Spring naar inhoud

- - - - -

Kattenopvang Waasland (Kate)

• Log in om te reageren
187 reacties op dit onderwerp
Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#121 Geplaatst 19 maart 2013 - 06:15

Ik hoop dat Mieke vandaag een goede diagnose heeft. Duimen gaan hier omhoog. :duim:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#122 Geplaatst 19 maart 2013 - 09:23

Ik duim ook voor Mieke, arm meisje :(
banner

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#123 Geplaatst 19 maart 2013 - 09:35

Duimen omhoog voor Mieke, dat ze nog een mooie oude dag mag krijgen!  Dit verhaalt raakt me weer enorm :(  Echt chapeu wat jullie doen!!

Bloempje
Bloempje
  • 414 berichten
  • 1 katten

#124 Geplaatst 19 maart 2013 - 09:42

Zo erg seg!
Ok ik kan begrijpen dat je het financieel ff moeilijk hebt en het mss een maand of 2 max afwacht maar al zoveel jaar??!!
Je blijft zelf toch ook niet jaren rondlopen met een blaasprobleem!!!
Euthanasie dan nog!!! Voor een blaasprobeem!!?

Ik hoop dat ze spoedig beter word zodat ze geen pijn meer moet lijden.

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#125 Geplaatst 20 maart 2013 - 14:16

Is er al meer nieuws over Mieke?
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#126 Geplaatst 20 maart 2013 - 14:19

Ik hoop dat de resultaten van de echo meevielen en dat Mieke haar kansen er heel goed uitzien! Ik heb nog aan haar gedacht, die moet echt al een tijd afzien :(

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#127 Geplaatst 20 maart 2013 - 20:47

Vandaag slecht nieuws gekregen over Mieke. :(

Tijdens de echo hebben we een hele slechte blaas gezien, met een super dikke wand.. en een blaasuitgang die door chronische blaasontstekingen helemaal is vergroeid.
De nieren zager en ook niet goed uit. Heel verbleekt, wat wijst op nierfalen.
Haar pancreas is dubbel zo groot.
De darmen waren ook ontstoken.

De uitslag van haar bloed was ook niet zo goed. Bepaalde waarden wijzen op aanwezigheid van tumoren.

We wachten nu nog op de kweek van de urine.. en de uitslag van de schildklier.
Maar de harde woorden van euthanasie zijn al gevallen. :(

Ik ben zo kwaad op die eigenaars van die kat. :r Waarom hebben ze er 5 jaar niets aangedaan? Dit had allemaal voorkomen kunnen worden.

Een langdurige behandeling zal Mieke niet kunnen helpen. :(

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#128 Geplaatst 20 maart 2013 - 22:05

Oh nee :8  Ik hoopte zo erg dat het op te lossen was! Niet te geloven dat ze dat beestje zo hard hebben laten afzien zonder het te helpen :r  Je merkt toch van je eigen kat dat ze pijn heeft :8  Van zo'n verhaal word ik zo kwaad en zo droevig :( Hopelijk kunnen jullie nog iets voor Mieke doen :hug:

Bewerkt door kate2, 20 maart 2013 - 22:06.

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#129 Geplaatst 20 maart 2013 - 22:11

onbegrijpelijk, even een doodzieke kat gaan "dumpen" en jullie moeten dan maar die oh zo moeilijke beslissing nemen alsook de kosten die er nu allemaal mee gepaard gaan. Hoop dat zo'n mensen nooit nog een huisdier nemen.

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#130 Geplaatst 20 maart 2013 - 22:13

Lees nu pas het verhaal ivm lieve Mieke... :(  Hoe triestig allemaal...en net zoals Kate en iedereen heb ik hier ook een heel erg gevoel van droevig zijn maar ook een soort van woede tov de mensen die het zover hebben laten komen... :misselijk:

Ik hoop zo dat er toch nog een oplossing kan komen voor lieve Mieke...hier duimen we volop mee !!!!! :duim:

Bewerkt door Mauro, 20 maart 2013 - 22:14.

Geplaatste afbeelding

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#131 Geplaatst 21 maart 2013 - 07:14

Ik had gehoopt voor Mieke op ander nieuws. :( Ocharme het ziet er helemaal niet goed uit voor haar. :( Veel sterkte nog en geef haar heel veel knuffels. Een kaarsje voor Mieke.
imagesCAAUXHOG.jpg

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#132 Geplaatst 21 maart 2013 - 07:30

Mottig word ik van zo'n dingen...hoe kan je nu jaren lang je zogenaamd geliefde katje zo verwaarlozen. Die mensen zijn inderdaad geen huisdier waard. Verantwoordelijk voor zoveel pijn en bijgevolg minderwaardig leven... :censored: :censored: :censored:     Ook al ziet het er naar uit dat Mieke maar korte tijd in een liefdevolle omgeving zal mogen vertoeven, ze zal er zeker dubbel en dik dankbaar voor zijn... Hopelijk kan haar toestand toch nog een tijdje gestabiliseerd worden, we duimen :geluk:
Geplaatste afbeelding

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#133 Geplaatst 21 maart 2013 - 08:31

Wat erg :(, ik snap sommige mensen echt niet...
Arm schatje, verzorg haar maar goed, ze heeft misschien niet meer zo lang, maar het is een troost dat ze de laaste daagjes van haar leventje met liefde verzorgd zal worden

Geplaatste afbeelding

marieke v. Damme
marieke v. Damme
  • 1.588 berichten
  • 1 katten

#134 Geplaatst 21 maart 2013 - 08:52

Emor Mieke toch gij sukkeltje ... ik krijg hier alweer tranen in mijn ogen ... zoveel pijn hebben en het niet kunnen zeggen :( Hopelijk brengen de volgende dagen een beetje soelaas voor haar. Moed erin houden Mieke xxxx

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#135 Geplaatst 21 maart 2013 - 09:04

ooh neeeeee :(  hopelijk kan Mieke haar laatste dagen/weken nog pijnvrij doorbrengen :( ik word hier zo kwaad van!!!!!!!!! Dat doe je met een kind toch ook neit???