Spring naar inhoud

- - - - -

nieuw huisje foto's p6 werken, nieuwe foto's p 12

• Log in om te reageren
177 reacties op dit onderwerp
Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#166 Geplaatst 21 oktober 2013 - 15:28

de compromis is dus zaterdag getekend! de stickers verkocht hangen er ook al aan :)
ik krijg 6 maanden de tijd, dus eind april moet ik verhuisd zijn.
in het nieuwe huis zal het dus bijna starten, en dan voortdoen zodat het toch ten minste bewoonbaar is. het zal een hele tijd duren voor het helemaal af zal zijn, maar daar zit ik niet mee in ;)

woensdag komt er al iemand het oude vloertje uitbreken uit de living (zo moet ik niemand betalen om het uit te breken, enik krijg nog 100 euro toe!) het zijn hele mooie tegeltjes, dus ze kunnen dit naar het schijnt duur doorverkopen!had het gisteren pas online gezet, kdacht van het toch eens te proberen, en het is iemand die boven amsterdam woont die erom komt, dus die mens rijdt 3u door en 3 terug, geeft 100 euro, en breekt heel de boel uit. gemakkelijk voor mij, en blijkbaar zal hij er nog veel winst aan doen! nuja, is voor mij wat kosten gespaard :)
Geplaatste afbeelding

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#167 Geplaatst 21 oktober 2013 - 15:51

Tof zeg !!!!

Nog goed dat je het online hebt gezet, anders moest je nog betalen om de vloer uit te breken en nu krijg je er inderdaad nog geld bovenop! Dat is chance hebben hé ;)

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#168 Geplaatst 21 oktober 2013 - 16:44

Bekijk berichtJoske123, op 21 oktober 2013 - 15:51, zei:

Tof zeg !!!!

Nog goed dat je het online hebt gezet, anders moest je nog betalen om de vloer uit te breken en nu krijg je er inderdaad nog geld bovenop! Dat is chance hebben hé ;)

ja, idd, speelde al met die gedachte, maar aangezien er oude vloeren opstonden en er maar bleven opstaan op de zoekertjessites dacht ik dat het niet veel zin zou hebben. ik had gereageerd op een zoekertje van iemand die oude vloeren zocht, maar die reageerde niet meer. gisteren kon ik niet slapen, dus ik dacht ik kan maar eens proberen hé ;)
blij dat ik het heb gedaan!!

zelfde met meubels die nog in het huis stonden (ik mocht kiezen wat ze lieten staan) de slaapkamer ging ik eerst houden om op zolder te zetten, maar met al de werken ging ik geen ruimte hebben, heb hem verkocht en er 320 euro voor gekregen! dus voor iets dat ik eigenlijk gratis heb gekregen :) ook leuk hé! mijn zus heeft al een kast en een luster mee, mijn ma wil ook nog een kast. dus ik doe er nog mensen een plezier mee :) had ik het geweten, ging eetplaats ook laten staan hebben, maarja....
ben hier nu ook aan het verkopen wat al weg mag, vissen zijn verkocht (maar nog niet opgehaald) dus beetje per beetje zal ik het hier ook legen.

dit is het vloertje, al zeg ik het zelf, een heel mooi van kleur en tekening, en de kleuren zijn zelfs weer volledig in ;)

in de gang ook die kleuren, en ook al ligt het niet helemaal perfect, dat wil ik laten liggen omdat ik het zo mooi vind!

Bijgevoegde thumbnails

• DSC02143.JPG

Geplaatste afbeelding

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#169 Geplaatst 21 oktober 2013 - 16:48

Dat is echt heel tof. Een mens mag al eens geluk hebben !!! ;)

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#170 Geplaatst 08 december 2013 - 19:13

enkele fotootjes van hoe het er nu voor staat in het huis, de grote werken zijn bezig!

en een foto van hoe de tuin er nu uitziet :) laat het gras maar groeien!!!

Bijgevoegde thumbnails

• DSC02184.JPG
  • DSC02176.JPG
  • DSC02185.JPG
  • DSC02175.JPG

Geplaatste afbeelding

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#171 Geplaatst 09 december 2013 - 15:35

Amai, jong 't zijn inderdaad héél grote werken !!!

Moeten die tegen een bepaalde datum klaar zijn of steekt het niet zo nauw?

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#172 Geplaatst 09 december 2013 - 17:26

Nele ik zie dat er een schouw weggenomen is .. maar dat de muren nog met roet hangen deze wel goed afkappen anders komt dit door bezetsel en papier... tis maar een tip dat ik je geef.... ik zie dat er grote werken zijn was beetje zoals hier..;    ;-)

Sabine2
Sabine2
  • 8.648 berichten
  • 5 katten

#173 Geplaatst 09 december 2013 - 17:29

Bekijk berichtmiranda, op 09 december 2013 - 17:26, zei:

Nele ik zie dat er een schouw weggenomen is .. maar dat de muren nog met roet hangen deze wel goed afkappen anders komt dit door bezetsel en papier... tis maar een tip dat ik je geef.... ik zie dat er grote werken zijn was beetje zoals hier..; ;-)

ik ging net dezelfde tip geven :lachen:

'k Heb ook een déjà-vu gevoel!!
Veel succes en veel moed!

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#174 Geplaatst 09 december 2013 - 17:33

Bekijk berichtSabine2, op 09 december 2013 - 17:29, zei:

ik ging net dezelfde tip geven :lachen:

'k Heb ook een déjà-vu gevoel!!
Veel succes en veel moed!

hier hetzelfde ... heb zo tweemaal een verbouwing gedaan en nu echt wel mijn buikje ervan vol.. als je jong bent kan je veel zelf doe maar verbouwingen komen efkes men strot uit...als je meeste laat doen cava dan nog maar als je jarenlang alles samen met je man gedaan hebt pfttttt nee begin er niet meer aan :lachen: :scared:

Bewerkt door miranda, 09 december 2013 - 17:35.

Sabine2
Sabine2
  • 8.648 berichten
  • 5 katten

#175 Geplaatst 09 december 2013 - 18:26

'k Heb aan mijn laatste verbouwing ook niet de beste herinneringen... nochtans met stielmannen maar een deel had het nogal moeilijk met zich aan afgesproken levertermijnen te houden, waardoor op een bepaald moment heel het project een paar maand stilstond en de planning daarna ook niet meer kon ingehaald worden door de mensen die nog moesten volgen.... Dus Nele, streng zijn daarop hé!

Nu moet enkel mijn dak & zolder nog gedaan worden, wie het dak gaat doen en wanneer weet ik nog niet, maar eerst nog een paar jaarkes sparen...
Den trap (voor zover er al een andere komt naar de zolder...) zal al niet meer gebeuren door die sjarels-met-rampzalige-levertermijnen
Maar de schrijnwerker die de zolder gaat inrichten, die ken ik wel al ;) Die is echt van zijn woord, denkt mee en levert goeie en mooi afgewerkte kwaliteit af!

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#176 Geplaatst 02 september 2014 - 02:04

enkele fotootjes van hoe living en keuken er nu uitzien, nu ben ik aan het schilderen in de living, dus het is ondertussen alweer een beetje veranderd :)

dus living en keuken zo goed als in orde, achteraan (met de trap naar zolder, die ooit ingericht moet worden voor de katten) is het nog volledig af te werken, maar de ruimte is er hé.

deze maand normaalgezien het dak, en dan volgens budget, isoleren, zolder afwerken, grote slaapkamer afwerken... en ga zo maar door :)

met de tuin en het terras ben ik ook supertevreden!! en de diertjes ook :)

Bijgevoegde thumbnails

• DSC02355.JPG
  • DSC02356.JPG
  • DSC02357.JPG
  • DSC02358.JPG
  • DSC02359.JPG
  • DSC02360.JPG
  • DSC02361.JPG
  • DSC02362.JPG
  • DSC02363.JPG
  • DSC02365.JPG
  • DSC02366.JPG
  • DSC02367.JPG
  • DSC02368.JPG
  • DSC02369.JPG
  • DSC02370.JPG
  • DSC02371.JPG
  • 10425092_1453666644900985_9139523585349666087_n.jpg
  • 10524571_1453666978234285_3374086375580802542_n.jpg

Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#177 Geplaatst 02 september 2014 - 02:46

dat ziet er heel gezellig uit :duim:
En ook zo fris vind ik, zo zou ik ook wel willen wonen
En amai, wat een tuin zeg, I'm jealous
Geplaatste afbeelding

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#178 Geplaatst 02 september 2014 - 14:36

ik ben zelf al heel blij met wat er al gebeurd is :) zeker als ik nu terugzie vanwaar het komt... een mens is dat toch rap vergeten hoor, hoe 'slecht' het er heeft uitgezien!
en de keuken heeft me in totaal maar 500 euro gekost! een tweedehands keuken van 250 euro, en 250 euro voor de stielman die hem terug in elkaar heeft gestoken, en wat aangepast waar nodig. dus dat was een serieuze meevaller, een nieuwe keuken ging niet te betalen zijn...
Geplaatste afbeelding