Spring naar inhoud

- - - - -

mee verhuizen

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
Guest_missie2013_*
Guest_missie2013_*

#1 Geplaatst 15 februari 2013 - 13:38

Zoals ik al meldde bij het dierenaanbod, heb ik vanochtend toch eindelijk mijn ventje opgepraat gekregen en ons luna mag mee, hij wil wil dat ze in de zomer veel buiten blijft en dan ook liefst nog in de garage woont, maar dat hoop ik nog te veranderen, voorlopig mag ze al mee, dus niet te veel eisen in één keer, ben supergelukkig :jump: :jump: :jump:

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_4980.JPG

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 15 februari 2013 - 16:05

dit is toch al een begin :) nu ventjelief nog wat bewerken zodat de rest ook in orde komt !

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#3 Geplaatst 15 februari 2013 - 16:07

Waarom een kat hebben als ze buiten moet vertoeven of in een garage.

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 15 februari 2013 - 17:24

super nieuws :loveshower:

Syntara
Syntara
  • 3.249 berichten

#5 Geplaatst 15 februari 2013 - 21:33

Op zich fijn dat ze bij jou mag blijven, maar ik hoop toch dat je je man nog kan overhalen dat ze ook binnen mag. IK heb zelf een beetje een gelijkaardig probleem gehad. Mijn moeder en haar vriend vinden katten vooral lastig omdat ze zorgen voor haren en soms 'in de weg lopen' (en daar komt ook bij dat ik allergisch ben en mijn moeder dus de kat ook niet binnen wou voor mijn allergie) en dus mocht mijn katje ineens niet meer binnen. Ze komt net heel graag knuffelen en wordt graag overal bij betrokken. Dus ik vond het erg zielig om haar dan altijd buiten te sluiten.
Uiteindelijk heb ik haar dan herplaatst omdat ik het te erg vond voor haar. Maar daar kon ze echt niet wennen (is al 8 jaar bij mij). Door dat herplaatsen heeft mijn moeder wel ingezien hoe belangrijk ik het vond dat Rakker binnen moet kunnen (want ze weet hoe gek ik ben op Rakker en dat ik haar dus nooit zomaar zou herplaatsen) en nu hebben we de overeenkomst dat Rakker tijdelijk binnen mag (tot ik alleen ga wonen) en dan wel niet tijdens de werkuren. Dus overdag wanneer ze gaan werken zijn, moet Rakker buiten, maar van 'savonds mag ze binnen. En voorlopig ben ik daar al heel blij mee.

Ik ben dus erg blij voor jou en voor je kat dat ze niet opeens wegmoet, maar ik vind het toch ook erg voor een kat die binnen mocht dat ze dat opeens niet meer mag. Niet alleen voor de warmte (want dat is er misschien nog wel in de garage), maar ook gewoon omdat ze plots sociaal buitengesloten wordt.
Maar ik begrijp ook dat het niet altijd zo makkelijk is wanneer je huisgenoten niet willen meewerken. Toch hoop ik dus heel erg dat je je man nog kan ompraten om haar (tenminste gedeeltelijk en bvb al 'savonds) binnen te laten.

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 16 februari 2013 - 00:01

Vind het gewoon al heel super dat Luna toch mee mag met jullie...en hopelijk kan je je ventje overtuigen dat zo ook binnen mag...dag per dag...en je ziet wel...maar super nieuws dat je ze niet moet herplaatsen en dat ze mee mag... :loveshower: :duim: :eDance: :dancer:
Geplaatste afbeelding