Spring naar inhoud

- - - - -

Bultje op schedel

• Log in om te reageren
10 reacties op dit onderwerp
Catherine-ke
Catherine-ke
  • 54 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 19 februari 2013 - 17:01

Hoi,

SInds een tijdje (denk ik) heeft mijn Eowyn een hard bultje bovenop haar schedel...
Heeft iemand dit nogal ns meegemaakt en heb je dan n idee wat het misschien zou kunnen zijn?

Het is echt een bultje op het bot.  En ik hoop maar dat het niks ernstigs is,
dus als je mij kan helpen met ervaringen ben ik al gerustgesteld.

Nu ga ik mrg toch wel nr de dierenarts, want die heeft me best wel bang gemaakt ervoor, maar, ze doet echt heel erg normaal en het lijkt absoluut niet of ze ergens last van heeft.

Groetjes

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 19 februari 2013 - 17:40

Nog nooit gehoord van een bultje op de schedel... :catnoknow :catscratchhead

Kan alleen maar hopen dat het niets ernstig is...hopelijk krijgen jullie spoedig een verlossend antwoordje van jullie da !!!

Hier duimen we volop mee voor positief nieuws !! :duim: :duim:
Geplaatste afbeelding

Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 7 katten

#3 Geplaatst 19 februari 2013 - 18:26

Soms is het een kleine misgroei in de schedel, maar je zal het morgen dan wel horen.
Mijn hond heeft ook zo een knobbel boven op zijn hoofd, maar die is perfect normaal :p

Kan zoveel zijn hé, bij zulke dingen kan je best een kundig iemand laten kijken, die kunnen je 100% gerust stellen of helpen.

Geplaatste afbeelding

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 19 februari 2013 - 19:32

Misschien ergens op gevallen? Ik hoop dat het niet te ernstig is. :(
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#5 Geplaatst 20 februari 2013 - 16:14

Ik heb hier Nisaba die een bultje heeft op haar hoofd, dat is een bultje dat al generaties lang in haar lijn zit.  Soms komt dat naar boven in een generatie soms ook niet.
Bij de vader van Anika die had dat ook, op eerste zicht niet verwant aan Nisaba maar als je gaat graven in de lijnen kom je toch op een gemeenschappelijke voorouder die ongeveer een 10 tal generaties verder zit.

ik zal deze avond eens een foto posten van het bultje! en alle broertjes en zusjes hebben het ook

ikzelf zou mij daar absoluut geen zorgen om maken.

Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Catherine-ke
Catherine-ke
  • 54 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 20 februari 2013 - 16:41

Het bult-mysterie is opgelost... het is de achterhoofdsknobbel die bij haar meer is uitgegroeid dan bij mn andere meid... :)...

Geen zorgen dus... Eowyn is perfect gezond... :)...

Jippie... bedankt voor jullie reacties in elk geval :)...

Groetjes...

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#7 Geplaatst 20 februari 2013 - 21:01

zoals beloofd het fototje met het bultje

het is een bultje dat naargelang haar hormonen spelen groter of kleiner is

Bijgevoegde thumbnails

• Nisababubbeltje.jpg

Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 20 februari 2013 - 21:12

Wat een goed nieuws voor Eowyn. :dans:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 7 katten

#9 Geplaatst 20 februari 2013 - 21:32

@ Randa, he dat heb ik nog nooit gezien :) Gek hé, die genen.

Het is dan wat ik dacht, gewoon het schedeltje. Mijn hond heeft dat ook ^^
Maar better safe then sorry natuurlijk ;)

Geplaatste afbeelding

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#10 Geplaatst 20 februari 2013 - 21:44

Ik hoop altijd op een poesje Nisaba met zo een bultje.  Toen 2 jaar terug een Nederlandse dame om een Aby'tje kwam vertelde ze dat haar oude Aby van 17 jaar ook zo een bultje had en die bleek de broer te zijn van Nisaba's achter achtergrootmoeder Van De Annewas Fhara en die had ook zo een Bultje.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#11 Geplaatst 20 februari 2013 - 23:44

:duim: :duim: :duim: