Spring naar inhoud

- - - - -

Opvangertjes - Prachtige Poekie #886

Kattenopvang Waasland Opvang-topic

• Log in om te reageren
907 reacties op dit onderwerp
Sabine2
Sabine2
  • 8.330 berichten
  • 5 katten

#556 Geplaatst 05 november 2013 - 13:34

Amai nie :lachen: Haar rosse gen komt wel heel duidelijk naar voor :lachen:
De grootste knuffelkat voor mensen, maar een serieuze boeman naar poezels toe :lachen:

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#557 Geplaatst 05 november 2013 - 15:05

Bekijk berichtSabine2, op 05 november 2013 - 13:34, zei:

Amai nie :lachen: Haar rosse gen komt wel heel duidelijk naar voor :lachen:
De grootste knuffelkat voor mensen, maar een serieuze boeman naar poezels toe :lachen:

En ondertussen straalt de meter van fierheid. ;)

Sabine2
Sabine2
  • 8.330 berichten
  • 5 katten

#558 Geplaatst 05 november 2013 - 15:33

Bekijk berichtDorothea, op 05 november 2013 - 15:05, zei:

En ondertussen straalt de meter van fierheid. ;)

:ha :ha Schitterend :lachen: :lachen:

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#559 Geplaatst 05 november 2013 - 15:52

Ooit wil ik die furie toch eens in het echt gezien hebben. :lachen:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#560 Geplaatst 05 november 2013 - 15:57

Ha ha Sabine ik wist niet dat jij ging wandelen met de katjes, dat zie je niet gauw, echt super! :thumb:

Sabine2
Sabine2
  • 8.330 berichten
  • 5 katten

#561 Geplaatst 07 november 2013 - 20:22

Net op de weegschaal gaan staan en........... Ollebolle Gusta haar gewicht is onder de 7kg gedoken :thumb:

Mijn gewicht was minder reden om te feesten :(
'k Moet dringend eens twee keer beginnen nadenken voor ik weer een zak chips naar binnen werk. Eigenlijk moet ik gewoon stoppen met er te kopen ;)

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#562 Geplaatst 07 november 2013 - 20:43

:flower:  voor Gusta!

:zweep:   voor opvangmama Sabine. ;)

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#563 Geplaatst 08 november 2013 - 13:44

:lachen: Da's het nadeel aan katjes wegen hé :d
Super van Gusta!!!! :flower: :flower: :flower: En toch ook chapeau voor jou! Ik wist niet of je erin zou slagen om katjes te doen afvallen gezien jouw euh... voorgeschiedenis met gewichten bij katjes :lachen: Echt super :thumb: :thumb:

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#564 Geplaatst 08 november 2013 - 13:49

Bekijk berichtDorothea, op 07 november 2013 - 20:43, zei:

:flower:  voor Gusta!

:zweep:   voor opvangmama Sabine. ;)

:lachen: :lachen: :lachen:

Geplaatste afbeelding

Sabine2
Sabine2
  • 8.330 berichten
  • 5 katten

#565 Geplaatst 08 november 2013 - 13:58

Bekijk berichtkate2, op 08 november 2013 - 13:44, zei:

:lachen: Da's het nadeel aan katjes wegen hé :d

'k Weet het, vandaar dat er nooit veel kittens bij mij gewogen werden, behalve als ze bij de DA waren, dan konden ze op de "grote dierenweegschaal" en toen ze vertrokken :oops: (en dan nog probeerde ik het via de keukenweegschaal ;) ) Voor de rest ging ik af op hun "uitgezette taille" :lachen: 'k Heb daar wel eens een opmerking over gekregen... :lachen:
Maar nu met Gusta is het wel belangrijk om haar heel regelmatig te wegen en ze past niet echt in de keukenweegschaal :lachen:

Bekijk berichtkate2, op 08 november 2013 - 13:44, zei:

Ik wist niet of je erin zou slagen om katjes te doen afvallen gezien jouw euh... voorgeschiedenis met gewichten bij katjes :lachen:

:louche: Mijn katjes hebben ook veel haar :x :p

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#566 Geplaatst 08 november 2013 - 14:06

Bekijk berichtSabine2, op 08 november 2013 - 13:58, zei:

'k Weet het, vandaar dat er nooit veel kittens bij mij gewogen werden, behalve als ze bij de DA waren, dan konden ze op de "grote dierenweegschaal" en toen ze vertrokken :oops: (en dan nog probeerde ik het via de keukenweegschaal ;) ) Voor de rest ging ik af op hun "uitgezette taille" :lachen: 'k Heb daar wel eens een opmerking over gekregen... :lachen:
Maar nu met Gusta is het wel belangrijk om haar heel regelmatig te wegen en ze past niet echt in de keukenweegschaal :lachen:

Als ik de Lotto win krijg je een grote dierenweeschaal van me waarop jij niet mee moet staan. Want ik voel metje mee :lachen:

Bekijk berichtSabine2, op 08 november 2013 - 13:58, zei:

:louche: Mijn katjes hebben ook veel haar :x :p

En wacht maar tot als dat haar groeit zoals bij Joe :lachen:

Sabine2
Sabine2
  • 8.330 berichten
  • 5 katten

#567 Geplaatst 08 november 2013 - 21:33

Vandaag nog een leuk SMS-je gekregen ivm Pablo.
Hij stelt het zeer goed, zijn personeel is eens gaan shoppen en Pablo en zijn stiefzusje Soeraya hebben nu wel duizenden tunnels en speeltjes en hangmatten, amusement verzekerd!
Op sommige momenten heeft hij niet door dat zijn mensel-mama thuisgekomen is en hij en Soeraya liggen zelfs 's avonds al in hetzelfde mandje te slapen :thumb:

Zo zie je maar, het enige dat die kleine schat nodig had was een soortgenootje. Nu is hij werkelijk de koning te rijk :thumb:
Het doet toch zoveel deugd om te horen dat ex-opvangertjes met hun poepeke in de roomboter gevallen zijn :dancer: :dancer:

Ondertussen zie ik bij Gusta ook beetje bij beetje de lichamelijke vooruitgang doordat haar gewicht nu naar beneden gaat. Waar ze in het begin nog zichtbaar last had aan haar voorpootjes bij het naar boven gaan, stapt ze nu al veel vlotter de trap op. Ik moet er wel bij zeggen dat ik vanavond pas laat thuis was (rond half negen) en hare majesteit had honger, misschien dat ze daardoor zo vlot naar boven liep ;)

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#568 Geplaatst 09 november 2013 - 00:14

Oh super van Pablo :thumb: 't Is duidelijk de juiste beslissing geweest om een nieuwe thuis met een ander katje te zoeken :)
Super van Gusta :dancer: :dancer: Ben blij voor haar, ze moet zich zoveel beter voelen! :lol2:

DORIS
DORIS
  • 7.686 berichten
  • 4 katten

#569 Geplaatst 11 november 2013 - 08:45

Bekijk berichtSabine2, op 08 november 2013 - 21:33, zei:

Vandaag nog een leuk SMS-je gekregen ivm Pablo.
Hij stelt het zeer goed, zijn personeel is eens gaan shoppen en Pablo en zijn stiefzusje Soeraya hebben nu wel duizenden tunnels en speeltjes en hangmatten, amusement verzekerd!
Op sommige momenten heeft hij niet door dat zijn mensel-mama thuisgekomen is en hij en Soeraya liggen zelfs 's avonds al in hetzelfde mandje te slapen :thumb:

Zo zie je maar, het enige dat die kleine schat nodig had was een soortgenootje. Nu is hij werkelijk de koning te rijk :thumb:
Het doet toch zoveel deugd om te horen dat ex-opvangertjes met hun poepeke in de roomboter gevallen zijn :dancer: :dancer:

Ondertussen zie ik bij Gusta ook beetje bij beetje de lichamelijke vooruitgang doordat haar gewicht nu naar beneden gaat. Waar ze in het begin nog zichtbaar last had aan haar voorpootjes bij het naar boven gaan, stapt ze nu al veel vlotter de trap op. Ik moet er wel bij zeggen dat ik vanavond pas laat thuis was (rond half negen) en hare majesteit had honger, misschien dat ze daardoor zo vlot naar boven liep ;)

Ze oefent om rapper in de stroller(of hoe heet dat ding)te zijn.

Geweldig voor Pablo.Hij heeft het idd goed zo te lezen.
Je kunt gewoon de chips door chocolade vervangen.Even calorienrijk maar boordesvol A vitamientjes.

Sorry voor de schrift maar die laptop leeft zijn eigen leven.Heb de andere terug maar ik vind de netwerkbeveiligingssleutel niet.

Bewerkt door DORIS, 11 november 2013 - 08:52.

• Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Sabine2
Sabine2
  • 8.330 berichten
  • 5 katten

#570 Geplaatst 11 november 2013 - 13:41

Gisteren heb ik eventjes niet goed opgelet. Er staat een pot met katteneten boven, één die vroeger in de kattenkamer stond maar nu Gusta daar is, heb ik die verplaatst in de andere kamer.
En gisteren heb ik die deur op een kier laten staan en de pot met eten open. Ge moet dus niet vragen hé....
'k Was haar 's avonds - voor ik het doorhad - nog haar brokjes gaan geven en ze was er wat aan beginnen eten, hoewel niet met zoveel overgave gelijk als anders.
Maar 'k had het nogal rap door. De rest van haar brokjes heeft ze gisteravond uiteraard niet meer gekregen (ze had haar eigen zodanig volgefret dat ze toch geen honger meer had) en ze was deze morgen nog altijd niet in "uitgehongerde wolf" modus :rolleyes:
Mijn eigen poezels krijgen dus vanaf nu uit veiligheidsoverwegingen boven geen eten meer, ze moeten maar beneden eten.
Ollebolle Gusta haar gewicht stond dus daarstraks weer op 7kg rond (rond ;) :x )
En 'k heb geen tijd om met Madam te gaan wandelen of aktief te spelen want 'k moet vandaag nog 3 kantoren analyseren (jawel, op mijne vrijen dag), morgenochtend nog 2 en 's avonds studeren voor mijn test Spaans.

Wacht volgend weekend, aangezien we toch niet op de Kattenshow in Antwerpen staan, heb ik zondag een dagske om in te vullen. In de voormiddag wordt dat ongetwijfeld strijken, en in de namiddag spring ik dan in mijn pasgestreken wandelbroek en gaan Ollebole Gusta en ikke er een paar honderd gram afwerken :x