Spring naar inhoud

- - - - -
Gevonden

Gevonden katje

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
snoupyke
snoupyke
  • 386 berichten

#1 Geplaatst 03 maart 2013 - 12:36

Gevonden in vilvoorde deze poes had ik gezien al de derde week van feb 2013 dit klein poesje liep vlug weg gaan zoeken en heb ze niet meer gezien de week nadien zag ik ze terug met een flits weg lopen gaan zoeken niets.Verleden week woensdag zag ik ze terug dat ze daar liep weer vlug weg liep maar vondt het niet vrijdag ging ik terug eten geven aan de zwervers en plots hoor ik een miauw  tussen de struiken maar het was al donker heb daar eten gezet en het is komen eten daarmee heb ik die foto kunnen trekken .Gisteren zaterdag ben ik dan gaan kijken in de dag en s,avonds heb het ook niet gezien ik hoop vandaag.....Denk weeral een gedumpt poesje !!!!!!!!!!

CVR
CVR
  • 572 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 03 maart 2013 - 12:49

Erg he,mijn buren zijn verhuisd en hebben hun poesje gewoon achter gelaten :( ik probeer hem te vangen maar hij laat zich niet oppakken door mij.
ze hebben gewoon een mandje in de tuin laten staan en dat ist.
Hij mocht nooit binnen want dan was het van oei dien verhaart! :(
Ik kan hem spijtig genoeg niet bij mij nemen want ik neem mijn honden en katten mee op reis  en dat gaat hij helemaal niet willen :(
Ik ben het soms zo beu he allemaal die gedumpte dieren ik heb zin om tegen mijn ex buren te roepen en te tieren he!
Blijkbaar ben ik de enige die van hun poesje slaaploze nachten heb.
Ze hebben wel gezegd we zullen de dierenbescherming bellen die kunnen hem wel ophalen! toch gemakkelijk he zo te denken :evil:

snoupyke
snoupyke
  • 386 berichten

#3 Geplaatst 03 maart 2013 - 13:07

Bekijk berichtCVR, op 03 maart 2013 - 12:49, zei:

Erg he,mijn buren zijn verhuisd en hebben hun poesje gewoon achter gelaten :( ik probeer hem te vangen maar hij laat zich niet oppakken door mij.
ze hebben gewoon een mandje in de tuin laten staan en dat ist.
Hij mocht nooit binnen want dan was het van oei dien verhaart! :(
Ik kan hem spijtig genoeg niet bij mij nemen want ik neem mijn honden en katten mee op reis  en dat gaat hij helemaal niet willen :(
Ik ben het soms zo beu he allemaal die gedumpte dieren ik heb zin om tegen mijn ex buren te roepen en te tieren he!
Blijkbaar ben ik de enige die van hun poesje slaaploze nachten heb.
Ze hebben wel gezegd we zullen de dierenbescherming bellen die kunnen hem wel ophalen! toch gemakkelijk he zo te denken :evil:

Ja erg he hoe mensen met dieren kunnen zijn .#Die wens ik het allerslechste toe als ze zo zijn met dieren #.Hier mijn buren hebben ook een poes mag het met s, nachts niet binnen slapen want zo gezegt plast ze binnen..Wat heb ik gedaan een kotje gekocht en geisoleerd en daar in nog eens een huisje voor de poezen in gezet dat ze warm lag in de winter als het zo vriesde .Dat zijn voor mij echt mensen niet waard dat ze dieren hebben!!!!!

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 03 maart 2013 - 13:18

Ocharme het sukkeltje. :( Ze doen zelfs de moeite niet meer om een andere thuis te zoeken en dan dumpen ze het maar tussen de zwervertjes. :misselijk:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

CVR
CVR
  • 572 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 03 maart 2013 - 13:21

Bekijk berichtsnoupyke, op 03 maart 2013 - 13:07, zei:

Ja erg he hoe mensen met dieren kunnen zijn .#Die wens ik het allerslechste toe als ze zo zijn met dieren #.Hier mijn buren hebben ook een poes mag het met s, nachts niet binnen slapen want zo gezegt plast ze binnen..Wat heb ik gedaan een kotje gekocht en geisoleerd en daar in nog eens een huisje voor de poezen in gezet dat ze warm lag in de winter als het zo vriesde .Dat zijn voor mij echt mensen niet waard dat ze dieren hebben!!!!!
Ik vind het wel super lief van u dat ge een huisje gemaakt hebt voor dat poesje :thumb: Ik wou dat ik ook iets meer kon doen ,maar nu kan ik nog in de tuin maar als de nieuwe eigenaars er wonen wat dan?Die hebben al een poesje schijnt en die moeten hem ook niet :( Hij gaat daar niet weg willen he want dat is al 6 jaar zijn thuis ocharme :(

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#6 Geplaatst 03 maart 2013 - 19:50

Waar woon je juist? Is er een GOED asiel in de buurt?

CVR
CVR
  • 572 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 03 maart 2013 - 22:04

Bekijk berichtNadine, op 03 maart 2013 - 19:50, zei:

Waar woon je juist? Is er een GOED asiel in de buurt?
bedoel je waar ik woon of snoopyke :p

snoupyke
snoupyke
  • 386 berichten

#8 Geplaatst 11 maart 2013 - 23:07

Vandaag het poesje gevangen dat gedumpt is en weg gedaan naar de opvang.Had het katje weeral 2 dagen niet gezien heb er gisteren gestaan van 16.30 tot 18.15 niets kwam tevoorschijn!!!Vandaag kwam het uit een kotje gesprongen en weg was het maar na 1/2 uur kwam het terug en direct in de vangkooi.. :catwalk Het weer viel wel tegen maar ik ben er toch door gereden ..Het is een katerke en ligt nu warm en wacht op een goede thuis..................
Ik vraag mij af of die mensen nog kunnen slapen als ze zoiets doen hun dieren dumpen kan mij daar zo kwaad in maken :r

CVR
CVR
  • 572 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 12 maart 2013 - 07:39

Bekijk berichtsnoupyke, op 11 maart 2013 - 23:07, zei:

Vandaag het poesje gevangen dat gedumpt is en weg gedaan naar de opvang.Had het katje weeral 2 dagen niet gezien heb er gisteren gestaan van 16.30 tot 18.15 niets kwam tevoorschijn!!!Vandaag kwam het uit een kotje gesprongen en weg was het maar na 1/2 uur kwam het terug en direct in de vangkooi.. :catwalk Het weer viel wel tegen maar ik ben er toch door gereden ..Het is een katerke en ligt nu warm en wacht op een goede thuis..................
Ik vraag mij af of die mensen nog kunnen slapen als ze zoiets doen hun dieren dumpen kan mij daar zo kwaad in maken :r

Super :thumb: Het beestje moet niet meer in die vieze sneeuw zitten,maar lekker warm binnen :flower:

Pegske
Pegske
  • 581 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 12 maart 2013 - 14:51

Proficiat Snoupyke, je bent super !! :mrgreen:

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Gevonden