Spring naar inhoud

- - - - -

Vreemde dingen gebeuren hier: Update: Buitenmonster #15

• Log in om te reageren
15 reacties op dit onderwerp
Taptrut
Taptrut
  • 1.223 berichten
  • 5 katten

#1 Geplaatst 06 februari 2013 - 20:01

Gisteren dacht ik zowat het ergste mee te maken. :neen: Vond dat onze Duvel lang in de berging vertoefde en dat de twee binnenmonsters raar deden. Dus achterdochtig zoals ik ben, licht in de berging aan en...
Onze Duvel was, doodleuk met een kippenkop binnengekomen. Niet zomaar enkel de kop, neenee hals en al hing er nog aan. Volle paniek, beginnen roepen "schaaaat" hélp! Duvel heeft iets vies genomen en het trekt op onze kippen, want het ziet grijs. Manlief "wat nu weeral". Hij doet de deur open... kijkt... deur terug toe. "Dat is niet ons kip", ik"NEE doet dat buiten, die heeft toch geen van onze kippen de kop afgebeten!" Hij "maarnee schatje iemand in de geburen heeft kippen geslacht waarschijnlijk". "Nee, dat is één van ons kijk maar naar de kleur" hij "het is al goed zal het wegdoen". Tijdje later heb ik zin in sigaret (ja het stoppen wou niet lukken). Had hij gewoon de kippenkop bij mijn asbak gelegd.
Kwestie dat ik minder zou gaan roken zei hij, goed voor je gezondheid. Jaja goed gevonden.

Daarjuist komt Duvel aan de deur staan. Ik "hmm schat Duvel komt aan de deur en niet door het luik". Hij "ha hij zal een cadeautje meebrengen om het goed te maken van gisteren".
Inderdaad hij had een cadeautje mee, maar niet dat wat ik verwachtte...

Steek het buitenlicht aan en zeg "Max! hoe kom jij buiten?". Op dat moment komt Max langs mijn been wrijven. :louche:
"Hoe? Als jij hier bent wie is dat dan buiten?"
Zit er dus gewoon een meega mooi kitten (jawel kitten) buiten. Een heel mooi beestje met super lange haartjes zoals Max. Het kan zelf familie zijn. Nu ik direct tegen man "ohhh schatje, zo jong en al buiten", manlief "jaja ik heb het al gehoord zal het luik in de badkamer toedoen, dan kan je het daar steken en de buren verwittigen". :loveshower:
Het katje kwam af op het gerammel van het eten, maar .. ik steek mijn hand uit voor te pakken en katje blijkt niet heel simpel te zijn. Gevolg: door de badjas en de kleren klauwtjes. Maar ik geef niet op. Heb eten gezet, zeteltje gemaakt met lekkere dekentjes en beetje water. :x
Sorry maar zo kleine katjes horen nog niet buiten. Ga deze avond proberen tot ik het binnen kan krijgen, want het heeft een bandje. Misschien is er hier wel iemand zijn kitten kwijt? En mijn acties verantwoord ik volledig omdat het te klein en mager is om al buiten te gaan :p

Bewerkt door Taptrut, 06 maart 2013 - 17:31.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 06 februari 2013 - 20:16

:ha  :slach: geweldig jouw man zijn reactie is schitterend :slach:  en dan naast de asbak zodat je zou stopen met roken  :slach:  ik kom niet meer bij :slach:  
maar heeft Duvel echt een kop van een levende kip afgerukt? :s  Amaaai diene heeft zijne naam niet gestolen dan. :lachen:

Oei arm katje, misschien is het wel verloren, hopelijk krijg je het te pakken en vinden jullie haar eigenaars!

Bewerkt door Solotje, 06 februari 2013 - 20:16.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#3 Geplaatst 06 februari 2013 - 20:42

Ooh nu dacht ik echt dat hij dat lijf van die kip ging meebrengen. :lachen:
Maar hij bracht een vriendje mee, alé wie laat zo een katje nu buiten met die kou.

Heb ook de indruk dat die Duvel van u nog veel streken gaat uitsteken.

Miss Nina
Miss Nina
  • 1.550 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 06 februari 2013 - 21:13

Haha, ik dacht nu toch ook dat hij de rest van die kip zou meebrengen. Heb je al gekeken of een van je kippen rondloopt zonder kop? :lachen:

En ocharme dat kittentje. Hopelijk kan je het te pakken krijgen. Het feit dat het uithaalt, wil dat dan niet zeggen dat het al wat aan het verwilderen is? Dat dutske :(

"Humans: No fur, no paws, no tail. They run away from mice. They never get enough sleep. How can you help but love such an absurd animal?"
- Anonymous cat about humans

Taptrut
Taptrut
  • 1.223 berichten
  • 5 katten

#5 Geplaatst 06 februari 2013 - 21:18

Mijn kippen zijn het zeker niet. :neen: Had manlief allang de tuin ingestuurd. Hihi omdat ik zo paranoia ben springt dat precies over en werd hij er ook niet gerust in. Dus hij was het kippenhok nog gaan controleren (wel vlug in het geniep zodat ik het niet zou merken). En aan Duvel en Tigger was niets van bloed te bespeuren, zou denken moesten zij het gedaan hebben, verwacht je dan toch een rood bloed muiltje. :x

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 06 februari 2013 - 21:23

Oei, das schrikken! Gelukkig geen kip van jezelf.

En je vriend zijn reactie: geweldig. Hoewel ik er niet zou om lachen als het hier was geweest  ;)

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#7 Geplaatst 06 februari 2013 - 21:29

Ik dacht ook al dat hij de rest van de kip had meegebracht.
Gelukkig was dat niet t geval
Een kippenkop naast de asbak zou hier niet in goeie aarde vallen, bweekes zeg, je ventje is een plaaggeest precies.
Hopelijk krijg je het kleintje te pakken
Ik vind het heel lief van je dat je voor het beestje wil zorgen en je het uit de koude wil halen
Geplaatste afbeelding

Taptrut
Taptrut
  • 1.223 berichten
  • 5 katten

#8 Geplaatst 06 februari 2013 - 21:40

Duvel is nog een grotere monstervriend of mij en nu wil hij wel echt zijn nieuw vriendje gaan halen
6februari13 017.JPG

Ondertussen eerst in de zetel dan op de krabpaal;
"Wat is diene ene van plan?", "Kweenie maar hij maakt lawaai", "Ga jij hem duidelijk maken dat we hier op ons gemak liggen en geen indringer dulden" "Nee, zet gij u recht hé seg, ik lag hier eerst".
6februari13 004.JPG
6februari13 034.JPG

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 06 februari 2013 - 22:18

Jij hebt toch wel kastaars in huis zene! :lachen:

Deze soap is véél beter dan die op de televisie, Taptrut And Husband :cheer: :slach:
| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

indravc
indravc
  • 9 berichten

#10 Geplaatst 06 februari 2013 - 22:59

Haha, oh jeetje!

Loki toch! Al helemaal de zetel toegeigend! Het was natuurlijk te verwachten dat hij die pose niet ging afleren! Gewoon super, vooral zo naast Max!

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#11 Geplaatst 06 februari 2013 - 23:03

Geweldige katten heb je en een geweldige man :lachen: Ik heb echt goed moeten lachen, heeft deugd gedaan :lachen: Heb je het kitten nu? 't is zou koud buiten, vind dat zo zielig :oops:

Taptrut
Taptrut
  • 1.223 berichten
  • 5 katten

#12 Geplaatst 06 februari 2013 - 23:14

Kitten is niet meer teruggekomen, maar geef niet af. Het eten en de slaapplaats is voorzien. Dumatilo moet morgen niet werken (pfff die mannen in den bouw), dus hij kan de boel in de gaten houden.

Bewerkt door Taptrut, 06 februari 2013 - 23:18.

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 07 februari 2013 - 07:19

:lachen: :lachen: wa een leven hebben die 2 :p
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 07 februari 2013 - 07:51

Leuke verhalen. :lol2: Misschien binnenkort briefje in de bus "Wie heeft er onze kip gezien?" :Ooops:
Hopelijk komt het kitten nog terug. :onzeker:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Taptrut
Taptrut
  • 1.223 berichten
  • 5 katten

#15 Geplaatst 06 maart 2013 - 17:47

Ondertussen heb ik het halsbandje van het kitten gevonden in onze tuin, maar nergens staat er iets op vermeld. Ik vermoed dat het een kitten is van onze naaste geburen (kleine rondvraag al gedaan), maar toen vent ging aanbellen om het te vragen werd er niet open gedaan. Je kan hier enkel binnenkomen als je op voorhand sms doet, dus ze wisten niet wie er stond (kon evengoed de deurwaarder zijn) en dan doen ze maar niet open. :censored:  Ondertussen doe ik er alles aan om het kitten naar ons te lokken. :katnap:  Ventlief heeft gezegd dat ik geen opvangertjes mag bijhouden, maar hier kan ik niets aan doen, het kitten heeft ons ontdekt en ik wil het alleen maar binnen eens een rondleiding geven. :Ooops:
Daarjuist als ik thuiskwam had onze Duvel (wat is dat toch met Duvel en alles naar huis brengen?) :louche:  een cadeautje mee voor mij! Hier is mijn buitenmonster :jump: :jump: :
Het buiten monster 022.JPG
Duvel zit er voor niet tussen hoor:
Het buiten monster 010.JPG
Maar toch wel een mooi buitenmonster hé:
Het buiten monster 012.JPG