Spring naar inhoud

- - - - -

Prijzen winnen

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
Kyetje
Kyetje
  • 741 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 30 januari 2013 - 11:36

Dit is nu al dag 2 dat er een envelop in mijn brievenbus zit van Reader Digest om een grote prijs te winnen. Gisteren een brief, en vandaag een dikke enveloppe met reclame om een auto te winnen ofwel een groot bedrag cash. Zonet wat rondgesurft op internet, blijkbaar (en zoals ik eigenlijk al vermoede) is dit bedrog... Vond het zelfs al raar dat de aanspreektitel op de envelop en de naam niet overeen kwamen. Klopt ook al niet echt hé.

Het is misschien ook een waarschuwing voor andere mensen op het forum, want ik ben waarschijnlijk niet de enige die dit zal gekregen hebben...

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#2 Geplaatst 30 januari 2013 - 11:55

Heb die ook gekregen, je moet je lid maken van readers digest alé dat willen ze toch. Ik smijt die dingen altijd direkt de papierdoos in.

Kyetje
Kyetje
  • 741 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 30 januari 2013 - 12:12

Bekijk berichtcatherine, op 30 januari 2013 - 11:55, zei:

Heb die ook gekregen, je moet je lid maken van readers digest alé dat willen ze toch. Ik smijt die dingen altijd direkt de papierdoos in.

Hier ook direct de papiermand in! Heb altijd geleerd: 'als het te mooi is om waar te zijn is het meestal ook niet waar...'

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 30 januari 2013 - 15:49

Bekijk berichtKyetje, op 30 januari 2013 - 11:36, zei:

Dit is nu al dag 2 dat er een envelop in mijn brievenbus zit van Reader Digest om een grote prijs te winnen. Gisteren een brief, en vandaag een dikke enveloppe met reclame om een auto te winnen ofwel een groot bedrag cash. Zonet wat rondgesurft op internet, blijkbaar (en zoals ik eigenlijk al vermoede) is dit bedrog... Vond het zelfs al raar dat de aanspreektitel op de envelop en de naam niet overeen kwamen. Klopt ook al niet echt hé.

Het is misschien ook een waarschuwing voor andere mensen op het forum, want ik ben waarschijnlijk niet de enige die dit zal gekregen hebben...

moesten we allemaal geloven wat in de post toekomt waren we allemaal miljardair

Bewerkt door miranda, 30 januari 2013 - 15:49.

Kyetje
Kyetje
  • 741 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 30 januari 2013 - 16:25

Bekijk berichtmiranda, op 30 januari 2013 - 15:49, zei:

moesten we allemaal geloven wat in de post toekomt waren we allemaal miljardair

Ja, daar zeg je iets ;), maar kvind dat dan wel heel misleidend voor oude mensen bvb. Die gaan da rap geloven é, veel ouderen krijgen post van bvb. Damart, en da lijkt daar een beetje op vind ik.

Bewerkt door Kyetje, 30 januari 2013 - 16:26.

Kegi
Kegi
  • 1.341 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 30 januari 2013 - 17:22

Ik heb vandaag ook zo'n envelop aangekregen.
Mijn ex heeft daar vroeger eens aan meegedaan. Uiteindelijk was hij meer dan een jaar enquetes aan het invullen, stickers plakken, boeken bestellen,... Constant viel er meer en meer geld te winnen als je iets bestelde. Gelukkig dat ik hem aan het verstand heb kunnen brengen om alleen aan de gratis tombola mee te doen. En ja, natuurlijk op een gegeven moment mag je niet meer mee doen aan de tombola als je niets besteld. Die enveloppen bleven maar komen en komen...
Hier gaat de envelop straks de papierdoos in...

Mar-tine
Mar-tine
  • 642 berichten

#7 Geplaatst 30 januari 2013 - 18:42

Hier ook zo een brief gekregen.Kheb hem direct in de vuilbak gesmeten
Een kat denkt,deze mensen geven me eten,ontvlooien me,geven me een mand en aaien me.Ik moet wel een god zijn!

Kyetje
Kyetje
  • 741 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 30 januari 2013 - 21:25

Toch blijkbaar nog veel mensen die dat krijgen.. Allemaal vandaag ontvangen?