Spring naar inhoud

- - - - -

Goede fond de teint?

• Log in om te reageren
80 reacties op dit onderwerp
Yossa
Yossa
  • 2.052 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 25 februari 2013 - 19:32

Ik had Nivea maar ze maken die percies niet meer...

Ik ben echt heel heel heeeel bleek van huid, dat is soms rampzalig..
Nu heb ik hier in Helsinki eentje gevonden die wel goed is voor mijn huid..
Milky van kleur en die is zelf nog te donker..

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#17 Geplaatst 25 februari 2013 - 21:00

Doe een zonnebank kuur dan heb je direkt al een beter kleurke.
En je moet zeer lichte blush nemen en weinig zetten daar is niks moeilijk aan.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 25 februari 2013 - 21:07

Bekijk berichtcatherine, op 25 februari 2013 - 21:00, zei:

Doe een zonnebank kuur dan heb je direkt al een beter kleurke.
En je moet zeer lichte blush nemen en weinig zetten daar is niks moeilijk aan.

Ik bruin jammer genoeg niet :( niet van de zon en niet van een zonnebank. In de zomer zit ik zowat elke dag wel buiten als ik de kans krijg en kom even wit uit de zomer als dat het begon.

Ik krijg dus altijd wel al commentaar dat ik "wittekes" ben maar nu is het eerder dat ik er slecht, ziek en moe uit zie, vind ik net iets bitterder klinken. :(

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#19 Geplaatst 25 februari 2013 - 21:11

Dat had ik dus ook, ik kreeg altijd te horen: je ziet zo bleek of je ziet er zo moe uit. en nu met mijn gekleurde dagcrème niet meer :dancer: Of 't is als ik hem niet aandoe omdat ik effectief te moe ben of geen zin heb :lachen: Ik doe er ook wel een klein beetje blush boven, zoals Catherine zegt, gewoon weinig van aan doen.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#20 Geplaatst 25 februari 2013 - 21:15

Hmmm zal die blush dan eens testen op een dag dat ik niet buiten hoef want ik zie al behoorlijke clown taferelen voor me.