Spring naar inhoud

- - - - -

Dipdagje

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 18 februari 2013 - 12:46

pfffffff ik heb echt een dipdagje, ten eerste, ik voel me niet meer goed op mijn werk , ga elke ochtend met tegenzin werken, maar vandaag is het echt erg! Bah :louche: Ben volop aant solliicteren maar tegenwoordig heb je niet op 1-2-3 ander werk.

Dan deze ochtend doen ik naar het werk reed, op de E 17 ter hoogte van Kruibeke liep er een zwart katje van ik schat een 4-5 maand langs de vangrails naast het linker rijvak, het was vertraagd verkeer, dus ik reed 30-40 km/uur, maar ik kon niet stoppen om het diertje te helpen , mss had ik dat wel moeten doen, pffffffff, ik zit er al ganse dag aan te dneken, hoe kan dat beestje nu 3 rijvakken oversteken?   Waar is het nu?  Zou er iemand gestopt zijn die meer lef heeft als ik? :louche:

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#2 Geplaatst 18 februari 2013 - 13:32

Ocharme :hug: Werk vinden is tegenwoordig inderdaad niet meer zo simpel en ik ben ook zo als ik zo'n kat zie die ik niet kan helpen. Misschien heeft ze de straat veilig overgestoken en is ze naar een veilig oord gevlucht. Ik zag laatst een programma op National Geographic waar ze een koala hadden gevolgd en die had ook een autostrade met 6 baanvakken overgestoken :) En een koala is toch een stukje trager dan een kat, dus misschien is het haar ook gelukt.

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 18 februari 2013 - 13:47

Ik weet het niet..... het is een autostrade, dus ik vrees ervoor , of er zou iemand moeten geweest zijn die het diertje wel geholpen heeft..gelukkig was het traag verkeer, ...  tja ik had misschien kunnen stoppen, op het linkerrijvak, en zo de kat proberen in mijn auto krijgen en veilig in de velden zetten of weet ik veel, maar ja, was het een wild beestje? een tam? was ze daar afgezet?

pfffffff allemaal zo onzeker op dat moment e, ik kan het niet uit mijn gedachten krijgen :s

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#4 Geplaatst 18 februari 2013 - 13:53

Het moet ook veilig blijven hé en je hebt niet altijd in alle situaties de tijd om daarover na te denken. Hopelijk is met het katje alles in orde, ik kan zo'n ambetante gevoelens daarover ook een hele tijd met mij meedragen :hug:

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#5 Geplaatst 18 februari 2013 - 15:45

Zou me ook heel de dag en langer rot voelen hoor...maar zoals Kate zegt...het moet ook voor jezelf wel veilig blijven natuurlijk  :hug:
Geplaatste afbeelding

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 18 februari 2013 - 15:50

idd, ik had het kunnen pakken misschien maar als het een wild katje was en ik had het in mijn auto gestopt had het misschien op alles opgevlogen.... ach ja, sommige dingen moeten nu eenmaal zo zijn zeker... :)

Sabine2
Sabine2
  • 8.920 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 18 februari 2013 - 22:50

Ik kan me voorstellen dat je het niet uit je hoofd krijgt, als ik zoiets tegenkom blijft dat ook hangen.
Maar aan de andere kant, als het een wild poezelke was, dan was ze misschien opgeschrikt door het feit dat je ze zou proberen pakken en dan had ze misschien zonder meer de autostrade direct overgestoken om te ontsnappen, met alle gevolgen vandien.

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 19 februari 2013 - 08:56

Geen dood katje gezien langs de weg....zou het dan toch overgeraakt zijn.... :)