Spring naar inhoud

- - - - -

Op zoek naar degelijke opleiding

opleiding katten probleemgedrag therapeut

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
sscarabee
sscarabee
  • 66 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 20 februari 2013 - 09:32

Goedemorgen

Ik ben sinds een paar dagen intensief op zoek gegaan naar een degelijke en betaalbare opleiding voor gedragstherapeut voor katten. Zo kwam ik op dit forum terecht. De Toscanzahoeve biedt zulke opleiding aan, maar ik lees hier dat de meningen nogal verdeeld zijn. Ik heb op hun website wat rondgeneusd en een aantal filmpjes bekeken waarin Mevr. Pauwels aan het woord komt en het leek mij toch OK te zijn. Is het mogelijk om een aantal (goede en minder goede) meningen/ervaringen door te sturen in een privé-bericht of wordt dit normaal gezien niet gedaan? Het is maar dat ik voldoende geïnformeerd ben vooraleer ik aan een opleiding begin.
Alvast bedankt!
Groetjes
Scarabee
Poeslieve groetjes
Peggy (scarabee)

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#2 Geplaatst 20 februari 2013 - 09:57

Hey scarabee,

Mijn zus is hondengedragstherapeut (2 opleidingen gevolgd bij Geert de Bolster) en is voor ze zelf gedragstherapeut was volgens mij in contact geweest met de Toscanzahoeve. Zij was natuurlijk wel gefocust op de honden ipv katten, maar als je wil wil ik haar mening wel eens vragen en naar je doorsturen.

groetjes!
Mylo Banner

sscarabee
sscarabee
  • 66 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 20 februari 2013 - 14:36

Hoi hoi

Alle reacties, meningen en ervaringen zijn welkom, dus laat maar komen zodat ik mijn eigen mening kan vormen. Ik weet niet of ik hier mijn e-mailadres zomaar mag opzetten. Moet de regeltjes nog eens tegoei nalezen :onzeker:
Alvast bedankt!
Poeslieve groetjes
Peggy (scarabee)
Poeslieve groetjes
Peggy (scarabee)

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#4 Geplaatst 20 februari 2013 - 14:39

Ik kan je helaas niet helpen maar je kan ook altijd eens bij verschillende gedragstherapeuten informeren waar ze hun opleiding hebben gevolgd.

(emailadres plaatsen is niet toegestaan, maar men kan jou via een persoonlijk bericht contacteren en als je je instellingen zo zet in je profiel wordt je daar via email van verwittigd ;) )

sscarabee
sscarabee
  • 66 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 20 februari 2013 - 14:56

OK, Hilleke, bedankt. Zal de instellingen in mijn profiel even controleren.
Poeslieve groetjes
Peggy (scarabee)

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#6 Geplaatst 20 februari 2013 - 19:04

Ik heb het nagevraagd en stuur je zometeen even een privéberichtje Scarabee :)
Mylo Banner

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: opleiding, katten, probleemgedrag, therapeut