Spring naar inhoud

- - - - -

Hier moet je toch meteen van dansen

• Log in om te reageren
13 reacties op dit onderwerp
Kimporters
Kimporters
  • 465 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 22 februari 2013 - 13:12

Dit liedje maakt mij meteen vrolijk..
En het doet mij echt dansen :)

Bijgevoegde bestanden

Bewerkt door Kimporters, 22 februari 2013 - 13:32.

Liefdevolle pootjes van Gin*, Latté en Lou

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 22 februari 2013 - 13:15

Ik vind vooral al dat bont erg triest... Was het eerste dat mij binnen viel toen ik het de eerste keer zag. :(

Mar-tine
Mar-tine
  • 642 berichten

#3 Geplaatst 22 februari 2013 - 13:27

Het is inderdaad een liedje waarop je zou gaan dansen.Maar dan mag je het clipje niet zien,want met dat bont vind ik maar triest
Een kat denkt,deze mensen geven me eten,ontvlooien me,geven me een mand en aaien me.Ik moet wel een god zijn!

Kimporters
Kimporters
  • 465 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 22 februari 2013 - 13:32

Oke bedankt om mijn happy me om te toveren...
Wie zegt dat het bont echt is, kun je niet weten, maar ik had het hier op het liedje niet op de clip..
Ik denk dat sommige clips nog erger zijn dan deze hoor.

Voila, voor de gevoelige kijkers heb ik de clip weggedaan
Liefdevolle pootjes van Gin*, Latté en Lou

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 22 februari 2013 - 13:34

Bekijk berichtKimporters, op 22 februari 2013 - 13:32, zei:

Oke bedankt om mijn happy me om te toveren...
Wie zegt dat het bont echt is, kun je niet weten, maar ik had het hier op het liedje niet op de clip..
Ik denk dat sommige clips nog erger zijn dan deze hoor.

Voila, voor de gevoelige kijkers heb ik de clip weggedaan
Je hoeft daarvoor niet kwaad te worden of op je tenen getorten zijn. Kvind het alleen zonde dat ze jongeren zo een beeld geven. Ik kijk niet zo vaak naar muziekzenders dus de meeste clips zie ik niet. :)

Als jij wil dansen dans je toch gewoon, wat maakt dat nu uit wat een ander zegt? Iedereen heeft zijn mening he.
Qua muziek is het ook niet zo mn smaak, ben eerder een folk fan :)

Bewerkt door Eibhlin, 22 februari 2013 - 13:36.

Mar-tine
Mar-tine
  • 642 berichten

#6 Geplaatst 22 februari 2013 - 14:02

Ik vind ook dat het voornamelijk gaat om het liedje,en ik word daar ook vrolijk van hoor!Er zijn inderdaad veel clipjes die veel erger zijn!Het is zeker de bedoeling niet om je af te breken!!Ieder zijn smaak hé! ;)
Een kat denkt,deze mensen geven me eten,ontvlooien me,geven me een mand en aaien me.Ik moet wel een god zijn!

Taptrut
Taptrut
  • 1.223 berichten
  • 5 katten

#7 Geplaatst 22 februari 2013 - 15:41

Ideaal voor mijn laatste uurtje in te zetten. De weekendsfeer zit er alweer in :x

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 5.287 berichten

#8 Geplaatst 22 februari 2013 - 15:55

Ik vind het een  leuk  liedje ...ik hou van bijna alle genres van muziek ... :)

Bewerkt door Casper-Cartouche, 22 februari 2013 - 15:56.

Geplaatste afbeelding

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#9 Geplaatst 22 februari 2013 - 16:08

Bekijk berichtEibhlin, op 22 februari 2013 - 13:15, zei:

Ik vind vooral al dat bont erg triest... Was het eerste dat mij binnen viel toen ik het de eerste keer zag. :(
Had ik ook, heb die onzin dan ook metteen afgezet, vals of niet ze willen dan toch mensen doen geloven dat ze een dood beest dragen...

:hart: Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over. :hart:

:blackcat What  part of 'Miauw' don't you understand!? :blackcat

Guest_CheShire_*_*
Guest_CheShire_*_*

#10 Geplaatst 22 februari 2013 - 21:13

What The? Gaan we hier nu een beetje beginnen Neuten over bont?
Ik ben er ook tegen, maar als die mensen dat nu leuk vinden?

Trouwens Kimporters, Beestig nummer! (haha, kan je zelfs letterlijk nemen met de bont) :)

Guest_CheShire_*_*
Guest_CheShire_*_*

#11 Geplaatst 22 februari 2013 - 21:21

Bekijk berichtEibhlin, op 22 februari 2013 - 13:34, zei:

Je hoeft daarvoor niet kwaad te worden of op je tenen getorten zijn. Kvind het alleen zonde dat ze jongeren zo een beeld geven. Ik kijk niet zo vaak naar muziekzenders dus de meeste clips zie ik niet. :)

Als jij wil dansen dans je toch gewoon, wat maakt dat nu uit wat een ander zegt? Iedereen heeft zijn mening he.
Qua muziek is het ook niet zo mn smaak, ben eerder een folk fan :)

De jongeren zijn nu toch al om zeep. dus, So what?

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#12 Geplaatst 23 februari 2013 - 09:57

Bekijk berichtCheShire_*, op 22 februari 2013 - 21:21, zei:

De jongeren zijn nu toch al om zeep. dus, So what?
Wat een onzin, dus omdat er enkele rotte appels tussen zitten moeten we de boel maar laten gaan en nergens nog een mening over geven of ze onderwijzen? Daar zijn we tot nu toe ook al erg ver mee gekomen he als je ziet wat ze met de wereld allemaal uitspoken! Ik hoop dan toch dat jij geen kinderen hebt of gaat hebben met zo een attitude, zal dan ook zijn van laat ze maar lopen zeker? Ik ga hier verder geen discussie over voeren. Ik vind het een stom liedje en toen ik de clip zag was dat het eerste dat me te binnen schoot en niet "yeah beeeestiiiiiig".

Guest_CheShire_*_*
Guest_CheShire_*_*

#13 Geplaatst 25 februari 2013 - 14:06

Bekijk berichtEibhlin, op 23 februari 2013 - 09:57, zei:

Wat een onzin, dus omdat er enkele rotte appels tussen zitten moeten we de boel maar laten gaan en nergens nog een mening over geven of ze onderwijzen? Daar zijn we tot nu toe ook al erg ver mee gekomen he als je ziet wat ze met de wereld allemaal uitspoken! Ik hoop dan toch dat jij geen kinderen hebt of gaat hebben met zo een attitude, zal dan ook zijn van laat ze maar lopen zeker? Ik ga hier verder geen discussie over voeren. Ik vind het een stom liedje en toen ik de clip zag was dat het eerste dat me te binnen schoot en niet "yeah beeeestiiiiiig".
Als ik zie hoe de jeugd van tegenwoordig er bij loopt en zich gedraagd.. Vraag ik mij af wat er met het gezag van de ouders van tegenwoordig gaande is? Blijkbaar kunnen die het ook niet voor hun kinderen opbrengen om het te veranderen?
Ik denk niet dat jij het recht hebt om te oordelen over het feit ik al dan niet kinderen heb of wil.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#14 Geplaatst 25 februari 2013 - 14:15

Bekijk berichtCheShire_*, op 25 februari 2013 - 14:06, zei:

Als ik zie hoe de jeugd van tegenwoordig er bij loopt en zich gedraagd.. Vraag ik mij af wat er met het gezag van de ouders van tegenwoordig gaande is? Blijkbaar kunnen die het ook niet voor hun kinderen opbrengen om het te veranderen?
Ik denk niet dat jij het recht hebt om te oordelen over het feit ik al dan niet kinderen heb of wil.

Ik oordeel daar niet over, ik stelde mezelf enkel de vraag als je toch vind dat ze zo verrot zijn en je ze maar moet laten lopen en doen hoe je dat dan zelf wou aanpakken. Of je bij je eigen kind dan geen moeite zou doen bepaalde waarden bij te brengen, ja toch? Zo hebben sommige mensen als waarde dat ze hun kind geen bont gaan laten dragen en hun onderwijzen waar het vandaan komt. En daarom gaf ik mijn mening op de clip die duidelijk hier door nog mensen gedeeld word. Hij stond er, clip en muziek, en daar werd een mening over gevraagd.

Hoe iemand er bij loopt moeten ze verder zelf weten vind ik, zolang ze er een ander niet met kwetsen, pijn doen, op de kap van een dier.