Spring naar inhoud

- - - - -

arden grange waar????

• Log in om te reageren
11 reacties op dit onderwerp
tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#1 Geplaatst 10 augustus 2009 - 21:13

ik ben al eventjes aan het twijfelen over rc....
en toen ik zopas het antwoord van nahs las in wendy haar topic, ga ik er toch er werk van maken hoor om over te schakelen
heb verleden week al een nieuwe bestelling gedaan bij zooplus van sanabelle  en acana
Maar die arden grange is niet te koop bij zooplus
Iemand enig idee waar ik dit kan kopen, mag online zijn maar moet wel te vertrouwen zijn k heb al genoeg voorgehad met dierenvilla)
of heeft iemand nog ervaring met andere voeding van zooplus die kwalitatief zeer goed is?
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#2 Geplaatst 10 augustus 2009 - 21:17

Heb er nog nooit van gehoord..

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#3 Geplaatst 10 augustus 2009 - 21:17

Ik geef Arden Grange Sensitive omwille van Mellon zijn gevoelige darmen.
Ik koop die bij www.eohippus.be. Ben zeer tevreden van de service van deze mensen..dikwijls bereid om telefonisch raad en uitleg te geven. Arden Grange is nogal duur dus kreeg ik de raad om hem in eerste instantie te mengen met de Porta die ik nu geef en dit om de kosten met vier poezels toch wat te drukken. En het werkte! Dus ik geef het nog steeds gemengd..
De site is pietebeteke rommelig vind ik maar stuur maar eens een mailtje of bel eens en je zal meteen merken dat het zeker in orde is..ik ben er alleszins zeer tevreden over.
Ze hebben ook verschillende leveringsrondes en als je dan in zo'n ronde valt, is de levering gratis.

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#4 Geplaatst 10 augustus 2009 - 21:21

poezemannen zei:

Ik geef Arden Grange Sensitive omwille van Mellon zijn gevoelige darmen.
Ik koop die bij www.eohippus.be. Ben zeer tevreden van de service van deze mensen..dikwijls bereid om telefonisch raad en uitleg te geven. Arden Grange is nogal duur dus kreeg ik de raad om hem in eerste instantie te mengen met de Porta die ik nu geef en dit om de kosten met vier poezels toch wat te drukken. En het werkte! Dus ik geef het nog steeds gemengd..
De site is pietebeteke rommelig vind ik maar stuur maar eens een mailtje of bel eens en je zal meteen merken dat het zeker in orde is..ik ben er alleszins zeer tevreden over.
Ze hebben ook verschillende leveringsrondes en als je dan in zo'n ronde valt, is de levering gratis.

juist es gaan piepen op hun site, er is maar 1 soort hier te verkrijgen, is wel een beetje spijtig....had graag een tweetal of drietal verschillende soorten gehad, maar is toegevoegd bij de favorieten mocht er niemand anders iets over weten

Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#5 Geplaatst 10 augustus 2009 - 21:23

tash zei:

juist es gaan piepen op hun site, er is maar 1 soort hier te verkrijgen, is wel een beetje spijtig....had graag een tweetal of drietal verschillende soorten gehad, maar is toegevoegd bij de favorieten mocht er niemand anders iets over weten

'k zou ze toch eens mailen en even voor het zekerste vragen want ik heb  hun prijslijst eens gekregen en ik dacht toch dat er daar meerdere soorten op stonden maar ja, dat is al eventjes geleden. Misschien uit assortiment gehaald maar je kan altijd eens informeren hé?

Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#6 Geplaatst 10 augustus 2009 - 21:27

even een algemeen bericht voor mensen die mogelijk katten met voedingsallergieen hebben.

kies een soort uit probeer dat maar vooralles probeer eerst je kat op vers te krijgen daarmeer elimineer je vooral de plantaardige eiwitten.

rauwe kip, carnibest lamshart zijn goede producten zet je kat hier op minimaal 6-8 wkn mocht je dan toch weer richting brokjes willen kies dan een product uit en geef in een opbouwend schema telkens iets meer ervan.
Krijg je een reactie ga dan toch even door, kan ook het omschakelen zijn van de darmen. MAar als je geen verbetering krijgt na een dag of 6 of de klachten worden echt erger stoppen en weer retour op het vers.

rust inbouwen en pas 6-8 wkn later weer een voeder kiezen

kies zoveel mogelijk granen vrij

succes ik ben blij zelf geen kat met een intolerantie te hebben.
Maar dit zou ik dus zo aanpakken

Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#7 Geplaatst 10 augustus 2009 - 21:27

www.narviks.nl verkoopt arden grange en verstuurd het ook per post

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 10 augustus 2009 - 21:31

Geen idee. Ik heb daar nog nooit over gehoord :catscratchhead
Geplaatste afbeelding

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#9 Geplaatst 10 augustus 2009 - 23:05

Renske Natuurlijke Diervoeding

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#10 Geplaatst 10 augustus 2009 - 23:06

shop4animals

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#11 Geplaatst 11 augustus 2009 - 05:41

Magic Coonie zei:

merci martine, heb jij al ervaring met deze voeding?

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#12 Geplaatst 11 augustus 2009 - 08:15

tash zei:

merci martine, heb jij al ervaring met deze voeding?

Neen, ik ken het wel maar nog nooit gegeven.