Spring naar inhoud

- - - - -

Opvangertjes - Prachtige Poekie #886

Kattenopvang Waasland Opvang-topic

• Log in om te reageren
907 reacties op dit onderwerp
Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#421 Geplaatst 23 september 2013 - 14:52

Ik duim!
Oefen ondertussen nog maar wat op je 'onschuldige blik'. :lachen:

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#422 Geplaatst 23 september 2013 - 15:10

Haha, je kan altijd proberen hé :d. Duimpjes staan hier klaar :geluk:
Mylo Banner

Sabine2
Sabine2
  • 8.297 berichten
  • 5 katten

#423 Geplaatst 24 september 2013 - 21:04

'k Heb het gevraagd, maar het ging niet, dus Chouchouke is nu met haar nieuwe papa Yves naar haar gouden mandje vertrokken :)
Ze was heel lief, zoals ik haar ken, en gaf geen kik in de draagtas.

Papa Yves liep wel scheef van 't gewicht van de speelgoedjes die hij meekreeg, maar ik kon mijn kleine schat toch niet laten vertrekken zonder haar favoriete catch-the-mouse en haar tol en pijpenragers en dat spiraaldinges-boksbal (en het kittenpakket en een pot brokjes).
Ze krijgt bij haar nieuwe thuis een grote broer van een jaar of 4-5 waar ze - na haar introductie - ook nog mee zal kunnen spelen :)
'k Heb haar nog duizend zoentjes gegeven en ze heeft nog met Maya neuzeke gedaan. 'k Zal mijn kleine scheet missen, 't was in het begin een echt zorgenkindje en die blijven "plakken" hé :onzeker:  Maar ze heeft een goeie thuis gevonden en het is dat wat telt :)

Nonkel Churchill en Maya lijken er zich wel in te stellen, misschien gaan ze straks wat zoeken als we gaan slapen. Hoewel Nonkel Churchill zijn luilekker gesoes nu niet langer brutaal zal verstoord worden door een kitten dat met zijne staart begint te spelen. Tenzij dat Maya de fakkel overneemt :lachen:

Nu nog een gouden mandje voor kleine Maya :pray: 'k Zal eens een mooie foto van haar moeten maken die op de site gezet kan worden, want ze kijken precies allemaal over haar... en 't is nochtans zo'n schoontje met een super-glanzende pels, ze blaakt en blinkt van gezondheid. En ze is mega-lief. Er zal zich uiteindelijk wel iemand aandienen en die gaan er een lief zot spelerke aan hebben :)

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#424 Geplaatst 24 september 2013 - 22:39

Jammer dat het niet ging om beide katjes te nemen, maar natuurlijk wel fantastisch dat ook Chouchouke nu haar gouden mandje gevonden heeft :thumb: :heart:
Nu duim ik heel hard dat ook Maya snel haar gouden mandje vindt en dat ze daar ook een fantastisch speelkameraadje krijgt !!!

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#425 Geplaatst 24 september 2013 - 22:52

Ach...was dit topic een beetje uit het oog verloren... :catscratchhead (Heb het nu onmiddellijk aangeduid om "te volgen" ;))

Super dat er al zoveel lieverdjes hun gouden mandje hebben gevonden !! :loveshower: :duim:

En nu nog duimpjes voor kleine Maya :duim: :duim:

(Ik blijf het super vinden wat jullie allemaal doen voor deze poezekes... :love: :heart:)
Geplaatste afbeelding

Sabine2
Sabine2
  • 8.297 berichten
  • 5 katten

#426 Geplaatst 25 september 2013 - 00:22

Hola guapos! Soy Maya!!
SDC00120.JPG

Mañana voy a la clase con mi Tía Sabine para aprender juntos el español

SDC00125.JPG

Olé

SDC00119.JPG

:lachen: :lachen: :lachen:

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#427 Geplaatst 25 september 2013 - 08:19

:lachen: :lachen: :lachen:

Super van Chouchouke!
En nu verder duimen voor Maya. :)

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#428 Geplaatst 25 september 2013 - 09:24

:lachen: Moet ik er op de website bijzetten dat ze ook Spaans kan (of zal kunnen)? Misschien verhoogt dat haar adoptiekansen wel :lachen:

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#429 Geplaatst 25 september 2013 - 09:28

Bekijk berichtkate2, op 25 september 2013 - 09:24, zei:

:lachen: Moet ik er op de website bijzetten dat ze ook Spaans kan (of zal kunnen)? Misschien verhoogt dat haar adoptiekansen wel :lachen:

Misschien wordt ze dan geadopteerd door Spanjaarden :lachen:

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#430 Geplaatst 25 september 2013 - 09:30

Hier duimen we ook verder voor Maya! :catwalk2
| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

Sabine2
Sabine2
  • 8.297 berichten
  • 5 katten

#431 Geplaatst 25 september 2013 - 09:32

:lachen: Ik vrees dat haar kennis van het Spaans beperkt is tot op mijn boekentas gaan liggen ;)

Ze doet wel iets überschattig als ze bovenop die krabpaal zit. Ze gaat daar vanboven op haar buikje gaan liggen met haar achterpootjes ook nog net steunend, maar met haar voorpoortjes heeft ze dan geen steun meer en dan doet ze daar een soort beweging mee voor in evenwicht te blijven, gelijk als je ziet bij hondjes die op hun achterpoten kunnen lopen, die "slaan" ook zo met hun voorpootjes :)
Da's echt kweeniehoe schattig :love: 'k Zou dat eens moeten kunnen filmen hé maar zodra ik dan beweeg komt ze achter mij gelopen.

Momenteel zit Nonkel Churchill bij haar in de kattenkamer, 't is geen poezelke voor alleen te zitten en 'k denk dat er anders een groot concert zou geweest zijn :onzeker:

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#432 Geplaatst 25 september 2013 - 12:52

Zo schattig die foto's van Maya. :heart: Spijtig dat ze haar ook niet meegenomen hebben. Ik zou ze in ieder geval niet kunnen weerstaan. :love: Maar dat is mijn probleem "Ik kan geen enkel katje weerstaan". :lachen:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Sabine2
Sabine2
  • 8.297 berichten
  • 5 katten

#433 Geplaatst 03 oktober 2013 - 21:03

Berichtje van de nieuwe papa van Chouchouke: Ze stelt het prima en kan het reuze goed vinden met Radsja (de kater van 4 jaar) :thumb:

Daarnet zijn Penny, Pablo en Pieter bij mij gearriveerd. Ze zijn maandag gesteriliseerd / gecastreerd, gechipt en hebben hun eerste vaccin gekregen en zijn dus onmiddellijk beschikbaar :)

Penny, die is zo ongeveer onmiddellijk beginnen spelen. Eerst met het matatabi stokje en nu is ze zich samen met haar broertje Pablo, al een even zot gat, aan het amuseren met de Undercover mouse :heart:

Penny127.JPG
Penny129.JPG
Pablo128.JPG Pablo130.JPG Pablo132.JPG Pablo134.JPG

En Pieter, de rustigste van de drie (nu nog wel, wie weet heeft hij nog een paar verrassingen in petto :lachen: )
Momenteel is hij aan het knuffelen met het onderste plankje van de kattenwip, ik had er wat cat attract opgesploten en hij is duidelijk een catnip-junkie :trance:
Pieter137.JPG Pieter135.JPG

En hier de bijna-tweeling Pablo en Pieter samen. Ik kan ze onderscheiden door het vlekje op Pablo zijn neus, maar da's dan ook ongeveer alles ;)
Pablo&Pieter131.JPG

Ze zijn ook bijzonder geïnteresseerd in alle eetpotjes die hier rond staan en hadden niet veel tijd nodig voor de voedselverrijking te snappen :eat
Hopelijk krijgen ze snel personeel, want ze hebben het Gusta-Gen :p :goofy:

Maya reageert momenteel nog wat schuchter op dat nieuwe jong geweld, maar straks ga ik de 3 nieuwkes naar de kattenkamer doen en een mega-knuffelmoment inlassen voor Maya en mijn eigen schatten. Nonkel Churchill houdt de nieuwe kroost al goed in het stiefvaderlijk oog, nonkel Winston ligt boven in de kattenkamer te "koppen", nonkel Archie heeft zijn reputatie als Blaasbalg alweer waargemaakt, nonkel Charlie heeft weer zijn nieuwsgierige aapjesblik en houdt een veilige afstand (hoewel hij daarstraks flink meespeelde met de flosj-hengel) en nonkel Chester is in geen velden of wegen te bespeuren... :lachen:

Nivo
Nivo
  • 5.544 berichten
  • 4 katten

#434 Geplaatst 03 oktober 2013 - 21:21

Joepie, weer nieuwe avonturen en tzijn gelijk leuke :thumb:
Dus stiekem hoop ik dat ze nog even mogen blijven plakken bij jou :rolleyes:

Veel succes ten huize Sabine :geluk:

sorry laatste keer

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#435 Geplaatst 03 oktober 2013 - 21:47

:lachen: De reacties van jouw eigen katten zijn toch ook altijd goud waard hoor :lachen:
Ik ben wel blij voor Maya dat ze er nu weer vriendjes bij krijgt! Al hoop ik ook dat ze snel haar thuisje vindt :)