#4 Geplaatst 30 januari 2013 - 14:20

De muis gaat wel al een tijdje mee. Leuk voor de zoon en de monsters, maar na een minuutje is ze alweer plat. Dus deze moet je wel echt constant opladen.

Guest_xHope_*
Guest_xHope_*

#5 Geplaatst 10 februari 2013 - 03:03

Bij ons heeft die Mouseracer eigelijk nooit gewerkt, raar :s de eerste 3 keer perfect daarna niks meer!

blubje
blubje
  • 1.694 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 10 februari 2013 - 05:25

@xHope
Waar heb je die gekocht dan?

pookie<3
pookie<3
  • 198 berichten
  • 1 katten

#7 Geplaatst 20 maart 2013 - 20:45

Hier ook niet zo een goede ervaring .... En Pookie heeft er ook bang van ....
banner2pookie

Guest_xHope_*
Guest_xHope_*

#8 Geplaatst 22 maart 2013 - 15:47

Bekijk berichtblubje, op 10 februari 2013 - 05:25, zei:

@xHope
Waar heb je die gekocht dan?
in de zoomart ? Of noemt dat de zooplus? :d

Xavier
Xavier
  • 443 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 02 juni 2013 - 12:47

Ik heb er uiteindelijk positieve ervaringen mee. Misschien vinden de mensen met problemen nuttige informatie in mijn post met mijn gebruikservaring:

Bekijk berichtXavier, op 02 juni 2013 - 12:43, zei:

We hebben het gisteren de Mouse Racer van AniOne gekocht in de Maxi Zoo en mijn ervaring ermee is als volgt na 4 laadbeurten:

Batterijduur:
- Het muisje rijdt ongeveer 10 minuten(!!!) na elke oplaadbeurt van slechts 45 seconden. De eerste keer stopte het muisje vreemd genoeg al na 1 minuut, maar vanaf de tweede keer was ik telkens verwonderd over hoe lang het muisje bleef rijden met zo'n korte oplaadbeurt.

Besturing:
- Het muisje rijdt niet mooi rechtdoor. Je moet dus constant wat bijsturen, maar uiteindelijk is het vrij makkelijk om rechtdoor te rijden. De draaicirkel naar links is veeeel korter dan die naar rechts. Dat is wel even wennen, maar lukt wel. Je kan zo makkelijk superkorte cirkeltjes (naar links) draaien wat ook wel leuk is.
(Ik vermoed wel dat ieder muisje anders stuurt, wegens de slechte Chinese kwaliteitscontrole)
- Het bereik is 4 à 5 meter, je zal merken dat het muisje wat begint te stotteren als je wat te ver rijdt.

Ervaring voor Chanel:
- Chanel is erin geïnteresseerd en rent lustig mee me het muisje.
- Chanel speelt ook met het muisje, ze ligt dan te rollebollen en reikt haar pootje uit naar het muisje dus is helemaal niet bang.
- Chanel snapte het concept van een snoepjesbal niet tot ik met de muis de snoepjesbal liet rollen. Nu rolt Chanel lustig rond met die snoepjesbal :catattackball

Onderhoud:
- Er draaien gemakkelijk stofjes/haartjes/draaidjes in de wieltjes. Die verwijder je eenvoudig met een naald en pincetje. Als jullie muisje niet meer rijdt, controleer dan even of er geen stof gedraaid zijn rond de wielassen.

Al bij al ben ik dus heel blij met de aankoop.

Bijlage 20130602_105720.jpg

Geplaatste afbeelding