Spring naar inhoud

- - - - -

Mr.Bean en zijn duiven

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp
Mar-tine
Mar-tine
  • 642 berichten

#1 Geplaatst 02 februari 2013 - 18:23

Alhoewel mijn beantje een nierpatientje is en maar 3 pootjes heeft,is hij de laatste week al zeer actief geweest in het vangen van duiven!Dat is nu de 3de duif die hij mee naar huis brengt en door 2 luikjes mee sleurt naar binnen :catscratchhead .Gisteren lag het hier vol schubben van een goudvis die hij ergens gaan pieken was,van de vis zelf niks te bespeuren :louche: !Ocharme die beestjes!Foto is snel met gsm getrokken en niet goed gelukt;Dan gauw de duif afgepakt,en grollen dat hij deed :catmad

Bijgevoegde thumbnails

• Afb0536.jpg

Een kat denkt,deze mensen geven me eten,ontvlooien me,geven me een mand en aaien me.Ik moet wel een god zijn!

Kyetje
Kyetje
  • 741 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 02 februari 2013 - 18:41

Vind dat ook altijd een beetje jammer als ze met een vogel afkomen, maar eigenlijk is dat hoe de natuur in elkaar zit hé, en kunnen wij daar niet veel aan doen... :cat

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#3 Geplaatst 02 februari 2013 - 19:38

Wat zei dat NIeuw Zeelands onderzoek ook weer over de invloed van de kat op de lokale flora? :lachen: Wel knap dat hij die kan vangen!

anja1
anja1
  • 1.172 berichten
  • 7 katten

#4 Geplaatst 03 februari 2013 - 08:23

Ik vind het ook altijd zielig als ze met vogels naar huis komen! Maar het is inderdaad nu eenmaal de natuur van een kat! En inderdaad knap dat hij die kan vangen en dan nog door twee luikjes kan sleuren!
Inti Juno, Pipo, Patch, Mushi, Ziggy, Mojito

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 03 februari 2013 - 09:37

De natuur kan hard zijn. Ik strooi het eten van de vogeltjes altijd in het midden van de wei dan hebben ze nog tijd om weg te vliegen als de katten er aan komen. Beantje zal wel fier geweest zijn op zijn prooi.
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 03 februari 2013 - 10:10

Amai ge hebt zo te horen nen echte prooienvanger in huis. Ocharme die beestjes, maar het is inderdaad de natuurlijke aard van onze poezels.
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 04 februari 2013 - 16:20

:lol2: :lol2: , hopelijk zijn het geen dure prijsduiven die hij vangt
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

prittje
prittje
  • 4.655 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 05 februari 2013 - 16:15

ocharme die duifjes, maar het is wel lief dat hij jou cadeautjes brengt :)
ik ben blij dat Poema mij alleen maar speelgoedmuisjes brengt :lachen:

:hart:Het geluk ligt in een klein mandje :hart:
Geplaatste afbeelding

Yossa
Yossa
  • 2.052 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 05 februari 2013 - 23:19

Doordat de onze niet buiten kunnen geen last van..

Bij mijn mama thuis lagen er regelmatig muisjes of vogels binnen van de poezels..
Tenminste van Layza.. Figaro is bang van al die beestjes :lachen: