Spring naar inhoud

- - - - -

Waar blijven toch mijn tickets?

• Log in om te reageren
36 reacties op dit onderwerp
technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#1 Geplaatst 11 augustus 2009 - 15:03

Elke dag spurt naar de brievenbus om te zien of mijn tickets van het concert van de Simple Minds in Vorst erin steken, maar noppens en ik heb nogthans betaald voor een verzekerde zending.Heb een mail gekregen dat ze verstuurd zijn. Of ben ik ongeduldig?  

Op 3/8/2009 werden uw tickets voor Simple Minds - "graffiti Soul" With Very Special Guests Omd (op Zaterdag 28/11/2009 20:00:00) verstuurd. U zal ze dus spoedig mogen ontvangen.

Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#2 Geplaatst 11 augustus 2009 - 15:04

Neen, je bent niet ongeduldig maar zijn toch al een week onderweg. En Lubbeek is toch niet zo onbekend. ;)

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#3 Geplaatst 11 augustus 2009 - 15:07

een vriendin van me heeft hetzelfde voorgehad met tickets van madonna. ze waren ook opgestuurd maar zij kreeg ze ook niet toe. toen ze belde naar de organisatie die de ticketverkoop deed, kreeg ze te horen dat indien ze de tickets niet had ontvangen de dag van concert zelf, dat ze ze aan de kassa moest gaan afhalen, met paspoort natuurlijk. leek me ook heel raar want voor hetzelfde geld zijn de tickets elders toegekomen en gebruiken die mensen natuurlijk jouw tickets
maar uiteindelijk lagen ze toch aan de kassa
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#4 Geplaatst 11 augustus 2009 - 15:07

Dit stond ook bij die mail:
Indien u uw tickets niet ontvangen heeft de vierde werkdag vóór die van het evenement, dient u te bellen naar het nummer (070)25.20.20 (ma tot vr van 08:00 tot 20:00, za + zon van 10:00 tot 16:00).  Dus 4 dagen voor het concert mag ik pas panikeren, panikeer nu al. :ha

Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#5 Geplaatst 11 augustus 2009 - 15:08

Das toch wel heel lang wachten! Normaal is da toch maar een 2tal dagen onderweg

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#6 Geplaatst 11 augustus 2009 - 15:09

Hier heeft sherpa.be de verkoop gedaan.
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#7 Geplaatst 11 augustus 2009 - 15:11

technozino zei:

Hier heeft sherpa.be de verkoop gedaan.

gho, ik heb geen idee welke organisatie bij madonna de verkoop regelde maar vermits je een paar dagen voor het concert moet bellen als je nog niets hebt gekregen, vermoed ik dat het ook zo'n regeling zou kunnen zijn

Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#8 Geplaatst 11 augustus 2009 - 15:40

tash zei:

een vriendin van me heeft hetzelfde voorgehad met tickets van madonna. ze waren ook opgestuurd maar zij kreeg ze ook niet toe. toen ze belde naar de organisatie die de ticketverkoop deed, kreeg ze te horen dat indien ze de tickets niet had ontvangen de dag van concert zelf, dat ze ze aan de kassa moest gaan afhalen, met paspoort natuurlijk. leek me ook heel raar want voor hetzelfde geld zijn de tickets elders toegekomen en gebruiken die mensen natuurlijk jouw tickets
maar uiteindelijk lagen ze toch aan de kassa

Omdat jij laat weten dat je je tickets niet hebt ontvangen, worden de anderen geblokkeerd. Jij krijgt dan nieuwe tickets dus met diegene die verzonden zijn, kan je niets meer doen.

Geplaatste afbeelding

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#9 Geplaatst 11 augustus 2009 - 16:03

Joloka zei:

Omdat jij laat weten dat je je tickets niet hebt ontvangen, worden de anderen geblokkeerd. Jij krijgt dan nieuwe tickets dus met diegene die verzonden zijn, kan je niets meer doen.

yes, klopt, zo was het idd ook bij mijn vriendin

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 11 augustus 2009 - 20:33

ik bestel tickets via teleticketservice en die leveren ze altijd stipt 2 dagen na betaling

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 11 augustus 2009 - 20:35

Ik vind het ook wel lang duren. Een postbode zal denken zichzelf een plezier te gunnen :d
Ik zou nog even wachten tot vrijdag, maar dan zeker bellen naar dat nummer!
Geplaatste afbeelding

Sarah*
Sarah*
  • 1.218 berichten

#12 Geplaatst 11 augustus 2009 - 20:35

Ik ben via Sherpa.be eens naar Grease gaan kijken vorig jaar en heb snel mijn tickets in de bus gehad.

Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#13 Geplaatst 11 augustus 2009 - 20:39

Ik had men tickets voor graspop toch ook binnen de 2 dagen dus een week vind ik wel lang hoor...

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#14 Geplaatst 12 augustus 2009 - 14:38

Vandaag weer niks in de brievenbus, Vrijdag bel ik zeker. Ik zal en moet en wil die tickets of ik bel naar Jim Kerr :love: van de Simple Minds :ha
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#15 Geplaatst 12 augustus 2009 - 19:56

Nu begint het wel lang te duren hé..'k zou toch ook eens informeren..