Spring naar inhoud

- - - - -

Opvangertjes - Prachtige Poekie #886

Kattenopvang Waasland Opvang-topic

• Log in om te reageren
907 reacties op dit onderwerp
kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#361 Geplaatst 11 september 2013 - 09:00

Oh inderdaad en speciaal kleur :lol2: :love: :love: Ik zal een poezenhuis moeten oprichten om alle poezen te nemen die ik wil :lachen:

Tvef
Tvef
  • 1.173 berichten
  • 2 katten

#362 Geplaatst 11 september 2013 - 09:49

Bekijk berichtMurron, op 10 september 2013 - 19:05, zei:

Hou ons zeker op de hoogte hé :)

En supergoed nieuws voor Blinky! :thumb:

ze waren dus nog in twijfel :( nog even afwachten dus

Sabine2
Sabine2
  • 8.303 berichten
  • 5 katten

#363 Geplaatst 11 september 2013 - 12:12

Dat komt wel goed Torill :)

'k Heb ondertussen een berichtje gekregen van Cindy (mama van Bono)
"Wou je effe laten weten dat Bono (blinky) het zeer goed stelt. Hij is het hier al goed gewend hij speelt volop ook met de kids, knuffelt en eet heel goed en heeft zijne weg al goed gevonden naar de kattebak. Met de poes Luna komt da wel goed, ze blazen wel af en toe maar kunnen al ne halve meter van elkaar zitten. Maar ze zitten wel elk apart. Het is echt ne lieverd. Grtjs cindy"

'k Heb haar snel nog wat extra tips gegeven voor de introductie zodat het een goeie match wordt tussen Bono en Luna en dat komt goed :)
't Is altijd plezant om een berichtje te krijgen dat ze het goed stellen :thumb:
Dat goed eten, daar moest ik wel efkes mee lachen. Ik ben soep aan het maken en ging dat eigenlijk gisterenmorgen doen terwijl Blinky (Bono) hier nog was, maar zodra ik een voet in de keuken zette en aan het aanrecht of keuken ging staan, was hij niet te houden. Bleiren, pootjes omhoog, op het aanrecht springen, en weer van voren af aan telkens ik hem op de grond zette. Hij liet zich zelfs niet afleiden door de Undercover mouse :catscratchhead: Dus heb ik het noodgedwongen moeten uitstellen :lachen:

Maya heeft ondertussen de mega-knuffel-rol van Blinky overgenomen. Zodra ik haar roep, komt ze afgehuppeld voor een knuffel en zoentje. Tenzij ze kweenhiehoehard aan het spelen is, want spelen krijgt de volledige prioriteit :lachen:

Morgen wordt Chouchouke gesteriliseerd en dan is ze ook volledig klaar voor adoptie :)
Hier nog eens een foto van het kleine schatje
Chouchou85.JPG

En daarnet waren Chouchou en Maya op een missie om Churchill uit zijn kot (of hangmat...) te lokken :lachen:
Eerst Maya, die niet aan de aanblik van Churchill zijn staart kon weerstaan, terwijl Chouchouke toekeek en bijleerde ;)
Churchill_Maya_Chouchou86.JPG

Daarna had Chouchouke de smaak te pakken en ging ervoor, tot grote verwondering van den Churchill :lachen:
Churchill_Maya_Chouchou87.JPG Churchill_Maya_Chouchou88.JPG

Maar uiteindelijk was den Churchill liever lui dan moe, was Chouchouke eerder moe dan lui en was het enkel nog Maya die verlangend naar Churchill keek, maar 't zal niet voor sebiet zijn want hij heeft zich geïnstalleerd met een air van "I win, again....... :p :x " :lachen: :lachen:
Churchill_Maya_Chouchou89.JPG Churchill_Maya_Chouchou90.JPG Churchill_Maya_Chouchou91.JPG Churchill_Maya_Chouchou92.JPG

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#364 Geplaatst 11 september 2013 - 12:49

Wat een leuke foto's! En zoveel poezels in huis mogen hebben, lijkt me echt wel fijn. ;)
Uw muur met ingebouwde kasten is trouwens echt wel mooi hoor. Komt goed over zo, op foto. :)

Solotje
Solotje
  • 51.546 berichten
  • 9 katten

#365 Geplaatst 11 september 2013 - 12:51

Die amuseren zich te pletter :lol2:

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#366 Geplaatst 11 september 2013 - 12:58

:slach: ze steken daar wat uit, die poezels bij jou!! Heel leuk om te lezen ;) en zwarte katten zijn echt zo mooi. Ik ben ook al helemaal verliefd op zwarte Spirit die bij ons zit :love:

(En ik ben het eens met Dorothea, mooie ingebouwde kasten!)

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#367 Geplaatst 11 september 2013 - 13:18

Prachtig :lol2: Ze zijn geweldig :love: :love: Zijn echt mooie foto's :loveshower: :loveshower: Hahaha Churchill :d Die ligt daar echt cool :d De grote versie van de twee kleintjes :) Zo'n petfun vol met zwarte katjes heeft echt wel iets :love: :love: :love:

Sabine2
Sabine2
  • 8.303 berichten
  • 5 katten

#368 Geplaatst 13 september 2013 - 21:31

Gisteren is Chouchouke gesteriliseerd. Ongelooflijk hoe snel die kleintjes daarvan  recupereren, ik ben volledig overtuigd van vroegcastratie!!!
Ze is alweer volledig haar speelse zelve :love4:

Vanavond is er een nieuwke bijgekomen: Ben
Een hele mooie grijze jongen van 16 weken. Hij werd vandaag al direct gecastreerd, gechipt en ontwormd en binnen een dag of 2 krijgt hij nog een pipetje vlooienpreventie (niet dat hij er heeft, maar beter voorkomen dan genezen :) )

Momenteel zit hij alleen in de kattenkamer voor de introductieperiode. Maya en Chouchouke zijn al genoeg ingeburgerd en zitten samen met mijn eigen poezels. Nonkel Churchill zorgt ervoor dat ze in het gareel blijven lopen als ik er niet ben. Het is hun grote dikke vriend :heart:

Hier al wat fotokes van Ben. Veel kon ik er nog niet nemen, hij draait heeltijd rond mijn benen want het is nog allemaal nieuw voor hem en na een paar foto's van alleen maar mijn sloefen, hou ik het momenteel bij deze 3 :lachen:

SDC00078.JPG SDC00076.JPG SDC00077.JPG

Een mooie jongen hé en blijkbaar een hevig manneke, maar daar merk ik nog niet veel van. Hij is nog een beetje onder de indruk van de gebeurtenissen van vandaag: allemaal stekken bij Madam Stek, wakker geworden met een paar grammekes eraf en dan nog een rit in de transportbak met iemand die hij nog nooit gezien had, ikke dus, en ergens toekomen waar er allemaal geurkes hangen van allemaal poezelkes die hij ook niet kent :scared: Morgen zal het al een hele andere zijn en ergens denk ik dat deze knappe kater hier niet lang gaat zitten, hij zal heel zeker binnenkort iemands hart doen smelten :love:

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw

Tvef
Tvef
  • 1.173 berichten
  • 2 katten

#369 Geplaatst 14 september 2013 - 09:39

die zal rap weg zijn idd, populaire kleurtjes ... !!!

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#370 Geplaatst 14 september 2013 - 09:48

Bekijk berichtSabine2, op 13 september 2013 - 21:31, zei:

Hier al wat fotokes van Ben. Veel kon ik er nog niet nemen, hij draait heeltijd rond mijn benen want het is nog allemaal nieuw voor hem en na een paar foto's van alleen maar mijn sloefen, hou ik het momenteel bij deze 3 :lachen:

Niet te bescheiden zijn over uw sloefen, Sabine! Ze mogen er ook best zijn. ;)

Succes met Ben!

DORIS
DORIS
  • 7.655 berichten
  • 4 katten

#371 Geplaatst 14 september 2013 - 10:04

Terug een mooi katje.De foto's zijn super.Heel herkenbaar.Als er ene op een plaatsje zit willen ze er allemaal op.Vraag mij soms af waarom ik geld geef aan verschillende krabpalen vermits de beste plaats net juist die is die bezet is.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Sabine2
Sabine2
  • 8.303 berichten
  • 5 katten

#372 Geplaatst 14 september 2013 - 16:42

Ondertussen zijn we een dagje verder en ik kan al bevestigen dat het een zeer actieve boy is :lachen:
Hij is constant aan het spelen en heeft het Syndroom van Koerspaard :lachen:
En het geluidje dat hij maakt is überschattig, het is een soort koeren maar het lijkt heel hard op het geluidje van Gismo, de Mogwai uit de film van Gremlins (vooraleer het muteert, 't is misschien een teken aan de wand :o :lachen: :lachen: )

Hij speelt met Maya en Chouchouke maar is met momenten wat te druk voor hen. De kleine schatjes zijn momenteel in de kattenkamer een welverdiend dutje aan het doen, terwijl Ben de slaapkamer onveilig maakt ;) Hopelijk is hij vanavond stikkapot :lachen:

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#373 Geplaatst 14 september 2013 - 16:48

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je kattenkamer. Staan er ergens foto's waar die te bewonderen is?

Sabine2
Sabine2
  • 8.303 berichten
  • 5 katten

#374 Geplaatst 14 september 2013 - 16:57

Kleine stukjes, die is nog verre van af. Het is momenteel nog een allegaartje van grote krabpaal, krabton, kleine krabpaal, radiatorhangmatje, eetstation (= middelgrote bench). Ik wou van het boekenrek nog een rek met vensterbankmatjes maken en heb nog hangmatjes voor aan de muur te hangen, maar da's er nog niet van gekomen :( Nu ja, uitstel is geen afstel maar 'k was gewoon veel te moe en moest dringend rusten, 'k was dichtbij het crash-punt. En nu is mijn verlof op... dus er zal nog eea veranderd worden tussen de soep en de patatten en tijdens mijn week verlof op het einde van het jaar ga ik dan eens proberen alles af te werken ;)

Sabine2
Sabine2
  • 8.303 berichten
  • 5 katten

#375 Geplaatst 14 september 2013 - 17:22

A ja, nog over gisteren toen ik Ben ging afhalen bij de DA, zit ik daar in de wachtzaal eerst bij personeel met hun katten en daarna komt er een madammeke binnen met een doos, daarin een dekentje en onder dat dekentje.... EEN RAT!!!!!
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :NoWhy:
Die ging haar op het stoeleke naast mij zetten want dat was het enige dat niet bezet was. 'k Heb haar direct met een piepstem gezegd dat ik ENORM schrik had van ratten en voor de rest zat ik daar met ogen gelijk als theeschotelkes mijn best te doen om in de muur te blenden :scared: Gelukkig mocht ik bij die ene mens mee naar binnen, want 'k had al gezegd dat ik enkel kwam voor een katteke af te halen. 'k Ben nog nooit zo rap van de wachtzaal naar een praktijkruimte geraakt :o