Spring naar inhoud

- - - - -

Opvangertjes - Prachtige Poekie #886

Kattenopvang Waasland Opvang-topic

• Log in om te reageren
907 reacties op dit onderwerp
DORIS
DORIS
  • 7.688 berichten
  • 4 katten

#766 Geplaatst 12 april 2014 - 21:17

Ocharme Charlieke toch.Precious is een madam met karakter.
Hopelijk gaat het snel beter met Charlie.

• Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#767 Geplaatst 13 april 2014 - 23:22

Veel beterschap voor Charlie en veel succes voor alle katjes met Precious :tong:  Daarom durf ik geen tricolorke nemen, maar heimelijk ben ik er wel zot van :)

DORIS
DORIS
  • 7.688 berichten
  • 4 katten

#768 Geplaatst 14 april 2014 - 06:07

Bekijk berichtkate2, op 13 april 2014 - 23:22, zei:

Veel beterschap voor Charlie en veel succes voor alle katjes met Precious :tong:  Daarom durf ik geen tricolorke nemen, maar heimelijk ben ik er wel zot van :)
Ik heb 3 tricolor'tjes gehad en 2 waren super gemakkelijk.De 3de had wel veel karakter en kon enkel met mensen en haar zusjes om.

Sabine2
Sabine2
  • 8.331 berichten
  • 5 katten

#769 Geplaatst 14 april 2014 - 10:01

Vannacht hebben ze beide op de kattenkamer geslapen en dat is zonder al te veel gebrom gelukt ;)
Ze hebben zelfs op een bepaald moment een voorzichtig neuze-neuze gedaan, het initiatief kwam van Hare Majesteit Precious zelve :catscratchhead
Charlie was niet echt overtuigd :lachen:

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#770 Geplaatst 14 april 2014 - 10:05

:lachen: Je zou voor minder :d

DORIS
DORIS
  • 7.688 berichten
  • 4 katten

#771 Geplaatst 14 april 2014 - 11:09

gaat nog een koppeltje worden

Sabine2
Sabine2
  • 8.331 berichten
  • 5 katten

#772 Geplaatst 14 april 2014 - 12:33

Bekijk berichtDORIS, op 14 april 2014 - 11:09, zei:

gaat nog een koppeltje worden

:lachen: Ik dacht het niet... :neen:

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw

DORIS
DORIS
  • 7.688 berichten
  • 4 katten

#773 Geplaatst 14 april 2014 - 17:39

Passen de kleuren niet? :x

Sabine2
Sabine2
  • 8.331 berichten
  • 5 katten

#774 Geplaatst 15 april 2014 - 09:18

Bekijk berichtDORIS, op 14 april 2014 - 17:39, zei:

Passen de kleuren niet? :x

Jawel, de kleuren zijn geen probleem.
Hare Majesteit haar "moodswings" wel.
Deze morgen lag Charlieke bij mij, zalig te spinnen :heart:
Hare Majesteit komt erbij gesprongen voor haar portie streelkes en Charlie doet een poging om neuze-neuze met haar te doen :)
Safflet tegen zijn oren! :o
't Is op haar termen en condities zunne! :louche:

DORIS
DORIS
  • 7.688 berichten
  • 4 katten

#775 Geplaatst 15 april 2014 - 10:07

'T is een kattin,he. :lachen:

Sabine2
Sabine2
  • 8.331 berichten
  • 5 katten

#776 Geplaatst 03 mei 2014 - 18:19

Ondertussen nog eens hoog tijd voor een update!!

Precious heeft ondertussen al mijn hart gestolen, zo lief dat ze is tegenover mensen :heart:
Dit in schril contrast met haar gedrag tegenover mijn poezels.
Hoewel ik deze week toch wel mijn ogen uitkeek :catscratchhead
Churchill lag bij mij op bed en ze kwam erbij gesprongen, ging er voorzichtjes naartoe en deed neuze-neuze met hem. Haar tongske zat ook wat uit, dus ik dacht dat ze hem nog een likske ging geven ook, maar zover kwam het niet... Churchill zijnen blik was zoiets tussen :o en :catnoknow
En toen hij zich in een comfortabele pose legde om haar in zijn pootjes te nemen en terug te knuffelen, heeft ze met volle overtuiging naar hem geblazen.
Miss "hard to get" :lachen: :lachen:

Ze was vorige maand wel terug wat bijgekomen omdat ze aan Charlie zijn eten had gesnoept. Tja....
Maar de laatste 10 dagen is ze dan weer heel flink geweest. Haar eindgewicht hier stond deze middag op 4,7kg

enne... eindgewicht... begint er al een lampeke te branden?
Nog niet? Wacht, nog een hint, dit was normaal gezien de laatste update van Precious.

En nu hebben jullie het wel door zekers.........

Precious is daarnet met haar nieuwe mama Rita vertrokken naar haar gouden mandje :dancer: :dancer:
Daar zal ze de enige en rotverwende poezel zijn. Heel haar nieuwe uitrusting staat al klaar en die mensen stonden te popelen om haar mee te pakken.
Precious zelf was iets minder aan 't popelen, mijn zwartjes hebben het serieus uitgehangen tijdens het bezoek :o
Haar eten en snoepjes komen pikken, toen heb ik hun buitengestoken, kwamen ze zo rap als tellen weer langs het luik naar binnen, weer buitengestoken en luik op slot :p dan heeft er toch wel enen dat luik met zijne kop half ingebeukt (allé ja, over dat slotpuntje gekregen) en zaten ze weer binnen voor het eten en de snoepjes te pikken. Uiteindelijk is het dan toch gelukt om Precious wat op haar gemak te stellen, ze liep weer rond met haar staartje omhoog (maar toch met een blik naar mijn apen).
Volgens mij is ze daar nu in "Huize Precious" alles aan het inspecteren en héééééééééééél content dat ze daar hare enige en uitverkoren Majesteit is.
'k Zal haar wel missen morgenochtend, als ze niet meer met haar voorpootjes op de rand van mijn bed staat voor nog eens goed over haren bol gewreven te worden. Maar den Archie zal die rol wel overnemen ;)

Nu is het weer spannend afwachten tot het volgende dutske zich aandient :)

DORIS
DORIS
  • 7.688 berichten
  • 4 katten

#777 Geplaatst 03 mei 2014 - 20:32

We zullen de verhaaltjes missen.Doe je best,Precious.Dan krijg je veel snoepjes. :x
Moet wel iets geweest zijn met de beestenboel die kwam pikken.Had een muis willen zijn.Of mss toch niet :catscratchhead .

Sabine2
Sabine2
  • 8.331 berichten
  • 5 katten

#778 Geplaatst 04 mei 2014 - 08:55

:ha :ha Doris,, hier kan je best geen muis zijn met al die kattenpootjes in huis.
Binnenkort volgen er nieuwe verhaaltjes, 'k weet alleen nog niet wie het dutske zal zijn, maar 'k ben ook al benieuwd :jump: :jump:

DORIS
DORIS
  • 7.688 berichten
  • 4 katten

#779 Geplaatst 04 mei 2014 - 09:20

Hopelijk een Gusta of een Precious. :heart:

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#780 Geplaatst 04 mei 2014 - 09:23

Ben zo blij dat Precious haar gouden mandje gevonden heeft! En een huisje zonder concurrentie voor de snoepjes en aaitjes, echt super! Jouw katten zijn toch ook wel boefjes hé :lachen: