Spring naar inhoud

- - - - -

Opvangertjes - Prachtige Poekie #886

Kattenopvang Waasland Opvang-topic

• Log in om te reageren
907 reacties op dit onderwerp
Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#376 Geplaatst 14 september 2013 - 17:30

Bekijk berichtSabine2, op 14 september 2013 - 16:57, zei:

Kleine stukjes, die is nog verre van af. Het is momenteel nog een allegaartje van grote krabpaal, krabton, kleine krabpaal, radiatorhangmatje, eetstation (= middelgrote bench). Ik wou van het boekenrek nog een rek met vensterbankmatjes maken en heb nog hangmatjes voor aan de muur te hangen, maar da's er nog niet van gekomen :( Nu ja, uitstel is geen afstel maar 'k was gewoon veel te moe en moest dringend rusten, 'k was dichtbij het crash-punt. En nu is mijn verlof op... dus er zal nog eea veranderd worden tussen de soep en de patatten en tijdens mijn week verlof op het einde van het jaar ga ik dan eens proberen alles af te werken ;)
Volgens mij hebben die daar al een heerlijk leven in die kamer, ook al zeg je dat die helemaal nog niet af is. :)
Echt chapeau dat je er in slaagt om dat allemaal te combineren. Maar denk op tijd aan jezelf!

Bekijk berichtSabine2, op 14 september 2013 - 17:22, zei:

A ja, nog over gisteren toen ik Ben ging afhalen bij de DA, zit ik daar in de wachtzaal eerst bij personeel met hun katten en daarna komt er een madammeke binnen met een doos, daarin een dekentje en onder dat dekentje.... EEN RAT!!!!!
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :NoWhy:
Die ging haar op het stoeleke naast mij zetten want dat was het enige dat niet bezet was. 'k Heb haar direct met een piepstem gezegd dat ik ENORM schrik had van ratten en voor de rest zat ik daar met ogen gelijk als theeschotelkes mijn best te doen om in de muur te blenden :scared: Gelukkig mocht ik bij die ene mens mee naar binnen, want 'k had al gezegd dat ik enkel kwam voor een katteke af te halen. 'k Ben nog nooit zo rap van de wachtzaal naar een praktijkruimte geraakt :o

:lachen:

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#377 Geplaatst 14 september 2013 - 19:28

:ha Sabine!!! Net jij die dat moet tegenkomen :lachen: :lachen: Ocharme en dat allemaal voor je opvangertjes :hug:
Mooi ventje is Ben! Ik hoop voor jou dat hij tegen vanavond uitgespeeld is :lachen: Zo leuk om te weten dat al die opvangertjes het zo goed hebben :thumb: En zo leuk voor ons om die zo te kunnen volgen :dancer: :dancer:

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#378 Geplaatst 15 september 2013 - 07:53

Zo leuk die verhalen van de poezekes. :d Blijkbaar zitten er veel sportieve katjes bij jou Sabinneke. "Pootschermen, koerspaarden" :lachen: Ik kan mij voorstellen dat je adrelanine niveau gestegen is met het ratje naast je. :trance: Gelukkig dat mensen nooit met een spin naar de DA gaan want daar zou ik pas van beginnen flippen. :scared:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

DORIS
DORIS
  • 7.688 berichten
  • 4 katten

#379 Geplaatst 15 september 2013 - 08:23

Een ratje is toch superlief en slim.Een spin is nuttig.
Moest ik een regenworm in de wachtzaal tegen komen zijn er geen 10 paarden genoeg om mij tegen te houden daar buiten te stormen. :NoWhy: :help:

• Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#380 Geplaatst 15 september 2013 - 08:26

Bekijk berichtDORIS, op 15 september 2013 - 08:23, zei:

Een ratje is toch superlief en slim.Een spin is nuttig.
Moest ik een regenworm in de wachtzaal tegen komen zijn er geen 10 paarden genoeg om mij tegen te houden daar buiten te stormen. :NoWhy: :help:

Zo heeft iedereen wel ergens zijn favorieten rondlopen. :lachen:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

marieke v. Damme
marieke v. Damme
  • 1.588 berichten
  • 1 katten

#381 Geplaatst 15 september 2013 - 10:14

Bekijk berichtSabine2, op 14 september 2013 - 17:22, zei:

A ja, nog over gisteren toen ik Ben ging afhalen bij de DA, zit ik daar in de wachtzaal eerst bij personeel met hun katten en daarna komt er een madammeke binnen met een doos, daarin een dekentje en onder dat dekentje.... EEN RAT!!!!!
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :NoWhy:
Die ging haar op het stoeleke naast mij zetten want dat was het enige dat niet bezet was. 'k Heb haar direct met een piepstem gezegd dat ik ENORM schrik had van ratten en voor de rest zat ik daar met ogen gelijk als theeschotelkes mijn best te doen om in de muur te blenden :scared: Gelukkig mocht ik bij die ene mens mee naar binnen, want 'k had al gezegd dat ik enkel kwam voor een katteke af te halen. 'k Ben nog nooit zo rap van de wachtzaal naar een praktijkruimte geraakt :o

:ha :ha

Sabine2
Sabine2
  • 8.332 berichten
  • 5 katten

#382 Geplaatst 16 september 2013 - 19:20

Er is interesse voor Chouchouke, ze zou eventueel deze week opgehaald worden, ik wacht enkel nog op bevestiging.
En er is ook interesse voor Ben :thumb:

'k Heb hem een kwartier achtervolgd met mijn camera en uiteindelijk heb ik toch een foto met "vooraanzicht" :lachen:
Uitkijk vanop de krabpaal :louche:
SDC00085.JPG

... en de jacht is open...
Ben76.JPG

Allemaal duimpjes dat ze tegen einde van de week beide in hun gouden mandje zitten :pray: en dat er voor Maya-muisje ook een mailke of telefoontje komt :pray: :pray:

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com

DORIS
DORIS
  • 7.688 berichten
  • 4 katten

#383 Geplaatst 16 september 2013 - 19:32

:thumb: :thumb: :thumb:
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#384 Geplaatst 16 september 2013 - 20:15

:duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim:

Sabine2
Sabine2
  • 8.332 berichten
  • 5 katten

#385 Geplaatst 17 september 2013 - 11:17

Vavavond om 19:30u krijgt kleine Ben bezoek :jump: :jump: :jump:
Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#386 Geplaatst 17 september 2013 - 11:20

Bekijk berichtSabine2, op 17 september 2013 - 11:17, zei:

Vavavond om 19:30u krijgt kleine Ben bezoek :jump: :jump: :jump:

Jeej! Duimpjes staan hier klaar :thumb:
Mylo Banner

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#387 Geplaatst 17 september 2013 - 11:36

'k Zal dan wachten om hem op de website te zetten, want hopelijk kan hij meteen bij het stukje van de geplaatste katten :thumb:
En ik duim voor Chouchouke!!! Bij de kittens gaat dat plaatsen precies wel snel :)

Tvef
Tvef
  • 1.173 berichten
  • 2 katten

#388 Geplaatst 17 september 2013 - 11:57

Ik krijg ook bezoek rond 19u30 voor Britt (meer kans) of voor Beate (minder kans )

Sabine2
Sabine2
  • 8.332 berichten
  • 5 katten

#389 Geplaatst 17 september 2013 - 12:41

Bekijk berichtkate2, op 17 september 2013 - 11:36, zei:

'k Zal dan wachten om hem op de website te zetten, want hopelijk kan hij meteen bij het stukje van de geplaatste katten :thumb:
En ik duim voor Chouchouke!!! Bij de kittens gaat dat plaatsen precies wel snel :)

Ja hé, als Maya nu ook nog een gouden mandje zou vinden :pray: Maar 't is een zwartje hé. 'k Ga mijn hoofd eens breken over een leuk tekstje :)

Bekijk berichtTvef, op 17 september 2013 - 11:57, zei:

Ik krijg ook bezoek rond 19u30 voor Britt (meer kans) of voor Beate (minder kans )

'k Zal duimen :duim: :duim:

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#390 Geplaatst 17 september 2013 - 13:03

Bekijk berichtSabine2, op 17 september 2013 - 12:41, zei:

Ja hé, als Maya nu ook nog een gouden mandje zou vinden :pray: Maar 't is een zwartje hé. 'k Ga mijn hoofd eens breken over een leuk tekstje :)

Ik heb geprobeerd voor haar. Een vriendin van mij zoekt een zwarte kat voor bij haar andere zwarte kat. Dus ik heb de zwarte katjes van de opvang getoond en speciaal wat jij al over Maya geschreven hebt, maar ze wilt geen kitten :( En nu heeft ze er een op het oog van het asiel van Sint Truiden. 't Is natuurlijk sowieso een sukkeltje dat geholpen is, maar anders had ik Maya nog heel veel live kunnen zien :lachen:

Héééél veel succes Tvef!!!!!! Hopelijk is er een klik!