Spring naar inhoud

- - - - -

Opvangertjes - Prachtige Poekie #886

Kattenopvang Waasland Opvang-topic

• Log in om te reageren
907 reacties op dit onderwerp
Sabine2
Sabine2
  • 8.331 berichten
  • 5 katten

#1 Geplaatst 05 maart 2013 - 08:47

Sinds gisteravond heb ik hier een opvangertje zitten van Kattenopvang Waasland.
Voorlopig noemt ze Kleine meis.
Gisteren was ze nog een beetje onder de indruk: ze had net wat prikjes gekregen bij de DA en dan moest ze met een volledig vreemde mensel mee naar een huis waar ze niets kende en waar er 5 grote katers de "nieuwkomer" eens moesten gaan inspecteren. Den Archie is erin geslaagd van mij te verschalken en in de kattenkamer te gaan (terwijl ik de zwartjes tegenhield) maar werd getracteerd op een blaas- en bromconcert. Hij is dan maar weer afgedropen :)
Na een eerste inspectieronde van de kattenkamer, verstopte ze zich achter een rekje maar toen ik wat later met natvoer binnenging, kwam ze tevoorschijn en heeft met heel veel smaak gegeten. Ik geef haar momenteel niet te veel natvoer want haar diarree was nog maar pas over dus krijgt ze vooral RC brokjes, die ze met veel smaak naar binnen werkt.
Het voederstation is momenteel haar favoriete plaatsje en gelukkig maar, want ze mag wel wat bijkomen.
En deze morgen was ze echt al een grote knuffelmie en al veel socialer naar de andere poezels, die elkaar in het deurgat stonden te verdringen om een glimp op te vangen van de Mooie Meis. De Winston is zelfs al spinnend op zijn buik in het deurgat gaan liggen, waar gaan we dat schrijven? Kleine Meis stond erbij (allé ja, anderhalve meter eraf ;) ) en keek ernaar, schoon met haar staartje omhoog :)
'k Ben benieuwd wie er deze super-lieve en mooie meis een thuis gaat geven, want dat verdient ze!!!
Hier nog een paar foto's (van aan het voederstation, waar anders :lachen: )

Bijgevoegde thumbnails

• SDC00003.JPG
  • SDC00002.JPG

Bewerkt door Sabine2, 15 mei 2015 - 23:11.

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 05 maart 2013 - 08:51

prachtig !

Pegske
Pegske
  • 581 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 05 maart 2013 - 09:13

Ooooooooh, wat een lieverd ! Hopelijk vindt ze snel een permanente thuis.
In elk geval dikke pluim voor jou om haar op te vangen ! :hug:

wilver
wilver
  • 5.237 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 05 maart 2013 - 09:17

Leuk dat je dit doet Sabine, ik hoop dat ze snel een gouden mandje vindt.
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#5 Geplaatst 05 maart 2013 - 09:32

Wat een mooi meisje hopelijk vindt je snel een leuke thuis voor haar.

Tinuwyn
Tinuwyn
  • 951 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 05 maart 2013 - 09:35

Mooie meis, hopelijk krijgt ze snel haar permanente gouden mandje :geluk:

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 4.931 berichten
  • 6 katten

#7 Geplaatst 05 maart 2013 - 09:39

Chapeau Sabine dat je dit doet voor deze mooie meid ...hopelijk vind ze snel een warme thuis !!!
Geplaatste afbeelding

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 05 maart 2013 - 10:48

ooh, Sabine, super dat je haar opvangt, als ze al zo snel op haar gemak is, zal het wel goedkomen met de andere poezels denk ik, ze zal wel een sociale poes zijn maar inderdaad eerst wat overdonderd door alles... ik ga dit topic zeker blijven volgen!
banner

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 05 maart 2013 - 10:52

Spannend het eerste opvangertje. :loveshower: Tricolore katjes zijn meestal heel speciale katjes. :heart: Het ziet er een lieveke uit. :heart:
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat met deze lieve schat.
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#10 Geplaatst 05 maart 2013 - 11:01

Oh Sabine, wat super dat je nu ook katjes opvangt! :loveshower: :flower: :loveshower: Ze zullen zeker goed verwend worden bij jou in afwachting van hun nieuwe thuis :) 't Is een heel mooi katje precies :heart: Ik krijg het er warm van :oops:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#11 Geplaatst 05 maart 2013 - 12:01

Super Sabine je eerste opvangertje  :thumb:  echt knap dat je dit wilt doen! :thumb:

sscarabee
sscarabee
  • 66 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 05 maart 2013 - 14:01

Haar snoetje lijkt heel erg op mijn Ozzy (rip).
Heel fijn dat je haar een leuke tussenthuis geeft. Mocht ik meer tijd hebben zou ik ook opvangmama willen zijn, maar helaas, binnenkort weer voltijds aan het werk dus ...
Poeslieve groetjes
Peggy (scarabee)

Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#13 Geplaatst 05 maart 2013 - 14:04

Proficiat met je eerste opvangertje !
Groetjes, Mika, Gucci, Frisbie

Sabine2
Sabine2
  • 8.331 berichten
  • 5 katten

#14 Geplaatst 05 maart 2013 - 14:09

Ik werk ook voltijds maar dat moet lukken, het lukt wel met mijn eigen poezelkes.

En eten dat ze doet, eten :o
Mijnen Archie wou malgré ook eens van die brokjes proeven en is opnieuw in de kattenkamer gelopen. Zolang hij op een meter afstand stond (en ikke ertussen), was ze heel nieuwsgierig aan het kijken, maar toen hij er naartoe wou voor te snuffelen, kreeg hij weer een bromconcert :) En verwonderd dat hij was :lachen: Hij is het dan maar weer afgebold.

Bewerkt door Sabine2, 05 maart 2013 - 14:10.

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com

Pegske
Pegske
  • 581 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 05 maart 2013 - 15:39

Geplaatste afbeelding