Spring naar inhoud

- - - - -

Iemand ervaring met krabpaal van cado-online?

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 18 februari 2013 - 22:52

Ik wil graag een krabpaal kopen dit tot aan het plafond komt. Die van PetFun vind ik ok van design en ik ben zeker dat de kwaliteit goed is, alleen bevallen de kleuren me niet zo. Ik zie liever het zwarte sisal. Zulke krabpalen verkopen ze bij cado-online. De palen hebben een diameter van 11,5 cm, maar ik vermoed dat ze niet van hout zijn.

Heeft iemand van jullie zo'n krabpaal? Of weet iemand van jullie of deze van goede kwaliteit zijn? Want uiteindelijk zijn ze best nog wel prijzig.

Dank je!

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#2 Geplaatst 19 februari 2013 - 10:17

Ze zien er degelijk uit.
En diameter van de palen is ook goed stevig.
Het hoeven daarom geen volhouten palen te zijn hoor. Heb hier ook krabpalen met 12 cm diameter palen en die staan heel stevig. Wel goed kijken dat je onderplaat groot genoeg is voor de stabiliteit.

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 19 februari 2013 - 14:29

@ Catherine
Bedankt om eens te kijken!
Ondertussen heb ik ze gemaild voor info. De palen zouden een stevige kartonnen kern hebben en de uiteinden zouden met kunststof opgevuld zijn waar de moeren worden in gedraaid.
Omdat het altijd beter is om het eens in het echt te zien, ga ik er donderdag even naartoe. Daar hebben ze zelf een model staan waar ik geïnteresseerd in ben. Dan kan ik meteen eens testen hoe stabiel het is. Als het meevalt, kan ik me al meteen een paal kopen. :)

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 21 februari 2013 - 18:13

Vandaag heb ik een bezoek gebracht aan 'cado-online'. Ik vond ze erg behulpzaam en vriendelijk. De palen bevielen me en qua stabiliteit leek het me goed. Ik zeg er wel zelf bij dat ik niet kan vergelijken met andere plafondpalen aangezien dit de eerste keer is dat ik het koop. Ik heb het model 'Poem' gekocht.
De jongste heeft het echt al als klimpaal gebruikt, de oudste is tot nu toe enkel enkel nog maar tot het tweede niveau gekomen. Ik zet er even een foto bij (met de jongste bovenaan) om jullie een idee te geven.
De bodemplaat zelf kan je niet zien op de foto. Normaal is deze ook met stof bekleed, maar ik zie liever een effen uitvoering. Dus hebben ze me een plaat op maat gemaakt, zonder bekleding. Ik moet ze enkel nog in de verf zetten.

Bijgevoegde thumbnails

• DSC04007.jpg

Miriam1982
Miriam1982
  • 119 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 04 juli 2013 - 20:40

Ik heb er vandaag ook eentje via cado-online gekocht :jump:
Ben benieuwd...

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 04 juli 2013 - 20:47

Spannend! Ik hoop dat je er tevreden over zal zijn. Zeker foto's posten! ;)

Miriam1982
Miriam1982
  • 119 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 13 juli 2013 - 21:46

Dit is um geworden:

DSC 2147
Album: krabpaal
4 Afbeeldingen
0 reacties

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 13 juli 2013 - 21:57

Super! Die staat er mooi én hij heeft al instant succes. Beter kon niet!

kika
kika
  • 3.844 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 14 juli 2013 - 08:47

Mooie krabpalen! Vind de zwarte sisal ook mooier . Ben blij dat ik  nu een site weet waar ik die kan krijgen :)
Geplaatste afbeelding

Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#10 Geplaatst 15 november 2015 - 16:08

Dorothea, op 21 februari 2013 - 18:13, zei:

Vandaag heb ik een bezoek gebracht aan 'cado-online'. Ik vond ze erg behulpzaam en vriendelijk. De palen bevielen me en qua stabiliteit leek het me goed. Ik zeg er wel zelf bij dat ik niet kan vergelijken met andere plafondpalen aangezien dit de eerste keer is dat ik het koop. Ik heb het model 'Poem' gekocht.
De jongste heeft het echt al als klimpaal gebruikt, de oudste is tot nu toe enkel enkel nog maar tot het tweede niveau gekomen. Ik zet er even een foto bij (met de jongste bovenaan) om jullie een idee te geven.
De bodemplaat zelf kan je niet zien op de foto. Normaal is deze ook met stof bekleed, maar ik zie liever een effen uitvoering. Dus hebben ze me een plaat op maat gemaakt, zonder bekleding. Ik moet ze enkel nog in de verf zetten.

Dorothea, aangezien uw krabpaal al enkele jaartjes is, zou ik willen vragen hoe het ermee gesteld is, ziet hij er nog goed uit en kunnen ze ook op de paal zelf klimmen ? Ik zie ook graag die zwarte palen :goofy: