Spring naar inhoud

- - - - -

Hallo, ik ben Zelda!

• Log in om te reageren
19 reacties op dit onderwerp
Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 05 februari 2013 - 09:02

welkom Zelda :love4: ik ben blij dat je een warme thuis hebt gevonden :loveshower:
banner

Sabine2
Sabine2
  • 8.648 berichten
  • 5 katten

#17 Geplaatst 05 februari 2013 - 18:38

Zo een mooi poezelke :heart:
Ga je er nog een tweede bijnemen?
Amai, je bent precies wel heel creatief. Super dat activity board!
Zo'n mandjes heb ik ook, maar niet zelf gemaakt, mijn leerkrachten handwerk en plastische dinges werden vroeger zot van mijn gepruts dat uiteindelijk dan nog op niets trok ook :oops: :lachen:

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Miss Nina
Miss Nina
  • 1.550 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 05 februari 2013 - 20:36

Bekijk berichtSabine2, op 05 februari 2013 - 18:38, zei:

Zo een mooi poezelke :heart:
Ga je er nog een tweede bijnemen?
Amai, je bent precies wel heel creatief. Super dat activity board!
Zo'n mandjes heb ik ook, maar niet zelf gemaakt, mijn leerkrachten handwerk en plastische dinges werden vroeger zot van mijn gepruts dat uiteindelijk dan nog op niets trok ook :oops: :lachen:

Ja, we zijn van plan om nog een poesje bij te nemen. Mijn vriend zou graag een brits korthaar in huis halen maar ik heb het meer voor de sukkeltjes in de asielen, vooral de zwartjes en de zwart-witjes, wetende dat die niet zo populair zijn. Ik zou het jammer vinden om veel geld te betalen voor een raskat en dat terwijl er zoveel mooie en lieve katten wegkwijnen in een asiel. Momenteel is het dus nog zoeken naar een kater die we allebei zien zitten en die met kindjes en katten overeen komt.

Ja, ik creatief? Hmm, nu wel, sinds we Zelda hebben. Ik vind dat plezant om het internet af te zoeken en zelf iets ineen te knutselen voor haar. Het moet wel waar zijn dat een kat het beste in een mens naar boven haalt! :goofy:

"Humans: No fur, no paws, no tail. They run away from mice. They never get enough sleep. How can you help but love such an absurd animal?"
- Anonymous cat about humans

Sabine2
Sabine2
  • 8.648 berichten
  • 5 katten

#19 Geplaatst 06 februari 2013 - 11:18

Ooooh super dat je overweegt om een zwartje of zwart-witje uit het asiel te halen. Die sloorkes hebben echt minder kansen wegens heel veel vooroordelen. En die zijn zó onterecht. Ik heb zelf vijf poezels, waaronder twee zwartjes (Winston & Churchill) uit een oeps-nestje die anders naar het asiel moesten en sinds juli vorig jaar een zwart-witje (Charlie) die ik in mijn tuinhuis gevonden heb (het dutske was waarschijnlijk gedumpt tijdens 't verlof). En zo een lieve schat dat het is. 'k Was eigenlijk eerst van plan om hem volledig te laten behandelen bij de DA (castreren, vaccins, enz...) en hem dan ter adoptie aan te bieden, maar na 3 weken kon ik het al niet meer over mijn hart krijgen om hem weg te doen. Hij wist precies wat hij moest doen voor mij in te palmen :) :lachen:
Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 06 februari 2013 - 11:44

Wat een hartverwarmend verhaal. :heart:  Lief van jou dat ze een 2de kans krijgt. :flower: Er zitten nog veel sukkeltjes te wachten op deze gouden kans. :d
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk