Spring naar inhoud

- - - - -

Hallo, ik ben Zelda!

• Log in om te reageren
19 reacties op dit onderwerp
Miss Nina
Miss Nina
  • 1.550 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 30 januari 2013 - 10:45

Miauw iedereen,

Gisteren heeft mijn baasje zich voorgesteld dus vandaag is het aan mij. Ik ben Zelda, bijna 2 jaar en heb in mijn korte leventje al heel wat meegemaakt. Toen ik nog maar net 1 jaar was ben ik hoogzwanger binnengebracht bij een DA. Dat was mijn geluk want 's anderendaags lag ik al met een nestje kittens. Ik ben bij de DA mogen blijven tot mijn kindjes een nieuwe thuis hadden en ik wat aangesterkt was. Dan heeft ze me via een kattenopvang aangeboden om geadopteerd te worden. De 1ste persoon die wou komen kijken heeft toen afgebeld nadat ze gehoord had van mijn 'mankementje'. Voor mijn baasje was dat geen probleem want toen ze met het hele gezin is komen kijken heeft ze me direct meegenomen. Ze vindt mij heel speciaal, met mijn muisgrijze haren en groene ogen maar vooral om mijn mankementje, mijn gebroken staart. Ja, ik kan mijn staart niet meer gebruiken, hij sleept gewoon langs de grond. Volgens de DA komt dat doordat ik misschien ben aangereden door een auto. Ik weet wat er gebeurd is maar ja, ik kan het niet uitleggen hé. Ik heb geen problemen met mijn staart en mijn baasje ook niet. Soms schrik ik wel eens als kleine Lily mij langs achteren besluipt en mijn staart pakt. Als ik mij dan omdraai schrik ik mij een ongeluk want ik voel niet dat ze mijn staartje vasthoudt! Ik speel of bijt soms in mijn staart als ik in een zotte bui ben, dat is niet erg want ik voel de pijn niet! Haha!
Ik ben soms een echte speelvogel en mijn baasje kan niet geloven dat ik al kleine kittens gehad heb. Een kind met een kind zegt ze dan. Als ik te wild wordt laat ze mij eens buiten maar sinds ik hard gevochten heb met een dikke kater die me langs achteren aangevallen heeft durf ik niet ver lopen in de tuin. Als hij me ziet komt hij heel dicht naar mij, tot zelfs aan de vensterbank waarop ik zit! Sommige mannen kennen geen schaamte hé! Misschien moet mijn baasje er wel een vriendje bijnemen want met 2 staan we sterker!
Ik heb aan mijn baasje gevraagd of ze een paar foto's van mij hier wil opzetten, met mijn mandje dat ze nog maar net gemaakt heeft. Nu vind ik het zalig om erin te liggen! Ik lig er zo diep in dat je me bijna niet terugvindt! Ik slaap ook graag op het verzorgingskussen maar ik spring er vlug af als ze Lily moet verversen want die vuile pamper is toch niets voor mij! Ze heeft ook zo'n cat activity fun board gemaakt maar dat vind ik nu niet meer zo leuk. Ik heb geen zin meer in die snoepjes. Geef mij maar kaas, yoghurt, wafels, cake, kortom alles wat ik eigenlijk niet mag eten. Mijn baasje denkt dat ik nooit veel eten gehad heb want ik zou alles pakken wat eetbaar is. Ja, ik kan soms een echte dief zijn! Als Amy haar melk niet opdrinkt haast ik me om mijn kopje in de beker te steken en alles op te likken! Wat gemeen van mij! Hihi!
Zo, dat was mijn verhaal! Hopelijk vond je het een plezier om te lezen! Ik vond het alvast leuk om te doen!

Groetjes,
Zelda

IMG_2651.jpg IMG_2881.jpg IMG_2903.jpg
"Humans: No fur, no paws, no tail. They run away from mice. They never get enough sleep. How can you help but love such an absurd animal?"
- Anonymous cat about humans

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#2 Geplaatst 30 januari 2013 - 10:52

Wat fijn dat ze ondanks haar mankementje bij jou een heerlijke thuis gevonden heeft! Ze is wel heel erg mooi, een prachtig kleur en mooie ogen :heart:

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 30 januari 2013 - 11:04

mooi schatje :)
Geplaatste afbeelding

wilver
wilver
  • 5.237 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 30 januari 2013 - 11:51

Super dat ze haar gouden mandje heeft gevonden. Ze is zo mooi!  :loveshower:
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#5 Geplaatst 30 januari 2013 - 12:06

Wat een mooi meisje ze is echt wel met haar poepeke in de boter gevallen. :loveshower:

Miss Nina
Miss Nina
  • 1.550 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 30 januari 2013 - 13:20

Die boter zou ze dan ook nog opeten als ik niet oplet, het diefje dat ze is :d
"Humans: No fur, no paws, no tail. They run away from mice. They never get enough sleep. How can you help but love such an absurd animal?"
- Anonymous cat about humans

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 30 januari 2013 - 14:31

Wat een mooi poeske :loveshower: :loveshower: :loveshower:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#8 Geplaatst 30 januari 2013 - 15:00

Wat fantastisch dat je deze schoonheid een warm mandje biedt! :loveshower: :thumb:
Geplaatste afbeelding

mathilde
mathilde
  • 73 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 30 januari 2013 - 17:42

Lieve Zelda,

ik vond het heel fijn je mooie verhaal te lezen .   Je bent met je staartje in de boter gevallen

prittje
prittje
  • 4.655 berichten
  • 1 katten

#10 Geplaatst 30 januari 2013 - 18:10

Zelda is zo mooi!! :love: :hart:
ze geniet echt van haar nieuwe mandje

:hart:Het geluk ligt in een klein mandje :hart:
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#11 Geplaatst 02 februari 2013 - 21:04

Hele knappe meid !
Geplaatste afbeelding

Undomiel
Undomiel
  • 247 berichten
  • 3 katten

#12 Geplaatst 02 februari 2013 - 21:20

Mooi lief poezelke ^^ gelukkig heeft ze een goede thuis gekregen :)
:catwalk :catwalk

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#13 Geplaatst 04 februari 2013 - 09:51

wat een mooie meid :love:

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 04 februari 2013 - 09:59

Welkom lieve Zelda :love3:
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#15 Geplaatst 04 februari 2013 - 15:57

:lol2: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag