Spring naar inhoud

- - - - -

Pijnlijke handen

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
Xoco
Xoco
  • 332 berichten
  • 5 katten

#1 Geplaatst 30 januari 2013 - 18:06

OH wel het verdict is gevallen. Na enige maanden met een vrij doffe pijn in mijn linkerhand, die sinds een paar weken gezelschap kreeg van een gelijkaardige pijn in mijn rechterhand dan toch maar eens naar de dokter geweest. Gisteren rontgen foto's laten nemen en juist de uitslag gekregen. Artrose , niet echt wat ik wou horen want niets aan te doen. Juist pijnbestrijding.  Och we zullen er ons wel door slaan.
"Who would believe such pleasure from a wee ball o' fur?" - Old irish saying

anja1
anja1
  • 1.172 berichten
  • 7 katten

#2 Geplaatst 30 januari 2013 - 18:12

Oh dat is niet leuk om te horen! Ik wens je veel sterkte toe! En probeer je troost te vinden met je poezelkes!
Inti Juno, Pipo, Patch, Mushi, Ziggy, Mojito

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 30 januari 2013 - 18:58

Artrose is een vervelende aandoening. Ik duim dat de pijnstillers goed hun werk gaan doen!

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#4 Geplaatst 30 januari 2013 - 19:05

En vooral bij vochtig weer is arthrose lastig.

Xoco
Xoco
  • 332 berichten
  • 5 katten

#5 Geplaatst 30 januari 2013 - 19:08

Ik werk in een chemische productieinstallatie. Dus ook buiten bij koud en nat weer. Zal nog moeten zien hoe we dit gaan aanpakken.
"Who would believe such pleasure from a wee ball o' fur?" - Old irish saying

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 30 januari 2013 - 19:19

Zeer vervelend inderdaad.  Ik kreeg het te horen op mijn 26e...  Artrose in heupen, schouders, nek en onderrug.
Bam ! Daar sta je dan...  Ik was er niet goed van in ieder geval.
Neem je tijd om te wennen aan het verdict en zoek eens wat info op over artrose.  Een interessante site is http://artroseforum.nl/
Er zijn een aantal voedingsupplementen zoals silicium bijvoorbeeld die goed zouden zijn bij artrose.  Ook kan je je voedingspatroon proberen aan te passen.  Minderen met rood vlees, vetten en suikers, veel water drinken (helpt echt vind ik !!), vette vis eten etc...   En voor mij persoonlijk was het ook mijn grenzen leren kennen.  Ik weet nu ongeveer aan wat ik nog moet beginnen of niet bij karweien enzo.
In ieder geval, veel sterkte en ik hoop dat je toch snel verlichting van je pijn zal voelen.
Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 31 januari 2013 - 21:20

Heel veel sterkte!
Hopelijk vind je je weg snel om er mee om te kunnen gaan...

"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding