Spring naar inhoud

- - - - -

Opvangertjes - Prachtige Poekie #886

Kattenopvang Waasland Opvang-topic

• Log in om te reageren
907 reacties op dit onderwerp
Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#676 Geplaatst 14 maart 2014 - 11:26

Maar Elmo heeft ook een hele mooie tekening vind ik. Tijgertjes met wit in't snoetje, ik ben zo hard fan :love:
Hebben ze eigenlijk veel aan elkaar? Zouden ze best samen geplaatst worden of apart?

Sabine2
Sabine2
  • 8.303 berichten
  • 5 katten

#677 Geplaatst 14 maart 2014 - 11:33

Ze spelen wel samen en soms liggen ze ook samen, maar niet echt dat ze aan elkaar plakken en van mekaar niet gescheiden mogen worden.

Ideaal worden ze niet samen geplaatst denken we, omdat ze elkaars schrikkepietjes-patroon anders in stand gaan houden. Maar ze worden best ook niet bij een kat met lange tenen geplaatst die bij het minste begint te blazen. Eigenlijk vinden ze beiden mijne Winston leuk, die komt soms bij ons slapen, vreet eerst hun eten op en gaat dan "cool en mellow" op de krabton of op mijn benen liggen en ze zijn er beide heel nieuwsgierig naar. Ook naar Churchill, maar die bromt ernaar zodra het eten op is :roll:

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#678 Geplaatst 14 maart 2014 - 11:34

Elmo lijkt goed op onze Justin en dat is ook zo'n "schavuitje" ;)
Veel succes met het vinden van leuke mandjes !

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016

Mooiste kortharige HTK 2016

• Moderator
  • 8.604 berichten
  • 4 katten

#679 Geplaatst 14 maart 2014 - 12:45

Zoals verwacht is er al interesse in Jinx
Geplaatste afbeelding

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#680 Geplaatst 14 maart 2014 - 13:16

Echt zot. Hopelijk hebben ze ook het tekstje van Sabine gelezen.

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016

• Moderator
  • 8.604 berichten
  • 4 katten

#681 Geplaatst 14 maart 2014 - 13:19

Ik kan geen pdf's posten.  Dus dat gaat pas als 't op de site staat *hinthint*
Geplaatste afbeelding

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#682 Geplaatst 14 maart 2014 - 13:21

:lachen: Ik zal eens zien of weebly nu wel lukt vanop die pc. De vorige keer ging dat niet. Ogenblikje...

Nee nog altijd niet. Denk dat het aan een verouderde dinges hier ligt. Snorry. Ik kan het vanavond doen van zodra ik thuis ben.

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#683 Geplaatst 14 maart 2014 - 23:03

Bekijk berichtEvyke81, op 14 maart 2014 - 13:19, zei:

Ik kan geen pdf's posten.  Dus dat gaat pas als 't op de site staat *hinthint*

Ze staan er op mét tekstje ;) Hoe is die interesse voor Jinx afgelopen?

Sabine2
Sabine2
  • 8.303 berichten
  • 5 katten

#684 Geplaatst 15 maart 2014 - 07:56

We hebben haar laten weten dat het ons iets te druk lijkt voor Jinxie. De dame had al 4 katjes en een overenthousiaste Chihuahua. 't Is de bedoeling dat ons schrikkepietje verder openbloeit hé :)
Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw

Sabine2
Sabine2
  • 8.303 berichten
  • 5 katten

#685 Geplaatst 15 maart 2014 - 09:59

Er is zoals verwacht al direct veel interesse voor Jinxie..... ook van mensen met kindjes.... :roll:
Ze kunnen op FB natuurlijk de tekstjes niet lezen - misschien een link plaatsen naar de site?

Straks ga ik dieetvoeding halen en wordt het Cat Activity board en de Kong Wobbler uit de kast gehaald en de Stroller terug uit de berging want.... maandag komt Gusta Bis binnen :lachen:
Niet te geloven hé, 'k had nooit gedacht dat we zo snel een waardige opvolgster voor Hare Obese Majesteit zouden hebben :)
Dit zou wel ééntje zijn die gelukkig met andere katjes overweg kan (hoewel selectief... 't is een tricolorke hé, net gelijk als Gusta).

Ik vraag me wel af hoe Winston gaat reageren als hij de Gusta-lookalike gaat zien. Zijnen nachtmerrie wordt werkelijkheid... She's back!!!!!! :scared: :NoWhy:
'k Zal zijn schuilplaatske bovenop de frigo maar al in orde maken :lachen: :lachen:

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#686 Geplaatst 15 maart 2014 - 14:35

Ik ben blij dat je zo selectief kijkt waar je katjes naar toe gaan, niet zomaar, we zijn er weer één kwijt !

Ik hoop dat Gusta 2 uwen Winston wat met rust zal laten, ocharme de sukkelaar ;)

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016

• Moderator
  • 8.604 berichten
  • 4 katten

#687 Geplaatst 15 maart 2014 - 14:59

Ondertussen heeft de 4e gebeld voor Jinx, dus ik laat hem even van de site halen.
Iedereen wil hem, was te denken he

Geplaatste afbeelding

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#688 Geplaatst 15 maart 2014 - 15:08

Gusta Bis?! Ik kan niet wachten. :lachen:
Hoe is het trouwens met Gusta I?

Ik duim ondertussen voor Elmo en voor Jinx. Maar vooral voor Elmo want die zal het precies het hardste nodig hebben. :oops:

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016

• Moderator
  • 8.604 berichten
  • 4 katten

#689 Geplaatst 15 maart 2014 - 15:14

:mrgreen:

Precious.jpg

Geplaatste afbeelding

Sabine2
Sabine2
  • 8.303 berichten
  • 5 katten

#690 Geplaatst 15 maart 2014 - 20:43

Ik moet dringend eens contact opnemen met de nieuwe mama van Gusta. Maar het zou mij niet verwonderen dat Hare Majesteit haar nieuw personeel al zodanig rond haar pootje gewonden heeft dat ze nu weer alle eten en snoepjes krijgt waar ze naar verlangt... zo was ze wel...
Iets zegt me dat Precious (Gusta Bis) van een gelijkaardig kaliber is. Maar hare zak Metabolic staat al klaar :x

Het verwondert me niet dat Jinxie zo enorm de aandacht trekt, het is een supermooie knuffelbeer.
Maar Elmo verdient evengoed een kans, zoals hij 's avonds op mijn benen écht naar de TV zit te kijken, super gewoon :) 'k Hoop dat hij ook snel zijn gouden mandje vindt, maar 'k zal hem écht wel missen, de Schelmo :heart:

@ Kathy, je moet met mijne Winston geen compassie hebben, 't is ne redelijk grote strekenvent naar andere poezelkes toe (een "dzjeste" zoals ze in West-Vlaanderen zeggen) en zo af en toe eens een Gusta in huis, daar heeft Keizer Blex-a-lot alleen maar deugd van :x Zo heeft hij terug zijn pootjes op de grond ;) (of bovenop de frigo :lachen: )