Spring naar inhoud

- - - - -

Kattenopvang Waasland (Kate)

• Log in om te reageren
187 reacties op dit onderwerp
Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#136 Geplaatst 21 maart 2013 - 09:08

Ach wat erg voor het arme poesje, ik ben in ieder geval blij dat ze haar laatste dagen bij jou zit en liefde en aandacht krijgt, heel veel sterkte met wat komen gaat :hug:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Dansprinsesje
Dansprinsesje
  • 798 berichten
  • 2 katten

#137 Geplaatst 21 maart 2013 - 09:13

arm beestje :(
rot ex-eigenaars. Ik snap niet dat mensen zo kunnen zijn.
Als je niet voor een kat wil zorgen moet je er ook geen nemen
Geplaatste afbeelding  Eristo en Fenix :catwalk2

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#138 Geplaatst 21 maart 2013 - 09:56

Ik vind het ook heel erg voor Kate.

Zij doet zo haar best voor Mieke, maar zijzelf apprecieert dit in geen geval.
Kate wordt continu aangevallen door Mieke.
In zo'n mate dat ze bang wordt van haar.
Kate kan zo goed met poezen overweg, weet perfect wat wel en niet mag.
(geen oogcontact maken, zachtjes praten,....), niets helpt.

En Mieke maakt elke dag een stal van haar bench.  Doordat de urine gewoon uit haar loopt, is het geen optie om ze los te laten lopen.
Ze moet ook elke dag medicatie krijgen.  En dit is heel moeilijk met een agressieve kat.

Dus een berichtje aan Mieke:
*Kate wil jou echt helpen.  Laat het haar doen.  Je zal je beter voelen.  Kate verdient het echt dat ze zo wordt aangepakt.  Wees aub lief tegen haar*

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#139 Geplaatst 21 maart 2013 - 10:00

Ocharme, waarschijnlijk heeft dat katje al jaren pijn en is daarenboven ook bang en doodongelukkig. En dan moet Kate het bekopen terwijl ze inderdaad zoooooveel doet om Mieke te helpen :( Dat is echt zo'n triestig verhaal van Mieke :( Veel succes Kate!! Zelfs al lijkt Mieke het niet echt te appreciëren (waarschijnlijk voelt ze zich daarvoor te slecht), je maakt wel een wereld van verschil voor haar :hug:

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#140 Geplaatst 21 maart 2013 - 10:10

Arme Kate en Mieke...

Begrijpelijk dat Mieke misschien zo reageert. Het beestje beseft niet dat jullie haar willen helpen en zal zich super slecht voelen...
Ik hoop dat het alsnog goed komt met haar.

Toch een dikke pluim voor jullie werk. Ik bewonder dat! :flower:
| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#141 Geplaatst 21 maart 2013 - 13:58

Goh zo erg , pfffffffffffffffff :(:(:(:(:(:(:(

Sabine2
Sabine2
  • 8.920 berichten
  • 4 katten

#142 Geplaatst 21 maart 2013 - 14:06

Ocharme, da's erg Geplaatste afbeelding
Ik begrijp niet dat die vorige eigenaars hun poezelke zo vijf jaar aan een stuk lieten lopen, zodat het sukkeltje helemaal aangetast is vanbinnen door van alles en nog wat :evil:

Kate, ik weet dat je vecht als een leeuwin voor de poezelkes, maar ik vrees dat voor dit katje niet veel meer zal baten :(  Veel sterkte :hug:

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Ciske
Ciske
  • 699 berichten
  • 3 katten

#143 Geplaatst 21 maart 2013 - 14:52

wat erg, hoe kan je een poes zo zien lijden en er al die jaren niets aan doen?? zo triesitg
veel sterkte voor Kate alvast, jammer dat Mieke niet sneller bij jullie was, dan had ze misschien nog een kans gehad

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#144 Geplaatst 21 maart 2013 - 16:04

Dank jullie wel iedereen om zo mee te leven met Mieke.
Ze krijgt nog volop AB en pijnstilling. Ik ga dit nog een week geven, en dan haar toestand evalueren.

Ik kuis de bench 2 maal per dag volledig uit.. en dan Mieke in de kamer vrij rondlopen, ze geniet daar van. Maar ik moet ogen op mijn rug hebben. Ze kan zo onverwachts aanvallen.
Vooral als ik haar kattenbak uitkuis, valt ze me aan. Het zijn geen liefdesbeetjes, ze bijt echt door. En haar nagels trekt ze niet in.
Ik probeer haar nu niet meer te wrijven, enkel nog zachtjes toe te spreken.
Ze blijft vermageren. :(

Het maakt me heel moedeloos. Ik geef het nog niet op.. maar de radiologe en DA zijn van mening dat ze niet meer te genezen is, omdat alles zo kapot is vanbinnen.
Ik hoop dat die mensen die haar jaren niet hebben verzorgd, voor de rest van hun leven pijnlijke blaasontstekingen hebben.

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#145 Geplaatst 21 maart 2013 - 16:38

Ik vind het erg moedig van je Kate dat je zo voor dit arme Mieke blijft vechten. :hug: Pff ik hoop dat er toch nog een kans is voor haar maar ik vrees ervoor. :(
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#146 Geplaatst 21 maart 2013 - 18:47

Ik bewonder wat je doet voor Mieke,Kate.
Chapeau.

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#147 Geplaatst 21 maart 2013 - 19:07

Je doet je uiterste best Kate, meer kan je niet doen. Ze heeft zo veel pijn dat het haar boos maakt waarschijnlijk, hoe zou je zelf zijn. Ik hoop dat ze erdoor komt, en anders dat ze vreedzaam naar een pijnloze wereld kan gaan.

Miss Nina
Miss Nina
  • 1.550 berichten
  • 2 katten

#148 Geplaatst 21 maart 2013 - 19:25

Ik vind het zo erg voor jullie beiden maar troost je met de gedachte dat jij haar dat ellendige leven zal besparen. Ik mag er niet aan denken hoeveel meer dat beestje zou moeten afzien mocht ze niet bij jou zijn. Sommige diertjes kan je niet redden maar je kunt hun wel nog meer lijden besparen.  Ze valt misschien aan omdat ze niet weet wat liefde is... :(
Veel sterkte bij de moeilijke momenten met haar.

"Humans: No fur, no paws, no tail. They run away from mice. They never get enough sleep. How can you help but love such an absurd animal?"
- Anonymous cat about humans

Bloempje
Bloempje
  • 414 berichten
  • 1 katten

#149 Geplaatst 21 maart 2013 - 21:52

Ik had Mieke's update nog niet gelezen.
Dit is echt heeeeeeel erg!!!
Je laat je diertje toch niet  5 jaar zo afzien!!??

Bloempje
Bloempje
  • 414 berichten
  • 1 katten

#150 Geplaatst 23 maart 2013 - 17:12

Is er ondertussen al verbetering in Mieke's toestand?? x