Spring naar inhoud

- - - - -

Tegen de sterren op - Kattenhater

• Log in om te reageren
22 reacties op dit onderwerp
Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#16 Geplaatst 01 februari 2013 - 02:04

Vind tegen de sterren op zoiezo een belachelijk [knip]program.
Moet ik niets van hebben, krijg de kriebels er al van als ik reclame zie ervan!

Bewerkt door grumpje, 01 februari 2013 - 08:05.
Reden van bewerken: taalgebruik

:hart: Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over. :hart:

:blackcat What  part of 'Miauw' don't you understand!? :blackcat

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#17 Geplaatst 01 februari 2013 - 06:55

Bekijk berichtShadow, op 01 februari 2013 - 02:04, zei:

Vind tegen de sterren op zoiezo een belachelijk [knip]program.
Moet ik niets van hebben, krijg de kriebels er al van als ik reclame zie ervan!

Helemaal mee eens waar ze hun geld insteken om zoiets op TV te geven ...echt belachelijk .

Bewerkt door grumpje, 01 februari 2013 - 08:05.

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#18 Geplaatst 01 februari 2013 - 07:37

Dat vind ik eerlijk gezegd van 70 procent van wat op tv komt hoor.

Katje_72
Katje_72
  • 273 berichten

#19 Geplaatst 01 februari 2013 - 08:47

Uiteraard is iedereen vrij om hier een eigen mening over hebben. Ik reageer hier inderdaad waarschijnlijk overgevoelig op omdat wij in een buurt wonen waar de katten worden "afgemaakt" door duivenmelkers. Mijn poezeltjes mogen dus nooit los buiten rondlopen. Ik heb wel een kattenren aangebouwd voor hen zodat ze toch frisse lucht kunnen hebben zonder gevaar te lopen En als ik dan zo'n filmpjes zie dan denk ik automatisch "weer een ideetje voor die duivenmelkers"

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#20 Geplaatst 01 februari 2013 - 09:12

Niet gezien want ik kijk er nooit naar. Jammer genoeg vinden kattenhaters of andere zotten hun inspiratie altijd wel ergens. Ik moet ook wel zeggen dat sinds ik me meer verdiept heb in dieren en ook door het forum dat ik ook al sneller iets als behoorlijk fout ga zien. Zo zat ik onlangs iets te lezen dat ik vroeger vast nog grappig had gevonden maar nu dus totaal niet.

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#21 Geplaatst 01 februari 2013 - 09:58

Ik vond het nu niet meteen echt erg, gewoon omdat het dus inderdaad ging over een komische sketch.

En zoals Alicia dan al zei: als je mensen op idee├źn brengt met dingen, kan je beter je TV niet meer opzetten, geen boekskes meer lezen,...

Pegske
Pegske
  • 581 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 01 februari 2013 - 11:43

Ik kon er in elk geval niet mee lachen. In een andere sketch ging het dan weer over kinderen afschieten op school enz...
Voor mij persoonlijk gaat dat te ver, maar het staat natuurlijk vrij aan anderen om dat wel grappig te vinden...

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#23 Geplaatst 01 februari 2013 - 12:58

Ik denk niet dat iemand dat hier grappig vind.
Het gaat er gewoon om dat het een komische sketch is. Dat mag je gewoon niet serieus nemen.