Spring naar inhoud

- - - - -

Opvangertjes - Prachtige Poekie #886

Kattenopvang Waasland Opvang-topic

• Log in om te reageren
907 reacties op dit onderwerp
Sabine2
Sabine2
  • 8.331 berichten
  • 5 katten

#286 Geplaatst 05 augustus 2013 - 22:30

Ze gaan met mij nog contact houden maar 'k zal hun toch overtuigen van zich op KS te registreren, vooral dat Florreke Knorreke hier ook zoveel harten gestolen heeft :love4:
En 'k wil echt wel weten hoe het met hem verder blijft gaan want 'k zal hem niet snel vergeten. Dat is er ééntje die onder mijn vel gekropen is :heart:
Mijne kleine man in zijn diamanten mandje :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com

DORIS
DORIS
  • 7.688 berichten
  • 4 katten

#287 Geplaatst 06 augustus 2013 - 06:42

Ben blij dat hij zijn hopelijk definitieve mandje gevonden heeft.Heb er een dubbel gevoel bij:Enerzijds dat hij daar gelukkig zal zijn en anderzijds dat hij dat ook zeker bij jou was.Nu maar heel hart hopen dat wij nog veeeeeeeeeeeeeel nieuws mogen ontvangen.Hij was zo stillekes in mijn hart geslopen. :love3:
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#288 Geplaatst 06 augustus 2013 - 07:21

Ik denk dat Florreke Knorreke menige van ons een traantje heeft doen wegpinken. :love:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Tvef
Tvef
  • 1.173 berichten
  • 2 katten

#289 Geplaatst 06 augustus 2013 - 08:22

jippie jippie jippie, :hoi: :hoi: :hoi:

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016
        Mooiste kortharige HTK 2016

• Admin
  • 8.679 berichten
  • 4 katten

#290 Geplaatst 06 augustus 2013 - 08:29

Ik heb de link van dit topic gepost waar Julie al gereageerd heeft (den druk wa verhogen he) ;)
Geplaatste afbeelding

Sabine2
Sabine2
  • 8.331 berichten
  • 5 katten

#291 Geplaatst 06 augustus 2013 - 10:10

Vandaag wakker geworden zonder al de knuffeltjes en 1000 zoentjes met Florreke en zijn zotte toeren met de visjeshengel. 't Was wel efkes aanpassen. Gelukkig lagen mijn eigen 5 poezels op mijn bed, de vensterbank en op de vloer naast de krabpaal :gek: zodat ik niet te veel afkickverschijnselen zou vertonen. Archie heeft zijn best gedaan om het knuffelen en spelen over te nemen :heart: maar zo'n mega-knuffelaar gelijk als Florreke Knorreke, da's moeilijk om zoiets te evenaren :)

'k Ben zeker dat de kleine man het bij Job en Julie super naar zijn zin heeft en ze deze morgen wakkergeworden zijn met een ronkend poezelke die van de één naar de andere knuffeltjes gaat geven en zoentjes gaat vragen :love4:

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#292 Geplaatst 06 augustus 2013 - 11:07

Vind het echt super voor Florreke :thumb:
banner

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016
        Mooiste kortharige HTK 2016

• Admin
  • 8.679 berichten
  • 4 katten

#293 Geplaatst 09 augustus 2013 - 10:44

Foto van Florreke in zijn nieuwe thuis:

Flor.jpg

Geplaatste afbeelding

marieke v. Damme
marieke v. Damme
  • 1.588 berichten
  • 1 katten

#294 Geplaatst 09 augustus 2013 - 10:47

Bekijk berichtEvyke81, op 09 augustus 2013 - 10:44, zei:

Foto van Florreke in zijn nieuwe thuis:

Bijlage Flor.jpg

mo !! :cheer: :heart: :heart:

Tvef
Tvef
  • 1.173 berichten
  • 2 katten

#295 Geplaatst 09 augustus 2013 - 10:56

Bekijk berichtmarieke v. Damme, op 09 augustus 2013 - 10:47, zei:

mo !! :cheer: :heart: :heart:
SUPER !!!!

Nivo
Nivo
  • 5.721 berichten
  • 2 katten

#296 Geplaatst 09 augustus 2013 - 11:02

:lol2: Komt wel goed Sabine :thumb: hij ziet er erg gewenst uit met zo'n party foto :lol2:
sorry laatste keer

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#297 Geplaatst 09 augustus 2013 - 12:58

Waw knap. :d Zo een nestje zullen er weinig zijn die dat hebben. :loveshower: Hij ziet er gelukkig uit Florreke Knorreke. :dans:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

DORIS
DORIS
  • 7.688 berichten
  • 4 katten

#298 Geplaatst 09 augustus 2013 - 13:39

:heart: :heart: :heart:
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#299 Geplaatst 09 augustus 2013 - 21:48

:heart: :heart: :heart:

Sabine2
Sabine2
  • 8.331 berichten
  • 5 katten

#300 Geplaatst 16 augustus 2013 - 10:28

Nu Florreke Knorreke zijn diamanten mandje gevonden heeft en de Dodentocht achter de rug is, efkes tijd voor een nieuwe update :)

Ondertussen zitten hier vier kleine beebjes:
Maya, een klein zwart lief speels schatje die sinds vorige week donderdag in de opvang zit. Ze werd gevonden in St. Niklaas. Ze is nu aan het aansterken, hoewel ze er niet mega slecht aan toe was, maar er mocht wat gewicht bij en dan zit ze hier wel aan het juiste adres :x . Binnenkort wordt ze gesteriliseerd enz... en dan kunnen we voor haar nieuw personeel zoeken.
Dinsdagavond zijn er dan nog 3 bijgekomen, wegens allergie van het zoontje van het nieuwe opvanggezin (opvangmama had veel spijt, maar ja...)
Chouchou, een klein dutske die meer dood dan levend gevonden is maar door de goeie zorgen van de vorige opvangmama goed aangesterkt is en hier superdikke vriendjes is met Maya.
Blinky en Snoezy, die dinsdag gecastreerd & gesteriliseerd werden. Blinky is een super-actieve jongen, heel lief maar ook heel zottekes. Zijn partner-in-crime is Maya :heart: En als ik de deur van de kattenkamer opendoe, moet ik al direct een "keeper-houding" aannemen, want hij zou zo rap als tellen naar beneden spurten, met Maya in zijn kielzog :o :lachen:
Blinky krijgt zaterdag bezoek en als alles goed is, mag hij al direct mee met zijn nieuw personeel :thumb:
Snoezy is het prinsesje van de vier. Mooi, lief, schattig en zoals ze op haar poepeke gaat zitten en met haar mooie oogjes kan zitten kijken en een klein miauwke laat horen om zoentjes te krijgen, da's echt smelten :love: :love: :love:

'k Ga zo snel mogelijk foto's posten.

Kleine beebjes in huis, da's wel een grote verandering. 't Is 5 jaar geleden dat er hier nog kitten-geweld rondliep en het is ongelooflijk hoeveel energie er in die lijvekes zit. Zelfs kleine Chouchou, die hard heeft moeten vechten voor haar leventje, crosst overal rond en klimt overal op - hoe hoger hoe liever :lachen: :heart: