Spring naar inhoud

- - - - -

Opvangertjes - Prachtige Poekie #886

Kattenopvang Waasland Opvang-topic

• Log in om te reageren
907 reacties op dit onderwerp
kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#106 Geplaatst 29 april 2013 - 21:21

Jullie hebben alles gedaan wat jullie konden en ik ben ook blij dat Kiko liefde en warmte heeft gekend en niet verder is moeten aftakelen om dan alleen ergens buiten te sterven. Maar zo'n mooie en lieve jongen verdiende een succesverhaal en jullie ook met alle moeite die jullie ervoor gedaan hebben. Veel sterkte :hug:

DORIS
DORIS
  • 7.684 berichten
  • 4 katten

#107 Geplaatst 29 april 2013 - 21:37

Hij is niet alleen gestorven en dat is heel belangrijk.Heel veel sterkte.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

wilver
wilver
  • 5.237 berichten
  • 2 katten

#108 Geplaatst 29 april 2013 - 21:43

ik ben blij dat hij bij jou was, dat hij toch een mooi afscheid heeft gehad!! Rust zacht lieve Kiko :hug:

Bewerkt door wilver, 29 april 2013 - 22:01.

Geplaatste afbeelding

Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#109 Geplaatst 29 april 2013 - 21:55

Zo erg dat er voor Kiko geen betere toekomst weggelegd was :(
Maar jullie hebben gedaan wat je kon :duim: :duim:
Veel sterkte met dit afscheid, rust zacht Kiko.

Groetjes, Mika, Gucci, Frisbie

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#110 Geplaatst 30 april 2013 - 08:02

Jammer. :( Heel veel sterkte met het verlies. :hug: Je bent een geweldige lieve opvangmama en Kiko neemt al deze liefde mee met hem. :hug:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Nashota
Nashota
  • 17.932 berichten
  • 4 katten

#111 Geplaatst 30 april 2013 - 08:40

Ach wat een triest verhaal, :cry:  gelukkig heeft hij op het einde van leventje nog liefde gekend
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

hilleke
hilleke
  • 19.409 berichten

#112 Geplaatst 30 april 2013 - 11:08

Zo jammer :8 Maar je hebt gedaan wat je kon, je hebt hem laten voelen wat liefde en vriendschap is.
Sterkte :hug:

BestCoonsEver
BestCoonsEver
  • 1.334 berichten
  • 9 katten

#113 Geplaatst 30 april 2013 - 13:33

Veel sterkte!!!! :(
Geplaatste afbeelding

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#114 Geplaatst 02 mei 2013 - 14:41

Veel sterkte met het verlies van Kiko. Hij heeft veel geluk gehad dat hij jou heeft gekend. Jouw liefde heeft zijn laatste momenten minder zwaar gemaakt.

Sabine2
Sabine2
  • 8.330 berichten
  • 5 katten

#115 Geplaatst 03 mei 2013 - 15:07

Bedankt allemaal voor de lieve reacties :hug

Vanavond komt er misschien een ander opvangertje bij mij, ook een dutske.
.... tegen dat hij zijn buffet gaat zien ;)  :eat2

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#116 Geplaatst 03 mei 2013 - 15:35

Bekijk berichtSabine2, op 03 mei 2013 - 15:07, zei:

Bedankt allemaal voor de lieve reacties :hug

Vanavond komt er misschien een ander opvangertje bij mij, ook een dutske.
.... tegen dat hij zijn buffet gaat zien ;)  :eat2

Ja, je zal hem kunnen buitenrollen naar zijn nieuwe baasjes :lachen: 't Is een mopje hé!! Hij zal ongetwijfeld de beste zorgen krijgen!! Knap dat je dit allemaal doet!!

Sabine2
Sabine2
  • 8.330 berichten
  • 5 katten

#117 Geplaatst 03 mei 2013 - 21:57

Florreke is ondertussen toegekomen :)
Hij is echt lief, de schat, maar wel een beetje gestresseerd. Hij had ook pipi en kaka gedaan in zijn bakje, katjes zitten nu éénmaal niet graag in de transportbox hé. Die gast was wel sympathiek en had spijt dat hij zijn katje terug moest brengen, maar hij zei dat hij degene was die de kat wou en heeft zijn vriendin over de streep moeten trekken. Dus die vriendin was blijkbaar toch niet volledig over de streep getrokken :(

Winston en Archie zaten binnen toen hij toekwam. De Winston is vaneigens direct door de openingen van de transportbak gaan staren naar Flor en den Archie heeft er traditiegetrouw naar geblazen. 'k Heb Florreke dan naar zijn kamer gedaan met de Winston in ons kielzog. Florreke heeft eerst wat schichtig rondgelopen in de kamer en is daarna weer naar de deur gaan kijken die met het Patrull-gerief op een kier vastgezet was (van den Ikea, is eigenlijk deurstop-gerief voor accidenten met kindjes te vermijden). En daar zat mijnen Blex-a-lot (Winston) te brommen. Dus vingerknip en talk to the hand naar mijnen brommer en dan is hij op zijn matje gaan liggen "blèkken" (= Westvlaams voor boos staren). Maar hij heeft toen een snoepje gekregen en op het eerste zicht mag de Flor nu blijven van hem, mits regelmatige aanvoer van snoepjes :lachen:  Flor wou nog geen snoepje, het puntje van zijn staart was aan het zwiepen dus hij was niet op zijn gemak. Hij is een paar keer aan zijn eten gaan snuffelen maar zijn blik ging dan telkens weer naar de deur, dus eerst moet hij wat meer op zijn gemakske zijn en vertrouwen krijgen dat zijne Blekselijke Winstonheid en zijne Blaasbalgselijke Archieheid niet binnen kunnen dringen :lachen:

'k Ben er daarnet nog eens bijgeweest en hij had al wat van zijn natvoeding gegeten dus da's al een goed teken. En hij heeft zijn pootjes niet in zijn oren gestoken terwijl ik mee aan het kwelen was met de muziek, dus hij gaat het hier rap genoeg gewoon worden :lachen:

En nu maar vingerkes kruisen voor een definitief gouden mandje :)

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#118 Geplaatst 03 mei 2013 - 22:14

:ha Sabine!!! :slach: :slach:
Hij zal niet meer weg willen :d Hij zit duidelijk goed :) :thumb:
Wat is 'talk to the hand' eigenlijk? Ik vergeet dat altijd te vragen.

Bewerkt door kate2, 03 mei 2013 - 22:15.

Sabine2
Sabine2
  • 8.330 berichten
  • 5 katten

#119 Geplaatst 03 mei 2013 - 22:26

Dan hou ik mijn hand op om hun gezichtsveld te onderbreken terwijl ik me wegdraai en hun puur negeer :ttth:
Zo neem ik de aandacht weg en een kat zal alles doen om aandacht te krijgen, dus op termijn corrigeer ik zo hun gedrag :)

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#120 Geplaatst 03 mei 2013 - 22:31

Merci voor de tip :) Want de mijne worden ook niet graag genegeerd  dus dat zal nog van pas komen :x