Spring naar inhoud

- - - - -

Opvangertjes - Prachtige Poekie #886

Kattenopvang Waasland Opvang-topic

• Log in om te reageren
907 reacties op dit onderwerp
Sabine2
Sabine2
  • 8.332 berichten
  • 5 katten

#136 Geplaatst 08 mei 2013 - 13:45

:ha :ha Misschien dat hij bij de DA verwisseld is met een kitten :lachen:
Die is echt nog zo speels. Vanmorgen is hij ook met een belachelijke sprong (4 poten tegelijkertijd) uit de kattenbak gesprongen.
Hij moest dringend maar dan ook super-dringend terug gaan spelen :lachen: :heart:

Archie blijft blazen, hij zit nu éénmaal zo in mekaar. En over het algemeen zijn de opvangerkes te snel weg om hem er aan gewoon te maken.
Misschien dat het met de tijd zal beteren, we zullen wel zien. Hier moeten ze sowieso apart zitten want Florreke is positief getest op FIV.
Kleine poezelkes klinkt ook leuk, die zijn zo über-schattig, maar zolang er nog teveel gerief van beneden in de kattenkamer staat (hopelijk is 't binnenkort gedaan als mijn wandmeubel beneden geplaatst en geschilderd is), zijn er veel te veel plaatskes waar ze zich achter kunnen steken en waar ik er nauwelijks nog bij zou kunnen. Dus nu alleen een wat oudere poezel met kitten-manieren :lachen:

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com

Sabine2
Sabine2
  • 8.332 berichten
  • 5 katten

#137 Geplaatst 09 mei 2013 - 11:23

Florreke was weer lekker puitonnozel deze morgen en toen hij efkes moegespeeld was, ging hij zo übercute in zijn mandje liggen, met zijn speelgoedslang nog tussen zijn pootjes :love4:

Maar hij heeft iets nieuws ontdekt deze morgen: hoe breek ik uit mijn kattenkamer uit.
'k Zat beneden wat op te rommelen, mijn eigen poezelkes in de tuin en plots hoor ik dichtbij koeren en aan de andere kant van de vliegendeur blazen :o
En jaaaaaaaaaa, het gekoer kwam inderdaad van Florreke en het geblaas uiteraard van Archie Blaasbalg.
'k Heb Flor dan terug naar zijn kamer gedaan en de Patrull-deurblokkeerder er weer opgezet en gezien hoe hij het doet, hij wringt zijn eigen zo ver mogelijk tussen de deurkier tot die blokkeerder openspringt.....
Dus straks hangt daar een tweede blokkeerder (onderaan, zodat hij zich er niet meer tussen kan wringen) en nu ga ik naar Evy achter de grote bench, zodat hij beneden kan zitten als ik ook beneden ben. En nu is de deur van de kattenkamer efkes volledig dicht tot ik terug ben.

Azo een spook :lachen: :lachen: :heart:

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw

DORIS
DORIS
  • 7.689 berichten
  • 4 katten

#138 Geplaatst 09 mei 2013 - 13:35

Een plannentrekkertje.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#139 Geplaatst 09 mei 2013 - 17:09

Hahaha je moet hem dus goed in't oog houden allé :d wat jammer dat hij niet zo bij je poezels kan, zeker omdat hij zo sociaal is.

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#140 Geplaatst 13 mei 2013 - 20:37

amaai, zo leuk om te lezen, lijkt mij wel een tof mannetje te zijn als ik dat zo lees :thumb:
banner

Sabine2
Sabine2
  • 8.332 berichten
  • 5 katten

#141 Geplaatst 17 mei 2013 - 22:04

Florreke krijgt van mij een nieuwe naam: Houdini :lachen:
Gisteravond kom ik thuis na een avondje stappen, en toen ik mijn poezels hun portie natvoeding gaf, stonden er plots 6 poezels aan de potjes. Hij stond toevallig naast mijn twee andere zwartjes en 'k had al snel door dat het niet het effect was van de Cava, maar dat Florreke weer eens uit zijn kattenkamer uitgebroken was :rolleyes: Nog maar net want ik had hem duidelijk boven horen stommelen en koeren toen ik vijf minuten daarvoor binnenkwam... Winston had het ook opgemerkt dat het niet zijn zwart broertje was dat naast hem stond, maar die onbekende zwarte koerer vanuit de kattenkamer (zijnen blik van "huh???? :o " was goddelijk :lachen: )
En vanavond kom ik terug van de Ikea, weer gestommel en klaaglijk gekoer toen ik thuiskwam en 5 minuten later stond hij daar weer aan mijn voeten te koeren :rolleyes:
Nu zit hij in de bench schattig te wezen :heart:

Elken dag doet dat zot gat mij weer lachen :lachen: Binnenkort gaan we hem nog eens laten testen op FIV want hij gedraagt zich absoluut niet gelijk als een wat oudere poezel met iets onder de leden, eerder gelijk als een kitten met een overvloed aan schattigheid en zotte streken :lachen:

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#142 Geplaatst 17 mei 2013 - 22:46

:ha :ha ik moet altijd lachen met de verhalen over je opvangertjes. 't Zijn toch altijd patékes zenne, die bij u :) heeft er al iemand interesse in hem getoond?

Zo jammer dat hij nog niet met de andere katten mag gaan spelen, volgens mij zou uw kroost daar nochtans niet zo veel problemen mee hebben. Ik duim voor z'n volgende test en hoop dat ie deze keer negatief terug komt!

Geniet nog van je grote knuffelbeer met een kittencomplex ;)

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#143 Geplaatst 17 mei 2013 - 22:49

Amaai, hij heeft verborgen talenten! Of misschien is er wel een ander zwartje in huis dat hem helpt :lachen:
Geweldige beschrijvingen altijd :thumb: Is hij al verdikt? :goofy:

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#144 Geplaatst 17 mei 2013 - 23:24

Bekijk berichtkate2, op 17 mei 2013 - 22:49, zei:

Is hij al verdikt? :goofy:

:slach: :lachen:

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#145 Geplaatst 18 mei 2013 - 07:58

De verhalen van Florreke zijn altijd zo leuk. :lachen: Duimen gaan hier omhoog voor een gunstige test. :thumb:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Sabine2
Sabine2
  • 8.332 berichten
  • 5 katten

#146 Geplaatst 18 mei 2013 - 20:19

Hij is alleszins niet vermagerd :lachen:

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#147 Geplaatst 18 mei 2013 - 21:21

:lachen: fijn dat hij zo goed zit! Ik duim zoooo hard dat hij negatief test!

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#148 Geplaatst 24 mei 2013 - 10:20

En is Florreke nog getest ondertussen? Hoe gaat het ermee?

Sabine2
Sabine2
  • 8.332 berichten
  • 5 katten

#149 Geplaatst 24 mei 2013 - 11:00

Dinsdag om 15u wordt hij getest. Hopelijk is het een negatieve test :pray:
En een zot gat dat da is, zodra hij een speeltje krijgt is hij er toppezot van.
Gisteren heb ik hem de "muizendraaimolen" gegeven (zo een oranje draaimolen van catit met daarin een muis die full speed rondjes draait zodra er tegen getikt wordt), één van de vele speeltjes waar mijn eigen poezels totaaaaaaaaaaaaaaaaal geen interesse voor hadden. Hij is er puitonnozel van!! 'k Heb het zelfs moeten wegsteken want hij bleef er maar superzot mee spelen en het door heel de kattenkamer verslepen en overal tegenbonken, 'k geraakte niet in slaap. Deze morgen heb ik het dan teruggegeven en hij was er direct weer van gebeten :catattackball  Echt, ik heb nog maar zelden zo'n speelse poezel van 8 jaar geweten. En die petstages lichtjesslang, daar flikkeren lichtjes op als je ermee beweegt, ook zo'n hit en weer iets waar de mijne niets van moesten hebben :catnoknow:
'k Heb de DA wel verwittigd dat het zo een zotteke is en er niet veel nodig is om hem "aan te zetten", desnoods gaat ze hem een mini-roesje moeten geven als we dinsdag gaan voor bloed af te nemen (maar alleen als het nodig is hé) dus dinsdagmorgen ga'k zijn brokjes eventjes weg moeten nemen.

Stijn_Poezenpaleis:-)
Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.226 berichten
  • 6 katten

#150 Geplaatst 24 mei 2013 - 11:05

zeg Sabine... als hij nu negatief test... dan kan je hem toch niet weg doen hoe zot je van hem bent hé? :d