Spring naar inhoud

- - - - -

Opvangertjes - Prachtige Poekie #886

Kattenopvang Waasland Opvang-topic

• Log in om te reageren
907 reacties op dit onderwerp
Sabine2
Sabine2
  • 8.285 berichten
  • 5 katten

#61 Geplaatst 25 maart 2013 - 12:15

Ja dat is, maar 'k vond een hangend iglootje zoveel praktischer, ook voor mij want mijn handigheid is soms ver te zoeken (vraag maar aan Kate - Maylun - en Sandra die mij een mandje en kong zien knopen hebben :oops: :lachen: :lachen: ).
En ik wil Meis nu toch nog geen trauma bezorgen ;)

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com

Sabine2
Sabine2
  • 8.285 berichten
  • 5 katten

#62 Geplaatst 25 maart 2013 - 14:14

En nog wat fotokes. Madame was iets te lui naar mijn goesting, tijd voor een speelmoment :lachen:

Bijgevoegde thumbnails

• SDC00023.JPG
  • SDC00024.JPG
  • SDC00025.JPG
  • SDC00026.JPG
  • SDC00027.JPG

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#63 Geplaatst 25 maart 2013 - 14:21

Nog :loveshower: :d
Ik vind dat ze er nog steeds niet zo heel erg actief uit ziet :lachen:

Sabine2
Sabine2
  • 8.285 berichten
  • 5 katten

#64 Geplaatst 25 maart 2013 - 14:39

'k Weet het, 'k zal eens wat EPO onder haar eten moeten mengen :lachen: Vorige week ging ze zich nog gaan wegsteken voor Pluimestok en Bird hengel dus ze maakt toch al wat vooruitgang.

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#65 Geplaatst 25 maart 2013 - 14:43

Da's inderdaad een kleine stap voor de mensheid, maar een hele groot stap voor mooie Meis :) Komt wel goed, Lilly speelt daar ook allemaal niet mee. enkel verstoppertje speelt ze graag, en dan met kurken (uit wijnflessen) en pijpenstokjes. Misschien zoiets eens proberen? Verstoppertje is wel wat moeilijk in een bench natuurlijk :lachen:

Sabine2
Sabine2
  • 8.285 berichten
  • 5 katten

#66 Geplaatst 25 maart 2013 - 14:44

A ja, 'k zal eens met die pijpenragers proberen.

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#67 Geplaatst 25 maart 2013 - 14:45

Ah noemt dat zo? Ik heb mij dat altijd afgevraagd wat de echte naam was :lachen:

Sabine2
Sabine2
  • 8.285 berichten
  • 5 katten

#68 Geplaatst 25 maart 2013 - 14:49

Madame is zich aan 't wassen en elk storend element, inclusief pleegmama met "onnozele pijpenrager" krijgt een echte onvervalste allo-allo "You stupid woman!! "-blik :lachen:

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#69 Geplaatst 25 maart 2013 - 14:53

:ha 't Is er eentje met persoonlijkheid, kleine Meis :d

Sabine2
Sabine2
  • 8.285 berichten
  • 5 katten

#70 Geplaatst 28 maart 2013 - 14:56

Ondertussen begint ze het nut van een pluimestok te ontdekken.
Zodra ze zich wegsteekt achter mijn zonnehemel, haal ik de pluimestok boven en beweeg ik die over de rand. Twee weken geleden zou ze in de muur gekropen zijn maar nu zijn er al snel wat meppende pootjes :lachen:
En gisteren heeft ze het stuk met de pluimpjes tussen haar poten genomen en begon ze er lekjes aan te geven, zo lief :heart:

'k Ga binnenkort eens proberen met de Nekoflies. De hengel van Lizzy (waar Meis op de foto's hierboven mee aan het spelen was) vindt ze ook leuk maar we moeten wat afwisseling bieden hé ;)

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016

Mooiste kortharige HTK 2016

• Moderator
  • 8.579 berichten
  • 4 katten

#71 Geplaatst 28 maart 2013 - 15:08

En hoe gaat het met jouw jongens erbij? :)
Geplaatste afbeelding

Sabine2
Sabine2
  • 8.285 berichten
  • 5 katten

#72 Geplaatst 28 maart 2013 - 15:47

Voorlopig zit ze terug in haar kattenkamer maar ik laat de deur op een kier staan als ik er bij ben voor haar eten te geven of te wrijven met noppenhandschoen (da's precies ook een nieuwe maar plezante ervaring voor haar) of er gewoon bij zit en als één van mijn jongens binnenkomt, bekijk ik haar reactie. Maar 'k merk dat ze dan direct terug wat schuwer wordt en achter de zonnehemel verdwijnt als ze te dichtbij komen (lees: op minder dan een meter). En dan wordt ze toch opnieuw wat kribbig, precies of ze heeft dan schrik dat ik haar ga oppakken en erbij ga zetten (geen haar op mijn hoofd die daar voorlopig aan denkt). Ze doen er nochtans totaal niets aan, het enige wat hun interesseert is zien of er iets in haar eetkommetje zit, zodat ze het rap kunnen opeten :lachen: :rolleyes:
Zondag ga ik mijn kattenbende "den boven" geven en ga ik haar beneden eens vrij laten rondlopen en het hondendeurtje weer installeren (zaterdag krijg ik familiebezoek en ik wil haar niet stresseren).

Sabine2
Sabine2
  • 8.285 berichten
  • 5 katten

#73 Geplaatst 30 maart 2013 - 12:48

Door de omstandigheden (overlijden schoonzusje gisteravond Geplaatste afbeelding ) zijn de plannen voor vandaag iets veranderd want ik ga straks naar mijn familie, dus Meisje blijft nog even op haar kamer boven.
Ik ben gisteravond bij Meis gaan slapen op de kattenkamer (mijnen Chester liep lastig en ik kon het efkes niet hebben) en het schatje voelde mijn stemming perfect aan. Deze morgen kwam ze koeren en ze heeft zelfs gespind, ze kwam echt constant voor aaikes te krijgen (en veel te eten natuurlijk ;) ) en was overal haar gezichtsferomoontjes tegen aan het wrijven :heart:
En naast pluimestok speelt ze nu ook al heel efkes met tjiepevogelke (zo een mislukt kieken die tjiept als het een tikje krijgt).

Evy, vraagje, welke brok kreeg ze toen ze bij jullie zat? Want toen waren haar kakjes opnieuw normaal aan het worden, maar nu heeft ze al weer een tijdje wat plattere kakjes. Ik geef nochtans RC Fit (en meng dat sinds twee dagen met Bozita Feline Diet & Stomach).

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016

Mooiste kortharige HTK 2016

• Moderator
  • 8.579 berichten
  • 4 katten

#74 Geplaatst 30 maart 2013 - 13:08

Toch lief van haar dat ze het aanvoelt.  De schat...

Bij mij heeft ze maar ene dag gezeten en toen at ze Purina one indoor.
Anders haal je milbemax en mail je het rekeningske door, dan betalen we da wel terug.
Mss moet ze nog es ontwormd worden.  Je zou eens op haar fiche moeten kijken met wat het al gedaan was

Geplaatste afbeelding

Sabine2
Sabine2
  • 8.285 berichten
  • 5 katten

#75 Geplaatst 30 maart 2013 - 13:47

'k Zal haar nog eens Milbemax geven en verder doen met de brokjes. Die rekening krijg je lekker niet, spaar de centjes maar voor echte medische problemen bij dutskes ;)