Spring naar inhoud

- - - - -

Opvangertjes - Prachtige Poekie #886

Kattenopvang Waasland Opvang-topic

• Log in om te reageren
907 reacties op dit onderwerp
DORIS
DORIS
  • 7.655 berichten
  • 4 katten

#541 Geplaatst 01 november 2013 - 21:48

:thumb: :thumb: :thumb:
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#542 Geplaatst 02 november 2013 - 01:09

Supergoed nieuws van Pablo!!

Fietje26
Fietje26
  • 6.689 berichten
  • 4 katten

#543 Geplaatst 02 november 2013 - 11:25

Wat fijn voor Pablo!
Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

Sabine2
Sabine2
  • 8.303 berichten
  • 5 katten

#544 Geplaatst 02 november 2013 - 18:04

Gusta en ikke hebben vandaag weer een toerke gedaan. Het grootste stuk in de stroller :lachen: en een klein stukje aan de leiband.
De stroller vindt ze wel fijn. Ze kan wel eens opkijken en maaaaaaaaaawen bij een harder geluid of als ze een schaap ziet :lachen:

Nieuwsgierig rondkijken
SDC00029.JPG

Allé komaan tante, wa stade gij daar foto's te trekken. Vooruit, duw mijne stroller voort da'k ook iets van de wereld zie
SDC00030.JPG

OK, een klein half uurke gewandeld en we zijn bijna terug thuis. Veel complimentjes gekregen van de buurvrouwen da'k zo een mooie ben, en tante heeft hen gezegd dat ik zo een lieve ben voor de menselkes. Lief hé van tante dat ze toch nog goed over mij spreekt terwijl ik gisteren haren Archie nog eens goed afgedjoeft heb :) Misschien moet ik straks de laatste 10 meter zelf maar stappen. Eerst nog een foto van tante en ikke in 't wegelke :)
SDC00031.JPG

Ja, ik had gezegd 10 meter hé, tante moet er weer 20 van maken. Geef ze een hand en ze pakt nen arm. Maar nie mè mij [-(  Ik kruip gewoon in 't onderste mandje. Nem :p
SDC00034.JPG

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com

Sabine2
Sabine2
  • 8.303 berichten
  • 5 katten

#545 Geplaatst 03 november 2013 - 11:04

Nog een mooie foto van Gusta in de kattenkamer :)

Bijgevoegde thumbnails

• SDC00012.JPG

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw

Fietje26
Fietje26
  • 6.689 berichten
  • 4 katten

#546 Geplaatst 03 november 2013 - 16:08

Bekijk berichtSabine2, op 02 november 2013 - 18:04, zei:

Ja, ik had gezegd 10 meter hé, tante moet er weer 20 van maken. Geef ze een hand en ze pakt nen arm. Maar nie mè mij [-(  Ik kruip gewoon in 't onderste mandje. Nem :p
Bijlage SDC00034.JPG

:ha :ha Sporten is toch niet aan Gusta besteed blijkbaar!
En ze kijkt zo stoer op die laatste foto in de kattenkamer :)

Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

Sabine2
Sabine2
  • 8.303 berichten
  • 5 katten

#547 Geplaatst 05 november 2013 - 11:54

Bekijk berichtFietje26, op 03 november 2013 - 16:08, zei:

:ha :ha Sporten is toch niet aan Gusta besteed blijkbaar!
En ze kijkt zo stoer op die laatste foto in de kattenkamer :)

Bwa, ze verdient toch een gouden medaille voor de discipline "achter andere poezels sprinten voor hun wa saffletten te geven" ;)

Gisteren ben ik in de kattenkamer gaan slapen, Gusta is dus echt wel een superlieve tegenover mensen.
Spinnen dat het niet schoon meer is en telkens ik haar een streelke gaf, kreeg ik kweeniehoeveel lekjes, nog nooit zo een handenpeeling gehad :)

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#548 Geplaatst 05 november 2013 - 12:02

:lachen: Ik had die foto's van 2 november nog niet gezien. Zalig!!! Gusta wordt toch wel goed verwend en hopelijk begint ze na een tijdje het stappen aan de leiband leuk te vinden. Jullie wandelingen geven alleszins keileuke foto's :thumb:
Mag die van jou en Gusta ook op de site? Of liever die ene weglaten?

Selmo
Selmo
  • 718 berichten
  • 4 katten

#549 Geplaatst 05 november 2013 - 12:14

Sabine 2, is die stroller specifiek voor poezels?
Ziet er wel leuk uit

Sabine2
Sabine2
  • 8.303 berichten
  • 5 katten

#550 Geplaatst 05 november 2013 - 12:29

Bekijk berichtkate2, op 05 november 2013 - 12:02, zei:

:lachen: Ik had die foto's van 2 november nog niet gezien. Zalig!!! Gusta wordt toch wel goed verwend en hopelijk begint ze na een tijdje het stappen aan de leiband leuk te vinden. Jullie wandelingen geven alleszins keileuke foto's :thumb:
Mag die van jou en Gusta ook op de site? Of liever die ene weglaten?

Geen probleem, die foto's mogen allemaal op de site :)
Het stappen aan de leiband zelf vindt ze (nog) niet zo leuk maar ze is wel graag buiten :)

Bekijk berichtSelmo, op 05 november 2013 - 12:14, zei:

Sabine 2, is die stroller specifiek voor poezels?
Ziet er wel leuk uit

Da's die van Zooplus
Die is voor poezels, hondjes,.... tot maximum 20kg
Ik had die in de tijd speciaal aangeschaft voor de opvangertjes want die hebben ook graag een frisse neus.
Sommigen kunnen / mogen niet bij mijn eigen poezels waardoor ze zelden of nooit beneden kunnen zitten (Florreke had FIV, Gusta is mega boos op andere poezels inclusief de mijne). Zo kunnen ze toch van de buitenlucht genieten.
Je moet ze er wel in vastmaken met een gareeltje dat je apart moet aanschaffen. Voor Gusta is dat één voor een formaat Maine Coon :lachen: :lachen:

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#551 Geplaatst 05 november 2013 - 12:46

Voila ze staan erop. Eigenlijk wel zot hé hoe Gusta haar leven veranderd is op een paar maand tijd :)

Sabine2
Sabine2
  • 8.303 berichten
  • 5 katten

#552 Geplaatst 05 november 2013 - 13:13

Eigenlijk wel. Ze heeft alleszins een gezonder eetpatroon ;)
Hoewel ik er soms toch wat compassie mee heb vanuit haar standpunt dan. Vroeger had ze van 's morgens tot 's avonds de onverdeelde aandacht van haar personeel en kreeg eten à volonté en nu wordt ze plots op rantsoen gezet en zit er regelmatig een poezel in haar kamer te loeren via de deur die op een kier staat.
Nu Pablo er niet meer is, heeft ze wel heel den boven voor haar en dat vindt ze dan wel weer leuk :)

Haar ideale gouden mandje is bij iemand die geen poezels heeft en waar ze de prinses is en alle aandacht krijgt, maar niet te veel eten ;)

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#553 Geplaatst 05 november 2013 - 13:20

Ja maar haar dagen zijn nu toch veel afwisselender en rijker denk ik dan vroeger. Ze heeft de geur van andere katten, maar niet het ongemak van ze te zien. Ze moet wat meer voor haar eten werken, ze leert de buiten ontdekken, leert aan een leibandje wandelen, ontdekt de stroller... Zo moeten haar dagen toch meer afwisselend en minder saai zijn denk ik. Haar gewicht lijdt er alleszins niet onder :x

Ik zal heel hard duimen dat ze zo'n mandje krijgt!! Bij iemand die er echt geen twee wilt, maar wel heel intensief bezig is met zijn of haar ene kat :duim:

Bewerkt door kate2, 05 november 2013 - 13:21.

Sabine2
Sabine2
  • 8.303 berichten
  • 5 katten

#554 Geplaatst 05 november 2013 - 13:25

Ja, da's wel waar. Behalve de andere katten zien. Als ze lawaai hoort aan de andere kant van de deur, gaat ze daar toch eens langs die kier gaan kijken. En meestal volgt er dan wat gemep met hare poot :lachen:
Mijne Winston heeft er nog altijd schrik van :lachen:
Da's echt de eerste poezel waarvoor hij zich bovenop de frigo of whatever gaat wegstoppen :lachen:

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#555 Geplaatst 05 november 2013 - 13:28

:ha Nooit gedacht dat Winston zijn meerdere zou tegenkomen, maar kijk, alles is mogelijk :lachen: Ik wist ook niet dat er katten waren met zoveel meer haar dan Joe :lachen: Moet toch een fel karaktertje zijn, miss Gusta :lachen: