Spring naar inhoud

- - - - -

Dierenbeul vergiftigd dieren in Genk.

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#1 Geplaatst 20 februari 2013 - 22:56

http://www.tvl.be/nl...nk/#.USVBZB3tSb

Wat scheelt er toch met die mensen, wat voor een plezier hebben ze eraan om andermans dieren te vergiftigen?
En het is gevaarlijk ook voor kinderen en wandelaars.
Zo'n mensen mogen ze van mij beetje bij beetje ook vergeven net lang genoeg dat het super pijn doet.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 20 februari 2013 - 23:40

:censored:

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 21 februari 2013 - 08:51

Dit komt tegenwoordig zo dikwijls in het nieuws dat dieren vergiftigd worden. :misselijk: Jammer dat ze bijna nooit de daders oppakken. :evil: Het is dikwijls iemand van de buurt zelf maar mensen durven niets zeggen uit schrik. Strengere straffen zouden er moeten komen. Het moet je maar overkomen dat je huisdier op deze verschrikkelijke manier moet sterven. :(
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#4 Geplaatst 21 februari 2013 - 11:12

mijn zus woont daar, heeft er deze week al 4 voor de deur gevonden xS
al een geluk dat ze haar simba & bumba nu niet meer buitenlaat.
Prutsemieke , I still love and miss you my bbygirl in heaven <3

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 21 februari 2013 - 11:39

Goed zot ja!
Ik hoop echt dat de dader rap gevonden wordt en dat alle restanten van dat gif ook snel gevonden worden en uit de omgeving kunnen verwijderd worden.

Time spent with cats is never wasted

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 21 februari 2013 - 11:44

Wat bezielt die ziekelijke geest wel niet om zoiets te doen :censored: :censored: :censored:
Hopelijk kunnen ze die gek snel arresteren!

Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#7 Geplaatst 21 februari 2013 - 14:45

Ik had het ook gelezen op fb, vreselijk :(
Groetjes, Mika, Gucci, Frisbie

_Athena_
_Athena_
  • 443 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 22 februari 2013 - 14:24

Wat vreselijk.  Zoveel verhalen die je hierover hoort.  Toen ik vrijwilliger was in het dierenasiel kwam er ook eens een vrouw al huilend op zoek naar een nieuwe poes omdat haar buur haar vorige poes vergiftigd had.  Ik wordt echt kwaad dat er hier geen bal aan wordt gedaan, want 'geen bewijs'.  Twordt tijd dat er hier ook eens een dierenpolitie is zoals in zoveel andere landen.
Toen ik vijftien was had ik ook een kat die na pas een jaar plots verdween, en ik wist praktisch zeker dat het door men nabije buur kwam, die konijnen en kippen en duiven hield, en daardoor geen fan was van katten.  Het zou me niet verbazen dat hij hem heeft gedood.  Helaas zijn het vaak mensen met vogels enzo die zulke dingen doen, of mensen die totaal flippen als een kat in hun tuin graaft of daar z'n behoefte komt doen.  Sommige mensen hebben gewoon geen hart, en vinden dat een dier nu eenmaal maar een dier is, dus who cares..  Zucht.

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 27 februari 2013 - 08:23

pff vreselijk :( hopelijk vinden ze de dader
banner

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#10 Geplaatst 27 februari 2013 - 08:35

Gruwelijk :( Hopelijk vinden ze hem en krijgt hij een deftige sanctie want ik vind dat ze nog veel te weinig streng bestrafd worden! :evil: