Spring naar inhoud

- - - - -

dominant?

• Log in om te reageren
10 reacties op dit onderwerp
M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#1 Geplaatst 21 februari 2009 - 14:12

Shanti lag gewoon in de zetel te slapen en ik zat in een ander stuk van de zetel wat verder en ineens ging Angel naar Shanti en bleef ze zo kaarsrecht voor haar staan en ineens klopte ze zo met haar poot. Shanti begon dan te grommen en Angel ging opzij maar bleef toch in de buurt. Daarna zijn ze hen beide elders gaan leggen. Iemand een idee hoe dit komt en of er geen kans in zit dat er zich 1 van beide niet goed meer voelt??

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#2 Geplaatst 21 februari 2009 - 14:30

Goh..ik ben geen expert hoor maar bij ons gebeurt dat soms ook hoor. Dan ligt er eentje rustig te slapen en dan ineens is `t ambras. Of gisteren hoorde ik al de hele tijd gestommel in de badkamer en Mellon en Echo waren zich beetje aan `t laten gaan..de plukken haar vlogen in het rond! Echt waar maar da`s gewoon wat stoom aflaten want tijdje later likken ze elkaar weer af.. :LOL:

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#3 Geplaatst 21 februari 2009 - 14:39

poezemannen zei:

Goh..ik ben geen expert hoor maar bij ons gebeurt dat soms ook hoor. Dan ligt er eentje rustig te slapen en dan ineens is `t ambras. Of gisteren hoorde ik al de hele tijd gestommel in de badkamer en Mellon en Echo waren zich beetje aan `t laten gaan..de plukken haar vlogen in het rond! Echt waar maar da`s gewoon wat stoom aflaten want tijdje later likken ze elkaar weer af.. :LOL:

Amai, de plukken haar vlogen eraf, zo erg is het hier toch niet :LOL: Hier ist gewoon soms zo wat uitdagen en dan keer ne mep hier en ne mep ginder en dan ist voorbij. Dan is het hier nog minder erg dan bij jou :)

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#4 Geplaatst 21 februari 2009 - 14:44

M&M zei:

Amai, de plukken haar vlogen eraf, zo erg is het hier toch niet :LOL: Hier ist gewoon soms zo wat uitdagen en dan keer ne mep hier en ne mep ginder en dan ist voorbij. Dan is het hier nog minder erg dan bij jou :)

`k schrok er in eerste instantie ook wel van want zo had ik het nog nooit gezien maar achteraf was alles terug koek en ei..heb echt de indruk dat er soms stoom afmoet. Daarom dat ik dus beetje speelgoed aan `t inkopen ben zodat ze zich daar wat meer mee kunnen uitleven...

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#5 Geplaatst 21 februari 2009 - 21:02

hier is dat regelmatig met Amon re & Arwen.

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 21 februari 2009 - 23:26

hier gebeurd dat ook wel eens, en daarna liggen ze weer lekker bij elkaar te slapen of te spelen ;)
Geplaatste afbeelding

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#7 Geplaatst 21 februari 2009 - 23:32

Hier zijn we dat ook al gewoon. Af en toe eens goed ruzie maken kan deugd doen hé! :LOL:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#8 Geplaatst 22 februari 2009 - 00:53

Precies om te zeggen van : hé ik ben hier de sterkste en gij moet luisteren, hier gebeurt dat met bébé hij is 6 maanden en nog niet gecastreerd dus met dat klein beetje meer dat hij heeft laat hij de oudere poezen eens afzien. :evil:

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#9 Geplaatst 22 februari 2009 - 08:17

Hier gebeurd dat ook wel eens hoor

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#10 Geplaatst 22 februari 2009 - 14:38

Ik denk dat zo'n ruzietje wel overal al eens voorvalt ;)

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#11 Geplaatst 22 februari 2009 - 17:25

Goed om weten :) Thx. Angelke was hier als eerste kattin en zal wss aan dat liggen, tonen dat ze het hier nog altijd voor het zeggen heeft :) Die poezen toch eh :ha