Spring naar inhoud

- - - - -

oorontsteking?

• Log in om te reageren
1 reactie op dit onderwerp
nijltjetweety
nijltjetweety
  • 9 berichten

#1 Geplaatst 09 februari 2013 - 17:07

reeds 2x bij de dierenarts geweest met onze poes. het zou een oorontsteking zijn. maar iedere keer komt het terug . er zit geronnen bloed in haar oor en dat kan ik dan met een oorstokje uitpeuteren en zalf (ostospectrine) inmasseren. ondertussen heeft ze al 2 soorten antibiotica en 2 soorten zalf gedregen.  na een aantal weken komt het terug. door die paar keer dat we haar oor verzorgd hebben heeft ze een techniek gevonden om haar oor dicht te knijpen zodat ik er niet meer in kan om het vuil eruit te halen. deze keer heeft ze haar vel kapotgekrabt buiten haar oor. volgens de dierenarts kan het ook een tumor zijn maar daar moet ze een bioptie voor nemen. ons lotte is nu wel al 16 jaar oud en ik denk niet dat ze nu  nog een operatie zal overleven.een 5tal jaar geleden waren we haar bijna kwijt na een operatie . kunnen wij nog het risico nemen om haar te opereren? ze lijkt geen pijn te hebben van haar oor want ze eet nog goed en vermagerd niet en ze bllijft een lieverd. kunnen wij nog iets voor haar doen?

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#2 Geplaatst 09 februari 2013 - 19:41

Mss toch best dat je het effe laat nazien en mss ook eens een tweede opinie gaat vragen.
Als ze krabt aan haar oor is het een teken dat ze er last van heeft. Ga eens naar een andere dierenarts maar zeg niet dat je al bij een andere da gaat, en zie wat hij ervan zegt.